Маркетинговий контент для компаній – з чого він складається?
Продажі за допомогою контенту вже давно вийшли за межі листівок і каталогів – сьогодні копірайтери компонують тексти у безліч способів, а бізнес-стратегії розробляються все складніше і складніше. У цій статті ми поговоримо про те, що таке маркетинговий контент і коли його варто використовувати.
Маркетингові тексти – всупереч поширеній думці
З розвитком ринку змінюються і клієнти. І, мабуть, не буде перебільшенням сказати, що сьогодні ніхто не купується на дешеві слогани та вишукані градації прикметників типу “найкращий, найефективніший, найдешевший!”. Клієнти очікують більшого і досвідчені копірайтери це добре знають.
З цієї причини маркетинговий контент надзвичайно різноманітний, пристосований до специфіки, потреб і бізнес-цілей конкретної компанії. Зараз ми обговоримо найосновніші типи текстів залежно від бажаного ефекту.
Побудова іміджу
Маркетингові тексти впливають на сприйняття бренду потенційними клієнтами.
Спеціалізована інформація, одягнена в привабливу, доступну форму, є першим кроком до того, щоб викликати вдячність у читачів.
Здавалося б, така бізнес-мета не є прибутковою, але насправді вона є невід’ємною частиною маркетингу. Представлення якісного контенту – це ефективний спосіб підвищити інтерес до пропозиції та створити преміум-бренд. Водночас компанія може підвищувати ціни в ім’я “наданої якості”.
Основними типами маркетингового контенту, які слугують цій меті, є:
- статті в блозі,
- опис компанії,
- розширені сторінки з пропозиціями.
Крім того, завдяки додатковому використанню SEO-структури, вони покращують видимість сайту, тим самим збільшуючи органічний трафік. Стільки переваг в одній формі!
Залучення аудиторії
Щоб підійти до маркетингу комплексно, Ви не можете просто говорити розумно – Ви також повинні бути відкритими для спілкування з потенційними клієнтами.
Пости в соціальних мережах є ідеальним прикладом того, як використовувати маркетинговий контент для взаємодії з аудиторією.
Публікації повинні бути:
- стислими,
- доступними,
- привертати увагу.
Довші форми контенту зазвичай є контрпродуктивними. Отже, ми бачимо, що форма контенту суттєво відрізняється від побудови експертного іміджу, хоча й виконує важливу маркетингову функцію. Багато що залежить від бізнес-цілі – тож давайте нарешті перейдемо до найбажанішого варіанту.
Продажі
Хоча існує безліч маркетингових стратегій, всі вони зводяться до одного – прибутку. Тому існує безліч способів сформулювати контент, що продає, але не існує готового рецепту успіху.
Результати залежать від багатьох факторів, включаючи реальний попит і привабливість пропозиції. Однак це не змінює того факту, що добре подані тексти максимізують шанси на успіх – і за це відповідає професійний копірайтер.
Маркетингові тексти, які збільшують продажі, повинні точно відповідати потребам аудиторії.
Мова переваг, пряме звернення до читача та заклик до дії (CTA) є ключовими. Це, по суті, єдині фіксовані елементи, тому варто обговорити їх більш детально.
- Мова вигоди представляє компанію в хорошому світлі, чітко показуючи переваги покупки. Вона чітко інформує клієнта про те, що принесе транзакція, чому варто обрати саме ЦЮ компанію, і підкреслює сильні сторони.
- Пряме звернення до читача підпорядковується простому правилу: не пишіть для стіни – повідомлення читає жива людина, і коротка мить уваги – єдиний шанс вплинути на процес прийняття рішення.
- Контент, що продає, повинен спонукати людей до покупки, тому в кінці варто додати заклик до дії (наприклад, “Купуйте зараз!”).
Багато рецептів маркетингового контенту
Хоча ми перерахували найпоширеніші приклади, важливо пам’ятати, що існує багато факторів, які впливають на кінцевий тон ефективного контенту.
Окрім маркетингових цілей, важливими є також наступні:
- галузь,
- цільова аудиторія (з конкретними інтересами та очікуваннями),
- питання іміджу компанії (стиль викладу, відносини з клієнтами),
- стратегія копірайтера щодо поточної ситуації на ринку.
Це робить маркетинговий контент надзвичайно ємним визначенням, яке має бути адаптоване до конкретної компанії та її потреб.
Існує багато факторів, які впливають на кінцевий тон ефективного контенту.
Не існує універсального правила, за яким слід створювати такі тексти – а якби воно існувало, то всі компанії публікували б однакові “ефективні” повідомлення. На жаль, очевидно, що це не так.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь