Share buttons – чи варті вони уваги?

Зміст

Share buttons – це назва, яка може здатися дивною для багатьох людей. Всупереч видимості, ці кнопки використовуються напрочуд часто. У цій статті ми познайомимося з поняттям share buttons, коротко пояснимо, наскільки легко ними користуватися та наскільки вони можуть збільшити кількість відвідувань Вашого сайту.

Що таке share buttons?

Ці два простих слова: «поділитися» і «кнопки» є прямим стимулом для людей, які відвідують сайт. Ви даєте їм чітке повідомлення: «поділіться цим вмістом», «покажіть друзям, що ви робите», «поділіться тим, що вас цікавить або надихає».

Кнопки «Поділися» — це кнопки, натискання яких дозволяє користувачеві безпосередньо опублікувати посилання на певний вміст у своїх соціальних мережах.

На додаток до функціональності share buttons покращують естетику сайту – прості, доступні та привабливі, навіть якщо це дуже маленькі елементи. Найчастіше вони з’являються у вигляді логотипу або значка сайту соціальної мережі в квадраті або колі. Кольори також характерні. Наприклад, першими асоціаціями та основним елементом конструкції share buttons будуть:

  • темно-синій колір і буква «f» для Facebook;
  • червоний колір і літера «р» для Pinterest;
  • синій колір і значок галочки для Twitter (після ребрендингу чорний колір і знак Х);
  • зелений колір і значок телефону для WhatsApp.

Наведені варіанти — це лише деякі з найпростіших і найпопулярніших share buttons. Однак є ще багато…

Незвичайні share buttons

Хоча кнопки, про які йде мова, найчастіше мають чітку форму і відразу асоціюються з певним носієм, це стосується не всіх. Багато сайтів настільки оригінальні, що їхні share buttons можуть мати різні версії! Найкращий приклад – Instagram або YouTube.

Однак деякі share buttons мають ті самі кольори, що й інші сайти. Це стосується Facebook, LinkedIn і Tumblr – для всіх трьох основний колір темно-синій (хоча він буває різних відтінків).

Інші share buttons не мають жодного значка чи кольору. До них відносяться посилання на скриньки електронної пошти, яким, завдяки їх різноманітності, кожна особа, яка створює кнопки, може надавати різну форму. Для згаданих ящиків це може бути:

  • червоний колір зі знаком «G+»;
  • червоний колір зі знаком «g+»;
  • червоного кольору зі знаком «М»;
  • синього кольору з малюнком паперового літачка;
  • червоний, помаранчевий, сірий, синій або зелений із зображенням конверта.

Це виглядає зовсім інакше з менш популярними, але більш характерними share buttons. Який сайт соціальної мережі використовує жовтий колір? Наша єдина асоціація – Snapchat. Помаранчева кнопка поширення RSS також дуже цікава та привертає увагу, але це дуже рідко. Це має свої переваги, про що йдеться в наступному абзаці…

Бути присутнім для користувачів

Ви можете загубитися в кількості share buttons – їх понад 50! Їх робота може виявитися проблематичною для більшості старших користувачів. Однак багато молодих користувачів Інтернету будуть задоволені наявністю цих кнопок на сайті – ділитися контентом, який їм подобається, і ділитися ним з друзями зараз дуже популярно і «в моді».

Share buttons також працюють набагато простіше, ніж параметр “поділитися”. Крім того, деякі кнопки відповідають найменш використовуваним і незвичним носіям. Таким чином, ми можемо сказати, що share buttons суворо персоналізовані для користувачів конкретного сайту.

Робота з share buttons

Прочитавши попередній абзац, багато людей зададуться питанням, чи справді варто витрачати час на підготовку share buttons до використання. Їх розміщення не займає багато часу. Крім того, це зроблять більшість IT-фахівців або спеціалізованих компаній. Як правило, ця послуга не коштує багато, але принесе багато переваг.

Однак варто пам’ятати, що share buttons не перенаправлятимуть користувача до ваших соціальних мереж, а лише дозволять йому поділитися вашим вмістом через певний сайт. Це слід враховувати при плануванні маркетингової діяльності. Встановлюючи share buttons, не тільки отримуєте більше розголосу та «безкоштовну» рекламу завдяки задоволеним користувачам, але й персоналізуєте свою аудиторію.

Ви також можете переконатися, що підписники запам’ятають вас. Одна практика полягає в тому, щоб змінити кольори кнопок відповідно до теми сайту, наприклад, кожна (незмінена) піктограма буде золотою, сріблястою або зі смугами зебри. Завдяки цьому ваша компанія та її контент надовго запам’ятаються користувачам.

Підсумок

  • Share buttons – це кнопки, які перенаправляють користувача на певний сайт або соціальні мережі та дозволяють ділитися вмістом із вашого сайту.
  • Існує незліченна кількість share buttons: вони відрізняються кольорами, іконками, а їх форма залежить від людини, яка створює ці посилання.
  • Використання цих кнопок на сайті чи блозі суто в маркетингових цілях. У них варто інвестувати, тим більше, що їх реалізація не трудомістка і не дорога.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу