Оптимізація тексту для SEO – як це зробити?

Зміст

Позиціонування – це головна перевага професійного контенту. Для цього виконується SEO-оптимізація, яка підвищує видимість тексту в Google. Про те, як саме відбувається цей процес, ми розповімо в цій статті.

Як текст впливає на позиціонування?

Потенціал SEO полягає в тому, що контент містить інформацію, яка може мати цінність для користувачів пошукових систем. Якщо це відбувається, роботи Google просувають текст, виводячи його вище в результатах пошуку.

В результаті сторінка починає генерувати більше трафіку, а пошукова система – завдяки зручності використання та відображенню релевантних відповідей – утримує користувачів і створює конкурентну перевагу. Це взаємна вигода, яка дозволяє позиціонувати текст.

Передумовою є висока якість інформації.

Ефективні SEO-тексти покладаються не на дешеві трюки, а на змістовне вичерпання теми, щоб відповісти на запити користувачів.

Готових рецептів успіху в цьому питанні не існує – результат залежить від якості, а її можна досягти різними способами.

Однак існують постійні заходи, які покращують кінцевий результат SEO. Вони стосуються не написання, а оптимізації вже створеного тексту.

SEO оптимізація тексту

Це завершальний етап у реалізації тексту. Йому передують чотири кроки:

  1. Задумка статті
  2. Аналіз і вибір ключових фраз
  3. Планування структури
  4. Написання тексту
  5. SEO-оптимізація

Виконується, коли контент вже містить ключові фрази та ієрархію заголовків, а також вичерпує тему, що описується.

Оптимізація тексту для SEO здійснюється за допомогою форматування та внутрішньої перелінковки.

Його метою є:

  • зробити його привабливим,
  • виділити найважливішу інформацію,
  • зробити структуру зрозумілішою,
  • полегшити навігацію по сайту.

Це, в свою чергу, позитивно впливає на час перебування на сторінці, UX та позиціонування. Сторінка стає цікавішою для читачів, а інформація легше запам’ятовується. Одним словом, SEO-оптимізація вигідна як для користувачів, так і для роботів Google.

Форматування

Він полягає у виділенні жирним шрифтом найважливіших частин тексту, а також у додаванні маркерів. Це необхідно, оскільки читання інформації є вибірковим, і реципієнти, швидше за все, шукатимуть конкретні відповіді, а не читатимуть весь текст.

Порада: після написання статті перевірте, які речення є особливо актуальними. Виділіть висновки та резюме абзаців, щоб донести суть до більш нетерплячих читачів. Також визначте, чи можна подати деякі уривки у вигляді маркованого списку (наприклад, коли Ви перераховуєте кілька речей). Ця форма є більш зрозумілою і її варто використовувати за першої-ліпшої нагоди.

Внутрішня перелінковка

Приємне читання сторінок Вікіпедії (а отже, її SEO-успіх) значною мірою пов’язане з правильною внутрішньою перелінковкою. Це полягає у додаванні посилань на інші статті/сторінки, що детально пояснюють питання, які розглядаються в тексті. Таким чином, користувач зможе дослідити тему, що його цікавить, далі, натиснувши на посилання, яке деталізує інформацію, представлену в абзаці.

Прикладом цього є перелік етапів тексту, представлений на початку статті. Він містить основну інформацію, яка була використана для створення контексту для оптимізації, а деталі зацікавлені читачі можуть дізнатися, перейшовши за посиланням.

Порада: внутрішню перелінковку варто робити на постійній основі, тому після того, як Ви розробили тему, оновіть попередні статті з посиланням на новий текст. Ми також рекомендуємо, щоб під час написання тексту Ви вже тримали в голові терміни, які були раніше описані в блозі. Так Вам буде легше органічно включити їх у контент.

Оптимізація тексту для SEO – це завершальний етап створення контенту, який за невеликих зусиль приносить відчутну користь. Його слід проводити після написання кожної статті, оскільки це так само важливо, як нанесення глазурі на торт.

Підсумок

  • SEO-оптимізація підвищує зрозумілість тексту, а також полегшує навігацію по сайту. Її кінцевим результатом є краща видимість контенту в Google.
  • Вона передбачає виконання форматування та внутрішньої перелінковки після того, як стаття написана.
  • Форматування має на меті виділити найважливіші речення та висновки і, де це можливо, оформити інформацію у вигляді маркованого списку.
  • Внутрішні посилання дають змогу перейти до інших статей шляхом додавання посилань у тексті. Таким чином, зацікавлені читачі відсилаються до конкретних питань, які вже були описані.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу