Оптимізація тексту для SEO – як це зробити?
Позиціонування – це головна перевага професійного контенту. Для цього виконується SEO-оптимізація, яка підвищує видимість тексту в Google. Про те, як саме відбувається цей процес, ми розповімо в цій статті.
Як текст впливає на позиціонування?
Потенціал SEO полягає в тому, що контент містить інформацію, яка може мати цінність для користувачів пошукових систем. Якщо це відбувається, роботи Google просувають текст, виводячи його вище в результатах пошуку.
В результаті сторінка починає генерувати більше трафіку, а пошукова система – завдяки зручності використання та відображенню релевантних відповідей – утримує користувачів і створює конкурентну перевагу. Це взаємна вигода, яка дозволяє позиціонувати текст.
Передумовою є висока якість інформації.
Ефективні SEO-тексти покладаються не на дешеві трюки, а на змістовне вичерпання теми, щоб відповісти на запити користувачів.
Готових рецептів успіху в цьому питанні не існує – результат залежить від якості, а її можна досягти різними способами.
Однак існують постійні заходи, які покращують кінцевий результат SEO. Вони стосуються не написання, а оптимізації вже створеного тексту.
SEO оптимізація тексту
Це завершальний етап у реалізації тексту. Йому передують чотири кроки:
- Задумка статті
- Аналіз і вибір ключових фраз
- Планування структури
- Написання тексту
- SEO-оптимізація
Виконується, коли контент вже містить ключові фрази та ієрархію заголовків, а також вичерпує тему, що описується.
Оптимізація тексту для SEO здійснюється за допомогою форматування та внутрішньої перелінковки.
Його метою є:
- зробити його привабливим,
- виділити найважливішу інформацію,
- зробити структуру зрозумілішою,
- полегшити навігацію по сайту.
Це, в свою чергу, позитивно впливає на час перебування на сторінці, UX та позиціонування. Сторінка стає цікавішою для читачів, а інформація легше запам’ятовується. Одним словом, SEO-оптимізація вигідна як для користувачів, так і для роботів Google.
Форматування
Він полягає у виділенні жирним шрифтом найважливіших частин тексту, а також у додаванні маркерів. Це необхідно, оскільки читання інформації є вибірковим, і реципієнти, швидше за все, шукатимуть конкретні відповіді, а не читатимуть весь текст.
Порада: після написання статті перевірте, які речення є особливо актуальними. Виділіть висновки та резюме абзаців, щоб донести суть до більш нетерплячих читачів. Також визначте, чи можна подати деякі уривки у вигляді маркованого списку (наприклад, коли Ви перераховуєте кілька речей). Ця форма є більш зрозумілою і її варто використовувати за першої-ліпшої нагоди.
Внутрішня перелінковка
Приємне читання сторінок Вікіпедії (а отже, її SEO-успіх) значною мірою пов’язане з правильною внутрішньою перелінковкою. Це полягає у додаванні посилань на інші статті/сторінки, що детально пояснюють питання, які розглядаються в тексті. Таким чином, користувач зможе дослідити тему, що його цікавить, далі, натиснувши на посилання, яке деталізує інформацію, представлену в абзаці.
Прикладом цього є перелік етапів тексту, представлений на початку статті. Він містить основну інформацію, яка була використана для створення контексту для оптимізації, а деталі зацікавлені читачі можуть дізнатися, перейшовши за посиланням.
Порада: внутрішню перелінковку варто робити на постійній основі, тому після того, як Ви розробили тему, оновіть попередні статті з посиланням на новий текст. Ми також рекомендуємо, щоб під час написання тексту Ви вже тримали в голові терміни, які були раніше описані в блозі. Так Вам буде легше органічно включити їх у контент.
Оптимізація тексту для SEO – це завершальний етап створення контенту, який за невеликих зусиль приносить відчутну користь. Його слід проводити після написання кожної статті, оскільки це так само важливо, як нанесення глазурі на торт.
Підсумок
- SEO-оптимізація підвищує зрозумілість тексту, а також полегшує навігацію по сайту. Її кінцевим результатом є краща видимість контенту в Google.
- Вона передбачає виконання форматування та внутрішньої перелінковки після того, як стаття написана.
- Форматування має на меті виділити найважливіші речення та висновки і, де це можливо, оформити інформацію у вигляді маркованого списку.
- Внутрішні посилання дають змогу перейти до інших статей шляхом додавання посилань у тексті. Таким чином, зацікавлені читачі відсилаються до конкретних питань, які вже були описані.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь