Копірайтинг в комплексній маркетинговій комунікації

Зміст

Маркетингова діяльність для великих компаній є складним завданням. Важлива кожна деталь, тому команда кваліфікованих людей – це величезна перевага. Одним з її членів має бути постійний копірайтер, який забезпечує компанію як продажами, так і контентом. Сьогодні ми поговоримо про те, як виглядає копірайтинг в інтегрованих маркетингових комунікаціях.

Копірайтинг для маркетингу

Безсумнівно, копірайтер значно розширює можливості команди маркетологів. Адже він працює в універсальній професії, яка вимагає легкого пера, а також специфічних знань про SEO, продажі та людську психіку.

Копірайтер створює вичерпні, експертні статті, але також не боїться розробляти переконливі тексти, щоб переконати потенційних клієнтів зробити покупку. Хіба можна знайти більш зразкове поєднання майстра і митця?

З таким письменником команда маркетингу може здійснювати найрізноманітнішу діяльність. Єдине обмеження – це уява, оскільки копірайтер разом з позиціонером, графічним дизайнером та ІТ-спеціалістом створює мікс, який користується великою автономією. Зараз ми обговоримо декілька можливостей, які виникають при спільній роботі цих фахівців.

Копірайтинг в комплексних маркетингових комунікаціях

Команда маркетингу з копірайтером на борту може підтримувати прибуток компанії за допомогою наступних заходів:

  • Рекламні кампанії – приваблива графіка необхідна для того, щоб рекламний креатив приносив хороші результати, але не менш важливим є привабливий контент, який викликає інтерес в аудиторії. Поєднання цих двох факторів збільшує шанси на успіх кампанії. Лише влучний таргетинг від фахівця з соціальних мереж і компанія насолоджується прибутком!
  • Цільова сторінка – копірайтер у взаємній комунікації з ІТ-спеціалістом може творити чудеса. Перший створює переконливий контент, а другий налаштовує сторінку так, щоб взаємна синергія збільшувала конверсію. Те ж саме стосується презентації пропозиції, а також вебсайту компанії – співпраця робить тексти майже піксельно ідеальними.
  • SEO – контент, що покращує пошукову видачу, має великий потенціал сам по собі, але в поєднанні з привабливою графікою він підвищує інтерес читачів. Крім того, ІТ-спеціаліст може оптимізувати структуру блогу для подальшого посилення SEO-ефекту.
  • Рекламні матеріали – брошури, каталоги чи плакати є прикладом традиційної співпраці графічного дизайнера та копірайтера. Хоча сьогодні такі форми маркетингу втрачають своє колишнє значення, не забуваймо, що саме взаємна комунікація дозволяє створювати цікаві, ефективні листівки або папки з привабливим рекламним слоганом.

Підсумок

  • Копірайтинг відіграє важливу роль в інтегрованих маркетингових комунікаціях, відкриваючи перед командою багато раніше недоступних можливостей.
  • З наведених вище прикладів зрозуміло, що сила у взаємній співпраці, тому тут не може бути слабкої ланки.
  • Копірайтер, як людина, що відповідає за створення професійного контенту, є обов’язковою фігурою у відділі маркетингу будь-якої великої компанії.
  • І хоча сам по собі він не є основою продажів, співпраця з іншими фахівцями дозволяє йому ефективно працювати над прибутком для компанії.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу