Influencer marketing – що це таке і які його переваги?

Зміст

У наш час існує безліч різноманітних товарів, схожих на вигляд і порівнянних за ціною. Більше того, ми завалені рекламою – звісно, компанії хочуть просувати свій продукт якнайкраще, бо хочуть мати високі продажі. Тож як ми можемо заохотити клієнтів купувати наш продукт? Як ми можемо вплинути на їхнє рішення про покупку? У цьому може допомогти інфлюенсер маркетинг.

Що таке influencer marketing?

Загальновідомо, що коли ми хочемо купити, наприклад, туш для вій, ми, швидше за все, виберемо ту, яку перевірила і похвалила наша сестра або подруга. Ми отримаємо якісний продукт, і нам не доведеться тестувати сотні тушей, доступних в аптеках, самостійно. Подібного ефекту досягають компанії, які вирішили використати силу інфлюенсерів.

Інфлюенсер маркетинг спрямований на отримання рекомендацій щодо товарів від людей, які заслуговують на довіру. Він походить від слова “вплив” і передбачає залучення до рекламних кампаній експертів, які знаються на певній тематиці, та використання їхнього впливу для впливу на рішення інших людей щодо купівлі.

Хто може стати інфлюенсером?

Безумовно, інфлюенсер – це той, хто веде активну діяльність у соціальних мережах – блог, відеоблог чи канал. В основному, існує дві групи інфлюенсерів:

знаменитості – які мають широку аудиторію на різних каналах; здатні охопити велику аудиторію. Іноді вони є фахівцями в певній темі, а іноді – просто відомими людьми, які можуть привабити людей своєю харизмою;

звичайні інтернет-користувачі – вони можуть мати дещо меншу кількість підписників, але вважаються експертами у своїй галузі, оскільки завоювали довіру, послідовно публікуючи цінний контент. Їхню думку часто вважають об’єктивною – аудиторія вірить, що вони рекомендують продукт не заради фінансової вигоди, а передусім через його цінність і корисність. З точки зору аудиторії, вони дивляться з точки зору клієнта, а не компанії.

Чи варто наймати інфлюенсера? – переваги та недоліки співпраці

Оскільки більшість з нас проводять багато часу в Інтернеті, дуже часто здійснюючи там покупки, природно, що ми також шукаємо там рекомендації щодо певних товарів чи послуг. Тож які переваги ми можемо отримати від залучення інфлюенсера для просування нашого продукту? І чи можемо ми втратити?

Переваги роботи з інфлюенсером

Відомо, що в житті стосунки – в тому числі й ділові – не завжди складаються ідеально. Однак, якщо уявити собі зразкову співпрацю з інфлюенсером, то вона мала б такі характеристики:

  • точне охоплення цільової групи – канали інфлюенсерів зазвичай дивляться люди, які цікавляться певною темою. Таким чином, ми не витрачаємо час на “просіювання” аудиторії і наша цільова група потрапляє саме до них;
  • ефективність повідомлення – форма маркетингу набагато ефективніша за традиційну рекламу, оскільки є інтерактивною – між інфлюенсером та реципієнтом встановлюється взаємозв’язок;
  • якісний контент – якщо “наш” інфлюенсер є експертом у певній галузі, його змістовні тексти підвищать наші позиції в Google і допоможуть сформувати експертний імідж нашого бренду;
  • позитивний вплив на SEO та збільшення відвідуваності сайту – якщо інфлюенсер, наприклад, включить у свій контент посилання на сайт нашого інтернет-магазину, це покращить його позиціонування і згенерує трафік, якщо користувачі перейдуть за посиланнями;
  • багатоканальність повідомлення – інфлюенсери часто працюють в декількох напрямках, тому дозволяють охопити користувачів різних платформ – Facebook, Instagram, Tik Tok, Snapchat тощо. До речі, перед початком співпраці варто поцікавитися, якими каналами інфлюенсер користується найохочіше і чи підходять вони з точки зору маркетингової стратегії нашої компанії;
  • залучення аудиторії – завдяки своїй особистості або експертному іміджу інфлюенсери здатні дуже добре залучати аудиторію. Важливою стратегією тут є сторітелінг – вони зазвичай розповідають особисту історію, пов’язану з продуктом, звертаючись до емоцій користувачів, а не втомлюють їх статистикою, наприклад, про ефективність продукту.

Чи існують негативні сторони роботи з інфлюенсером?

Оскільки інфлюенсер – це “аутсайдер”, найнятий нами, ми не можемо його повністю контролювати. Ми точно не можемо впливати на те, який образ він чи вона обирає для представлення в інформаційному просторі, які дії чи погляди підтримує. Може статися так, що в певних сферах виникне дисонанс між іміджем інфлюенсера та цінностями нашого бренду. Це може призвести, на жаль, до втрати частини клієнтів.

Як знайти правильного інфлюенсера?

Пошук потрібного інфлюенсера передбачає відстеження різних медіа-каналів і вибір людей, які можуть сказати щось важливе на тему, що Вас цікавить.

Тому важливо тримати руку на пульсі того, що відбувається в соціальних мережах, і пам’ятати, що кожен канал має певну спрямованість.

Загалом, у нас є вибір між залученням низки “малих” інфлюенсерів та одного-двох “гігантів”. Перша стратегія є більш ефективною з точки зору продажів та охоплення. Як правило, менша аудиторія виявляє більший інтерес до контенту, який публікує автор. Вони також ефективніше комунікують і їм легше помітити, коли повідомлення не працює, і змінити його.

Як правило, знаменитості із задоволенням беруть участь у платних кампаніях, що може дещо знизити їхню ефективність, оскільки аудиторія вже не така вражена. Натомість вони мають змогу охопити значно більшу групу інтернет-користувачів.

Скільки коштує співпраця з інфлюенсером?

У нас є кілька способів розрахуватися з інфлюенсером. Перший – це, звичайно, грошова винагорода. Крім того, це може бути партнерська програма або бартерний обмін. Безумовно, робота з інфлюенсерами-знаменитостями є найдорожчою – до базової винагороди додається вартість проведення кампанії, яка зазвичай має значне охоплення.

З цієї причини знаменитостей, як правило, використовують найбільші компанії зі значними бюджетами. Для невеликих інфлюенсерів іноді достатньо надати примірник свого продукту в обмін на думку. З огляду на вищесказане, важко точно визначити винагороду інфлюенсера, оскільки вона встановлюється на індивідуальній основі.

Як виміряти ефект від роботи з інфлюенсером?

Оцінка ефективності нашої діяльності у співпраці з інфлюенсерами важлива для того, щоб визначити, які з них мають бажаний ефект, а які – безглузді. Вимірюючи ефекти за допомогою, наприклад, Google Analytics, ми можемо зосередитися лише на ефективних стратегіях і відмовитися від тих, які нічого не дають.

Підсумок

  • Оскільки маркетинг впливових осіб є високоефективним, він стає все більш популярною формою залучення клієнтів.
  • Він вартий того, щоб докласти до нього зусиль, беручи до уваги цілі, маркетингову стратегію та бюджет вашої компанії.
  • Якщо ретельно спланувати таку співпрацю, вона неодмінно принесе нашій компанії низку ділових та іміджевих переваг.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу