Медичний блог – чи варто його вести?

Все більше постачальників послуг вирішують публікувати медичний контент на своїх сайтах. Не дивно, що ведення медичного блогу є вигідним як з точки зору маркетингу, так і з точки зору іміджу. Про що слід пам’ятати при веденні медичного блогу? Які основні переваги публікації медичних статей?
Медичний блог – як його вести?
Статті, що публікуються в медичному блозі, повинні тематично відповідати професії, якою ми займаємося. Наприклад, якщо у нас клініка естетичної медицини, то краще, якщо медичний контент буде стосуватися процедур, які ми виконуємо найчастіше, і наближати пацієнта до того, з чим він зіткнеться за дверима кабінету лікаря. Ретельне пояснення медичних процедур, безумовно, збільшує шанс того, що пацієнти скористаються нашою пропозицією.
Добре публікувати медичний контент на регулярній основі, наприклад, щотижня або раз на два тижні. Це дозволить нам швидко наповнити блог цінними статтями та покращити позиціонування сайту за короткий проміжок часу.
Медичні статті для блогу – хто повинен їх писати?
Хто повинен писати статті для медичного блогу? Варто відкрито заявити, що найкращий варіант – копірайтер з медичною освітою. Така людина здатна достовірно викладати складні медичні питання й уникати дискредитуючих помилок.
Фактичність текстів, які ми публікуємо, є підтвердженням якості послуг, які ми надаємо, і елементарні помилки можуть суттєво вплинути на довіру до нас. Саме з цих причин доцільно обирати копірайтера, який добре розбирається в конкретній галузі.
Переваги ведення медичного блогу
Медичний блог – це чудова форма покращення позиціонування нашого сайту. Як відомо, пацієнти дуже часто шукають інформацію про свої хвороби в інтернеті. Вводячи ключові фрази, вони можуть легко знайти наш блог і ознайомитися з послугами, які ми пропонуємо.
Крім того, наявність медичного блогу покращує імідж нашої компанії. Професійний медичний контент підвищує рівень довіри пацієнтів і змушує власника блогу виступати в ролі експерта в цій галузі.
Крім того, якісні медичні статті також дозволяють нам навчати наших пацієнтів. Це пов’язано з тим, що ми можемо включати в них поради щодо післяопераційних рекомендацій або інші цінні загальні медичні поради.
Хто повинен вести медичний блог?
Медичний блог – відмінне рішення для професіоналів – лікарів або фізіотерапевтів, які пропонують свої приватні послуги пацієнтам. Крім того, такий блог чудово впишеться в сайт клініки (як первинної, так і спеціалізованої), клініки естетичної медицини, стоматологічної практики або фізіотерапевтичного кабінету.
Підсумок
- Медичний блог – це хороше маркетингове рішення як для приватних осіб, що мають власний сайт, так і для великого медичного бізнесу.
- Ведення медичного блогу не вимагає великих витрат, але може значно підвищити інтерес до пропозиції та довіру до послуг, що пропонуються.
- Крім того, медичний блог може ефективно підвищити позиціонування сайту, створити позитивний імідж бренду і навчити пацієнтів.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь