Що таке m-commerce і чим вона відрізняється від e-commerce?

Зміст

Популярність мобільних пристроїв продовжує зростати, що спонукає компанії впроваджувати численні зміни у своїх інтернет-магазинах. Боротися є за що – мобільні продажі – це можливість завоювати нових клієнтів і збільшити обсяги продажів. І хоча m-commerce є частиною електронної комерції, правила гри дещо відрізняються. Запрошуємо Вас читати далі!

Що таке m-commerce?

M-commerce, також відома як mobile-commerce, є однією з галузей електронної комерції, в якій мобільні пристрої, такі як телефони та планшети, відіграють важливу роль.

Розвиток цієї галузі e-commerce дає можливість здійснювати покупки з будь-якої точки планети, без потреби в ноутбуці чи стаціонарному комп’ютері. Все, що потрібно – це доступ до Інтернету та смартфон, а в наш час ми рідко розлучаємося зі своїми телефонами.

M-commerce включає в себе: електронні покупки, мобільний банкінг, цифрові гаманці, такі як Apple Pay, оплату рахунків і підписку на різні сервіси, такі як Spotify.

Для нас, споживачів, це велика зручність – ми можемо не тільки перевірити свої соціальні мережі та відповісти на електронний лист за кілька хвилин, але й здійснити банківський переказ, купити собі нову лампу та заплатити за каву за допомогою віртуального гаманця.

Різниця між m-commerce та e-commerce

Простіше кажучи, мобільна комерція є частиною ширшого поняття – електронної комерції. Мобільна комерція – це одна з галузей електронної комерції, яка займається виключно купівлею товарів на смартфонах і планшетах. Через різний тип пристроїв мобільна комерція суттєво відрізняється від комп’ютерної комерції і потребує іншого підходу.

Перш за все, варто мати на увазі, що покупки на телефоні можуть бути більш громіздкими, порівняно з комп’ютером. Менший екран і дотикова клавіатура, безумовно, не полегшують перегляд товарів і заповнення довгих форм для введення особистих даних, адреси доставки, реєстрації тощо. Тому власник сайту повинен подбати про те, щоб ця активність була максимально “терпимою” для клієнта.

На мобільних пристроях користувач може здійснити покупку через сайт або через мобільний додаток.

Основною відмінністю є мобільність смартфонів і планшетів. Ми можемо користуватися ними практично будь-де – їдучи в громадському транспорті, чекаючи в черзі або гуляючи в лісі. Це дає нам можливість здійснити покупку з будь-якого куточка землі, в будь-який час.

Іншим важливим питанням є інтерфейс. Той, що призначений для комп’ютерів, не підходить для використання на мобільних пристроях, тому вкрай важливо зробити сайт пристосованим до мобільних пристроїв. Це гарантує, що наш сайт буде правильно відображатися на всіх пристроях.

Про що слід подбати при впровадженні m-commerce?

  1. Зручне мобільне меню – переконайтеся, що воно має правильний розмір і розташування. Також важливо, щоб користувач міг плавно переходити між категоріями та повертатися на головну сторінку одним кліком.
  2. Кнопки правильного розміру – кнопки повинні бути достатньо великими, щоб користувач міг легко на них натиснути.
  3. Пошукова система на видному місці – це значно полегшить процес пошуку продукту, що зацікавить користувача.
  4. Правильне використання доступного простору – вид магазину, доступний користувачеві, не повинен бути перевантажений контентом. Варто подбати про правильну презентацію наявного асортименту.
  5. Зручний фільтр дозволить клієнту переглядати конкретні продукти, полегшуючи таким чином навігацію на сайті.
  6. Мобільні жести – зменшення та збільшення зображень пальцями неодмінно сприятимуть позитивному досвіду покупок.
  7. Багатокрокове заповнення кошика – на мобільних пристроях варто розділити процес покупки на кілька кроків, наприклад, особисті дані -> адреса доставки -> способи оплати -> підсумок -> завершення замовлення, замість однієї довгої форми.

Переваги m-commerce в інтернет-магазині

Можливість здійснювати покупки через мобільні пристрої є дуже важливим фактором, якщо Ви запускаєте інтернет-магазин. Яких переваг можна очікувати від впровадження m-commerce?

  • Зростання продажів,
  • позитивний імідж бренду,
  • більше клієнтів,
  • краща конверсія,
  • задоволеність споживачів,
  • можлива точніша персоналізація,
  • більша лояльність клієнтів,
  • менше покинутих кошиків.

Підсумок

  1. M-commerce – це один з напрямків e-commerce, в якому мобільні пристрої, такі як телефони та планшети, відіграють важливу роль.
  2. Через різний тип пристроїв мобільна комерція суттєво відрізняється від комерції на базі комп’ютера і потребує іншого підходу.
  3. Можливість здійснювати покупки через мобільні пристрої призводить, серед іншого, до збільшення продажів, підвищення лояльності та задоволеності клієнтів, а також до зменшення кількості покинутих кошиків.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради
01.07.2024 Коректура і редагування
27.06.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу