Де шукати та як обрати найкращого копірайтера?

Зміст

Компанії, які потребують професійного контенту, часто задаються питанням, як обрати копірайтера. Де шукати представника цієї професії, щоб налагодити ефективну співпрацю?

Як вибрати копірайтера?

Приймаючи рішення про співпрацю з копірайтером, необхідно правильно підібрати кандидата, який зможе досягти маркетингових цілей компанії. У вас є три варіанти:

  • соціальні мережі
  • рекламні портали
  • веб-сайти

Кожен з них має свої плюси і мінуси, тому рішення повинно відповідати потребам компанії.

Соціальні мережі

Досить популярними серед копірайтерів є групи у Facebook. Кожен пост, що запрошує до співпраці та контакту, отримує безліч коментарів та відгуків.

Приклад

Розмістивши оголошення в тематичній групі, ви швидко отримаєте кілька повідомлень від людей, зацікавлених у співпраці з вашою компанією.

Саме тому Facebook є хорошим варіантом, якщо ви хочете, щоб хтось виконав ваше замовлення якнайшвидше. Крім того, широкий вибір пропозицій дозволить вам вибрати копірайтера, який “впишеться” у ваш бюджет.

На жаль, серед потенційних кандидатів є чимало зайвих студентів або людей, які не володіють необхідними компетенціями. На оголошення у Facebook завжди відгукуються не лише професійні фрілансери, а й письменники-початківці. Якщо ви не знайомі з копірайтингом, то ризик прийняти випадкове рішення вищий.

LinkedIn – варіант, який можна назвати більш безпечним. Однак він зазвичай асоціюється з вищою ціною. Це ідеальний портал, коли ви хочете зв’язатися з надійним і досвідченим копірайтером, але в цьому випадку у вас буде менше професіоналів, з яких можна вибрати.

Рекламні портали

Хорошою альтернативою соціальним мережам є рекламні портали, де копірайтери розміщують свої пропозиції. Висока конкуренція та детальна самопрезентація – це те, що допомагає зробити правильний вибір за доступною ціною.

Висока конкуренція та детальна самопрезентація – це ті особливості, які допомагають зробити правильний вибір за доступну ціну.

Якщо ви не шукаєте віддаленого копірайтера, а хочете розпочати локальну співпрацю, рекламні портали – чудове рішення. Пошук за місцезнаходженням у поєднанні зі згаданими вище перевагами робить їх найкращим вибором для компаній, які хочуть найняти копірайтера для свого офісу.

З іншого боку, рекламні сайти зазвичай є основним інструментом просування для авторів-аматорів. Оголошення можна розмістити швидко і абсолютно безкоштовно, тому тут буде багато надійних пропозицій, але також і менш доступних підходів. Як і у випадку з соціальними мережами, ви повинні бути обережними, роблячи свій вибір. Ознайомтеся з багатьма пропозиціями. Не бійтеся запитувати про досвід роботи в певній галузі або про портфоліо копірайтерів.

Веб-сайти

Компанії, які не знають, де шукати копірайтера (а це запорука ефективності), звертають свою увагу на пошукові системи. У цьому випадку це найкраще рішення, яке можна було б прийняти, здебільшого тому, що сайти, які будуть представлені вам, належать досвідченим і професійним копірайтерам.

Якщо ви не хочете наражати себе на небезпеку співпраці з дилетантами, це рішення є найбільш оптимальним. На жаль, такий вибір призводить до підвищення ціни, що є закономірним наслідком створення ефективних текстів.

Приклад

Вибір копірайтера на основі представленого сайту особливо вигідний для великих компаній, які хочуть, щоб копірайтер створював багато контенту.

Люди, які добре зарекомендували себе на ринку написання текстів, готові виконувати великі замовлення. Варто зазначити, що ціна за 1000 знаків з пробілами значно нижча, якщо співпраця буде постійною. Таким чином, ви отримуєте контент найвищої якості за більш доступною ціною.

Враховуючи цю інформацію, можна зробити висновок, що сайти компаній – не найкраще місце для пошуку копірайтера для мікропідприємців. Якщо ви не маєте бюджету, щоб інвестувати в професійний контент, зверніться до Facebook або OLX, щоб знайти пропозиції, за які ви заплатите менше.

Де краще обрати копірайтера

Як бачите, кожне рішення має свої переваги та недоліки, хоча ми говоримо скоріше про ймовірність, ніж про фіксовані правила. Отже, якщо ви все ще сумніваєтеся, де шукати копірайтера, визначте конкретні потреби вашої компанії.

Формулюючи свої вимоги, враховуйте

  • якість і кількість контенту, який ви хочете замовити
  • прийнятну для вас ціну
  • термін виконання
  • можливість виставлення рахунку-фактури

Після того, як ви визначитеся і відповісте на вищезазначені питання, вам буде набагато легше прийняти правильне рішення.

Підсумок

  • Пошук кандидата, який відповідає вашим вимогам, є основою успішної співпраці.
  • Ви можете шукати і переглядати рекламні портали, опублікувати запис у тематичній групі в соціальних мережах, а також шукати пропозицію на сайтах, які вам видасть пошукова система Google.
  • Кожен з цих способів має свої переваги та недоліки.

Михайло Кулаков

Михайло Кулаков експерт з контент маркетингу який працює з такими тематиками як ІТ, діджитал маркетинг, та нерухомість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу