Якими є характеристики ефективної стратегії копірайтингу?

Зміст

Копірайтинг постійно змінюється, але один принцип залишається незмінним: без плану не рухатися! Правильна стратегія – це ключ до проведення розумних маркетингових заходів в Інтернеті без зайвих витрат часу та життєвих сил. Тому, якщо Ви все ще перебуваєте в темряві і не знаєте, з чого почати при побудові своєї стратегії копірайтингу, обов’язково прочитайте цю статтю!

Стратегія копірайтингу – переваги

Стратегія копірайтингу полягає в плануванні діяльності, пов’язаної з публікацією маркетингового контенту, з метою максимізації його ефективності.

Чому це важливо? Тому що результати визначаються не підприємницькими вподобаннями, а холодною статистикою. Недостатньо робити те, що Ви вважаєте правильним – набагато важливіше мати міцне підґрунтя у вигляді даних, які визначають правильність обраного напрямку.

Продажем бананів на ринку займається дуже мало підприємств. Сьогодні більшості з них потрібна організація, якою просто потрібно розумно керувати, щоб отримувати прибуток – і стратегія копірайтингу, безумовно, допоможе в цьому, як надійна підтримка для діяльності в Інтернеті.

Змістовні, галузеві статті можуть принести багато користі: вони покращують позиціонування, створюють експертний імідж бренду, збільшують продажі та зацікавленість у пропозиції. На жаль, вони пов’язані з витратами часу і грошей, тому важливо мати правильний план, щоб отримати максимальну вигоду з мінімальними зусиллями.

Перевагами стратегії копірайтингу є:

  • Швидші результати – швидкість досягнення поставлених бізнес-цілей значно підвищується завдяки цілеспрямованому плануванню публікацій.
  • Нижчі витрати – точний копірайтинг зменшує кількість знаків, необхідних для досягнення переваг; іншими словами, не допускається “непотрібна” копірайтингова робота.
  • Довгостроковий прогрес і переваги – деякі цілі досягаються швидше, інші – повільніше. Однак, якщо ми говоримо про перемогу над усталеною конкуренцією за топові пошукові фрази, проект може зайняти місяці або навіть роки, і цей період передбачає розумні дії, а не сізіфову працю.

Тож якщо Ви бачите світле майбутнє свого бізнесу, в ньому не повинно бракувати місця для такого важливого елементу, як ефективний, точний копірайтинг. У наступному розділі ми розглянемо, як виглядає планування такої діяльності.

Побудова стратегії копірайтингу

Першим кроком на шляху в тисячу миль є визначення маркетингової мети, яка буде супроводжувати створені тексти.

Визначте мету та ресурси

  • Це боротьба за позиціонування та отримання певних фраз, чи, можливо, створення преміум-бренду?
  • Якщо Ви хочете зайняти високі позиції в Google, скільки контенту Вам потрібно і якого типу?
  • Скільки контенту є у Ваших конкурентів?
  • Скільки часу Вам знадобиться, щоб вирівнятися?

Саме на ці питання дає відповідь об’єктивний аудит, який визначає шанси на успіх і часові рамки для досягнення запланованих результатів. Так, це можна дослідити заздалегідь і на цій основі розробити план дій.

Встановіть регулярність публікацій

Отримавши уявлення про те, які ключові фрази не розвиваються і який статус у Ваших конкурентів, Ви можете приступити до складання точного переліку тем, які збільшать кількість копірайтингового контенту на Вашому сайті і почнуть генерувати початковий трафік.

Приклад

Якщо на сайті з такою ж тематикою представлено 100 статей у Вашому блозі, замовте публікацію трьох постів на тиждень, і Ви досягнете вищого показника вже через дев’ять місяців.

Однак пам’ятайте, що цифри – це ще не все: чому б не зробити вибір на користь сильнішого профілю посилань, оптимізації сторінок або довших, повніших статей?

Відстежуйте прогрес і вносьте корективи

Інтернет характеризується динамічними змінами, які необхідно враховувати з самого початку.

Чи призвела поточна ситуація на ринку до того, що клієнти цікавляться дещо іншими послугами? Випередити конкурентів і створити цільову сторінку і, можливо, з’явитися за деякими фразами раніше, ніж Ви очікували?

Google оновив свої SEO-алгоритми? Візьміть їх до уваги і структуруйте свої статті таким чином, щоб вони давали кращі результати, ніж старі версії ваших конкурентів.

Стратегія копірайтингу – це лише припущення, засноване на даних, яке потрібно постійно переглядати та вдосконалювати. Розумне планування позбавить Вас від зайвої роботи, але пам’ятайте, що воно ніколи не буде ідеальним. З цієї причини варто продовжувати здобувати нові знання, спостерігати за ринковими тенденціями, а також за внутрішніми результатами, які продовжують з’являтися в компанії.

Стратегія копірайтингу – це лише засновані на даних припущення, які необхідно постійно переглядати та вдосконалювати.

А для цього ще потрібно багато терпіння. Ви можете припускати правильні речі, але неможливо передбачити, скільки часу знадобиться для отримання передбачуваних результатів. Тож якщо Ви виконуєте або замовили роботу і поки що не бачите результатів, але розрахунки/припущення показують, що вона має сенс, не зупиняйтеся на досягнутому! Стратегія зазвичай передбачає дії та неточний розрахунковий період, після якого відчувається користь від вжитих заходів.

Підсумок

  • Розумне планування майбутньої копірайтингової діяльності вбереже багато непотрібних зусиль у майбутньому.
  • Для того, щоб побудувати стратегію копірайтингу, важливо визначити не тільки власні ресурси та можливий обсяг робіт, але й діяльність конкурентів, яка також впливає на отримання бізнес-переваг.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради
01.07.2024 Коректура і редагування
27.06.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу