Що таке копірайтинг для продажів?

Зміст

У бізнесі копірайтинг може виконувати багато функцій. Однією з них є покращення позиціонування, іншою – покращення іміджу бренду. Однак найголовніша мета – збільшити продажі за допомогою заохочувальних текстів. Це можливо за умови дотримання кількох важливих принципів. Тож перевірте, що таке ефективний копірайтинг для продажів!

Копірайтинг для продажів – що це таке?

Копірайтинг, що продає, передбачає створення контенту, цільовим результатом якого є продажі.

Вони мають бути створені за індивідуальним замовленням клієнта, щоб відповідати його маркетинговим цілям.

Про те, чому варто замовляти саме такий контент, не потрібно багато писати. Текст є основним засобом переконання клієнтів у необхідності покупки. Тому правильно структуровані тексти мають дуже високий потенціал для збільшення результатів продажів. Це особливо важливо в електронній комерції, де опис товару є основним фактором, що визначає рішення про покупку.

У чому особливості комерційного копірайтингу?

Як і будь-який контент, спрямований на досягнення певної мети, копірайтинг, що продає, підпорядковується декільком специфічним правилам. Вони є невід’ємними рисами ефективних текстів, тож давайте якомога швидше перейдемо до їх обговорення.

Мова переваг

Мова вигоди – це представлення продукту або послуги таким чином, щоб проінформувати аудиторію про конкретну вигоду, яку вона отримає від здійснення покупки.

Це найважливіший елемент копірайтингу спрямованого на продаж.

Хоча така концепція може здатися природною і занадто очевидною, вона зовсім не так широко використовується, як можна було б подумати. Досі багато компаній нехтують думкою клієнта, зосереджуючись виключно на технічних характеристиках і власних сильних сторонах.

Мова переваг – це рішення, яке змушує вас стати на місце Вашої аудиторії і поставити себе на їхнє місце при прийнятті рішення про покупку. Поставивши речі в такому світлі, робиться висновок, що потрібно донести до аудиторії проблеми, які продукт або послуга вирішує в першу чергу. Таке зображення переваг є найважливішим фактором, який впливає на цікавість, зацікавленість і, зрештою, використання пропозиції.

Таким чином, при створенні контенту слід чітко представляти практичні вигоди від покупки. Тільки після цього слід представити досвід і ресурси компанії, які в подальшому впливають на якість пропозиції. Від загального до конкретного!

Call to Action

Заклик до дії, скорочено CTA (call-to-action), – це кінцеве повідомлення, адресоване безпосередньо аудиторії, що спонукає її до дії.

Ми всі знайомі з ними у вигляді поширених слоганів “Не чекайте, купуйте зараз!” або “Перевірте пропозицію сьогодні!”, хоча насправді існує безліч способів включити заохочувальну CTA в текст.

Деякі з найпоширеніших методів включають створення часового тиску (“Додайте товар до кошика за 10 хвилин і отримайте другий товар БЕЗКОШТОВНО!”), надання соціального доказу (“Вже 40000 осіб користуються цим шампунем – приєднуйтесь до них і позбудьтеся лупи!”) і створення додаткових переваг (“Додайте ще один товар і насолоджуйтеся БЕЗКОШТОВНОЮ доставкою!”).

Вищезгадані CTA зазвичай є більш ефективною формою, ніж короткі слогани, що до болю повторюються. Однак пам’ятаймо, що Ви можете використовувати їх по-різному, пристосовуючи до профілю Вашого бізнесу і ще більше посилюючи вплив Вашого продаючого копірайтингу.

Пам’ятаймо також, що заклик до дії – це не тільки стимул, але й стисла інструкція, яка підказує, як скористатися пропозицією. Тому включення адреси електронної пошти, контактного номера або URL-посилання на форму буде доречною ідеєю.

Чітко визначена мета

Ефективні повідомлення характеризуються тим, що вони спрямовані на визначену аудиторію.

Жоден текст не приносить прибутку сам по собі, а лише у зв’язку з людьми, які його читають. Тому ще одним елементом копірайтингу, що продає, є персоналізоване повідомлення.

Візьмемо для прикладу магазин молодіжного одягу. Який стиль постів у Facebook підказує інтуїція? Описи повинні бути легкими і написаними в неформальному тоні. Тепер давайте подумаємо про юридичну фірму та її клієнтів. Чи є ефективний копірайтинг, що продає, таким самим у цьому випадку? Звичайно, ні – описи повинні бути зовсім іншими, щоб приносити користь.

Ми чітко бачимо, що не універсальний, а індивідуальний характер контенту є ключем до успіху. Тому варто співпрацювати з копірайтером, який враховує профіль аудиторії, щоб створювати цільовий, ретельно підібраний контент.

Підсумок

  • Копірайтинг передбачає створення контенту, який має на меті переконати аудиторію прийняти пропозицію.
  • Щоб підвищити потенційні результати, копірайтер використовує мову вигоди та заклики до дії, а також адаптує повідомлення до цільової аудиторії.
  • Застосування наведених вище порад на практиці може суттєво сприяти покращенню результатів продажів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

03.12.2023 Контент маркетинг
02.12.2023 E-commerce
01.12.2023 Копірайтинг
30.11.2023 Копірайтинг
28.11.2023 Маркетинг
26.11.2023 Контент маркетинг
24.11.2023 Маркетинг
22.11.2023 Контент маркетинг
20.11.2023 Копірайтинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу