Content premium – Що це таке?
Попит на преміум-контент продовжує зростати. Не дивно, адже він все частіше виходить на перший план у маркетингу та залученні клієнтів. Тож дізнайтеся, як його створювати!
Що таке content premium?
Іншими словами, преміум-контент – це текст, що характеризується високою якістю виконання.
Його обов’язковою умовою є відповідність високим змістовним і стилістичним вимогам. Термін “якісний контент” використовується як взаємозамінний.
Основними особливостями преміум-контенту є:
- висока надійність,
- спеціалізований характер,
- комплексна форма.
Крім того, автентична, цікава мова є невід’ємною складовою доступного викладу думок автора. Складний текст, сповнений хитросплетінь і технічного жаргону, не обов’язково заслуговує на звання преміального контенту.
То який же контент може носити це звання? Перш за все, той, що відповідає потребам читачів, поєднуючи високу інформативність з привабливим меседжем. Безсумнівно, він повинен бути багатим на асоціації, тобто пов’язувати кілька ниток, які разом утворюють цілісну розповідь.
Бездумне переписування речень з професійного підручника не вписується в це визначення преміум-контенту. Звичайно, інформація необхідна, але вона є лише фундаментом, на якому будується цікава “історія”, що представляє ширшу точку зору. Саме це і мається на увазі під цим терміном; необхідний додатковий інгредієнт творчої вигадки автора.
Content premium – переваги
Розробка цінного контенту дозволить досягти багатьох важливих маркетингових цілей, таких як:
- позиціонування сайту,
- поліпшення конверсії та збільшення продажів,
- створення іміджу експерта,
- формування довіри серед аудиторії.
Саме це робить преміум-контент дедалі популярнішим у бізнес-колах. Однак створення такого тексту – непросте завдання, тому ми поділимося найважливішими порадами, на які варто звернути увагу під час написання.
Як ви створюєте преміум контент?
Створення професійного контенту завжди відбувається в кілька етапів, де написання тексту – лише один з них.
Крок 1 – дослідження
Це обов’язок кожного професійного копірайтера.
Перш ніж приступити до реалізації, слід глибоко вивчити тему, отримавши знання, необхідні для надійної розробки контенту.
З цією метою варто відстежувати авторизовані джерела, такі як Вікіпедія (особливо англомовна Вікіпедія), галузеві портали і, перш за все, наукові статті (наприклад, з Google Scholar або тематичних платформ, таких як PubMed для медичної галузі).
Крок 2 – структура
Ця частина значно полегшує подальше написання тексту. Вона включає в себе розстановку заголовків для досягнення чіткої інформаційної архітектури. Розділіть розділи на більш загальні та конкретні (для більш зацікавлених читачів), а потім розташуйте їх у такому порядку, щоб перші були вступом до других. Дедуктивна природа преміум-контенту проявляється саме в подачі інформації “від загального до конкретного”.
Крок 3 – написання
Після того, як Ви підготували структуру та надійні джерела, настав час писати належним чином. У цьому аспекті пам’ятайте, що слід остерігатися поганих практик у вигляді поспішних висновків, вибірковості або роботи з аргументаційними помилками (наприклад, ad populum або ad traditionem).
Контент є відображенням думок, викладених у тексті, тому саме від автора залежить, чи будуть вони структурованими, логічними і чіткими, чи заплутаними і просто помилковими. З цієї причини преміум-контент – це не те, що можна створити поспіхом на коліні.
Створення вартісного тексту вимагає низки логічних операцій, підкріплених сильними лінгвістичними навичками.
Але ж ми з самого початку говорили, що це буде нелегко, чи не так?
Крок 4 – оптимізація
На цьому етапі у Вас вже є готовий матеріал, який залишається обробити, щоб підвищити його якість. Це покращення вплине як на читацький досвід, так і на вищий SEO-потенціал. Ключові оптимізації включають:
- Внутрішня перелінковка – передбачає посилання на інші сторінки сайту, де питання висвітлюються більш детально. Додавання посилань робить контент лаконічним, дозволяючи читачам продовжувати читання. Чудовим прикладом використання такої перелінковки є Вікіпедія.
- Мета-заголовок і мета-опис – це тексти, які спонукають користувачів зайти на сторінку з пошукової системи, завдяки чому контент з більшою ймовірністю буде прочитаний, а сторінка отримає більше органічного трафіку.
- Додавання фотографій – контент значно виграє в якості, якщо його підкріпити привабливими фотографіями та інфографікою. Приваблива графіка є надзвичайно важливим доповненням до публікації.
- Форматування – метою форматування є виділення найважливішої інформації (визначень або висновків) напівжирним шрифтом або курсивом, а також представлення певної інформації у вигляді маркованих/нумерованих списків, що підвищує загальну читабельність тексту. Лапки, закреслення та використання різних кольорів також вітаються, якщо вони покращують естетичне сприйняття змісту.
- Бібліографія – застосовується лише в певних галузях (наприклад, у юриспруденції та медицині). Вона полягає у вставці джерел, з яких була взята інформація. Зазвичай такий елемент розміщують у вигляді виносок/посилань під текстом. Зрозуміло, наскільки це впливає на якість і достовірність контенту.
Хоча питання оптимізації може здатися вам позбавленим феєрверків, воно того варте, оскільки кожен з перерахованих вище кроків зробить свій внесок у кінцевий результат.
Підсумок
- Content premium – це текст високої якості виготовлення, на яку впливає, серед іншого, висока змістовна цінність, чітка структура та привабливий стиль.
- Створення професійного контенту вимагає великої роботи та підготовки. Це включає в себе багато досліджень перед написанням, структурування та оптимізацію.
- Однак результати варті зусиль, оскільки вони мають багато переваг для бізнесу, таких як позиціонування, продажі та імідж.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь