Content premium – Що це таке?

Зміст

Попит на преміум-контент продовжує зростати. Не дивно, адже він все частіше виходить на перший план у маркетингу та залученні клієнтів. Тож дізнайтеся, як його створювати!

Що таке content premium?

Іншими словами, преміум-контент – це текст, що характеризується високою якістю виконання.

Його обов’язковою умовою є відповідність високим змістовним і стилістичним вимогам. Термін “якісний контент” використовується як взаємозамінний.

Основними особливостями преміум-контенту є:

  • висока надійність,
  • спеціалізований характер,
  • комплексна форма.

Крім того, автентична, цікава мова є невід’ємною складовою доступного викладу думок автора. Складний текст, сповнений хитросплетінь і технічного жаргону, не обов’язково заслуговує на звання преміального контенту.

То який же контент може носити це звання? Перш за все, той, що відповідає потребам читачів, поєднуючи високу інформативність з привабливим меседжем. Безсумнівно, він повинен бути багатим на асоціації, тобто пов’язувати кілька ниток, які разом утворюють цілісну розповідь.

Бездумне переписування речень з професійного підручника не вписується в це визначення преміум-контенту. Звичайно, інформація необхідна, але вона є лише фундаментом, на якому будується цікава “історія”, що представляє ширшу точку зору. Саме це і мається на увазі під цим терміном; необхідний додатковий інгредієнт творчої вигадки автора.

Content premium – переваги

Розробка цінного контенту дозволить досягти багатьох важливих маркетингових цілей, таких як:

  • позиціонування сайту,
  • поліпшення конверсії та збільшення продажів,
  • створення іміджу експерта,
  • формування довіри серед аудиторії.

Саме це робить преміум-контент дедалі популярнішим у бізнес-колах. Однак створення такого тексту – непросте завдання, тому ми поділимося найважливішими порадами, на які варто звернути увагу під час написання.

Як ви створюєте преміум контент?

Створення професійного контенту завжди відбувається в кілька етапів, де написання тексту – лише один з них.

Крок 1 – дослідження

Це обов’язок кожного професійного копірайтера.

Перш ніж приступити до реалізації, слід глибоко вивчити тему, отримавши знання, необхідні для надійної розробки контенту.

З цією метою варто відстежувати авторизовані джерела, такі як Вікіпедія (особливо англомовна Вікіпедія), галузеві портали і, перш за все, наукові статті (наприклад, з Google Scholar або тематичних платформ, таких як PubMed для медичної галузі).

Крок 2 – структура

Ця частина значно полегшує подальше написання тексту. Вона включає в себе розстановку заголовків для досягнення чіткої інформаційної архітектури. Розділіть розділи на більш загальні та конкретні (для більш зацікавлених читачів), а потім розташуйте їх у такому порядку, щоб перші були вступом до других. Дедуктивна природа преміум-контенту проявляється саме в подачі інформації “від загального до конкретного”.

Крок 3 – написання

Після того, як Ви підготували структуру та надійні джерела, настав час писати належним чином. У цьому аспекті пам’ятайте, що слід остерігатися поганих практик у вигляді поспішних висновків, вибірковості або роботи з аргументаційними помилками (наприклад, ad populum або ad traditionem).

Контент є відображенням думок, викладених у тексті, тому саме від автора залежить, чи будуть вони структурованими, логічними і чіткими, чи заплутаними і просто помилковими. З цієї причини преміум-контент – це не те, що можна створити поспіхом на коліні.

Створення вартісного тексту вимагає низки логічних операцій, підкріплених сильними лінгвістичними навичками.

Але ж ми з самого початку говорили, що це буде нелегко, чи не так?

Крок 4 – оптимізація

На цьому етапі у Вас вже є готовий матеріал, який залишається обробити, щоб підвищити його якість. Це покращення вплине як на читацький досвід, так і на вищий SEO-потенціал. Ключові оптимізації включають:

  • Внутрішня перелінковка – передбачає посилання на інші сторінки сайту, де питання висвітлюються більш детально. Додавання посилань робить контент лаконічним, дозволяючи читачам продовжувати читання. Чудовим прикладом використання такої перелінковки є Вікіпедія.
  • Мета-заголовок і мета-опис – це тексти, які спонукають користувачів зайти на сторінку з пошукової системи, завдяки чому контент з більшою ймовірністю буде прочитаний, а сторінка отримає більше органічного трафіку.
  • Додавання фотографій – контент значно виграє в якості, якщо його підкріпити привабливими фотографіями та інфографікою. Приваблива графіка є надзвичайно важливим доповненням до публікації.
  • Форматування – метою форматування є виділення найважливішої інформації (визначень або висновків) напівжирним шрифтом або курсивом, а також представлення певної інформації у вигляді маркованих/нумерованих списків, що підвищує загальну читабельність тексту. Лапки, закреслення та використання різних кольорів також вітаються, якщо вони покращують естетичне сприйняття змісту.
  • Бібліографія – застосовується лише в певних галузях (наприклад, у юриспруденції та медицині). Вона полягає у вставці джерел, з яких була взята інформація. Зазвичай такий елемент розміщують у вигляді виносок/посилань під текстом. Зрозуміло, наскільки це впливає на якість і достовірність контенту.

Хоча питання оптимізації може здатися вам позбавленим феєрверків, воно того варте, оскільки кожен з перерахованих вище кроків зробить свій внесок у кінцевий результат.

Підсумок

  • Content premium – це текст високої якості виготовлення, на яку впливає, серед іншого, висока змістовна цінність, чітка структура та привабливий стиль.
  • Створення професійного контенту вимагає великої роботи та підготовки. Це включає в себе багато досліджень перед написанням, структурування та оптимізацію.
  • Однак результати варті зусиль, оскільки вони мають багато переваг для бізнесу, таких як позиціонування, продажі та імідж.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу