Як виглядає написання текстів для SEO?

Зміст

Написання текстів для SEO – важлива навичка для будь-якого копірайтера. Видимість у пошукових системах має вирішальне значення для того, щоб контент відповідав маркетинговим цілям. У цій статті ми поговоримо про те, як працює копірайтинг, що покращує SEO.

SEO тексти – поняття

Тексти для SEO – це контент, який відповідає рекомендаціям пошукових систем, з метою отримання більшої видимості.

Переваги SEO-текстів полягають в:

  • генерація безкоштовного трафіку на сайт
  • збільшення кількості потенційних клієнтів
  • підвищення впізнаваності бренду
Приклад

Ви займаєтеся сантехнікою і хочете покращити видимість свого оголошення. Включення SEO-тексту з заголовком “як відремонтувати кран” дозволить знайти Ваш бізнес зацікавленим людям, які, ймовірно, захочуть відремонтувати кран.

Великий бізнес-потенціал полягає в тому, що SEO-тексти належать до інбаунд маркетингу, який залучає цінну аудиторію – адже це не люди, придбані з реклами, а люди з реальною зацікавленістю в послузі.

Написання текстів для SEO

Щоб досягти максимального результату, професійний SEO-копірайтинг складається з чотирьох етапів:

Підбір ключових слів

Для початку потрібно проаналізувати, які ключові фрази варто використовувати, щоб отримати видимість у пошукових системах. Ми беремо до уваги:

  • конкуренцію
  • наявні тексти на сайті

Конкуренція збільшує складність ключових слів, а невелика кількість контенту на сайті компанії ще більше знижує SEO-потенціал.

З цієї причини наша мета – точно підібрати фразу, що відповідає можливості позиціонування. У нас є два варіанти для цього: ми використовуємо ручний пошук або платні аналітичні програми.

Ручний пошук

Ми вводимо фразу, яка нас цікавить, у пошукову систему і визначаємо, які сторінки з’являються на перших позиціях. Якщо це великі портали, які важко обійти, ми розширюємо ключову фразу, щоб вона була більш конкретною, а отже, менш конкурентною (це так звана “довга фраза”).

Результати пошуку в ТОП 3 показують, що фраза “як відремонтувати кран” має високу конкуренцію.

З іншого боку, коли ми додаємо лише одне слово до ключової фрази, ми отримуємо наступні результати:

У довшій фразі немає збігів, а це означає, що її буде набагато легше помітити.

Аналітичні програми

На ринку є рішення, які допоможуть Вам вибрати правильне ключове слово.

Наприклад, Google Keyword Planner показує кількість пошукових запитів на місяць і пропозиції для пов’язаних фраз. Він також показує ступінь конкуренції, яка, на жаль, стосується лише кампаній Google Ads, а не SEO, що робить ці дані не завжди надійними для копірайтерів.

GKP показує дані з точки зору Google Ads, що може спотворити результати SEO.

Ще одне безкоштовне рішення – Ubersuggest. Інструмент генерує список ключових фраз – також з довгого хвоста. Вибравши мову і ввівши ключове слово, яке Вас цікавить, Ви отримуєте огляд ключових слів по місяцях, пропозиції фраз, конкурентоспроможність, середню кількість пошукових запитів і ціни за клік.

Доступ до більш детальних даних пропонують платні програми, такі як Mangools, які визначають фактичну конкурентоспроможність за результатами органічного походження.

Ми бачимо, що результати тепер узгоджуються з нашими загальними спостереженнями, які ми зробили під час ручного пошуку.

Побудова структури для SEO

Після того, як ми підготували ключові фрази, потрібно подумати про їхнє розміщення. Для цього використовуються заголовки, які визначають “скелет” SEO-тексту.

Ключові слова слід розміщувати в заголовках H1, H2 і, за бажанням, H3.

Тут варто зазначити, що ключове слово також має з’являтися у вступі, а також кілька разів у тексті (у природній концентрації, один раз на 50-200 слів).

Правильне планування заголовків не тільки підвищує позиціонування, але й полегшує читання тексту та пошук інформації, що впливає на рівень комфорту читачів.

Створення змістовного контенту

На цьому етапі у нас вже є ключові фрази та структура – тож саме час почати писати! Ось кілька порад:

  • Проведіть дослідження – кількість поданої інформації впливає на якість тексту. Добре ознайомтеся з темою, щоб розробити змістовний контент, який матиме реальну цінність для читачів.
  • Пишіть просто і зрозуміло – використання складних слів не підвищує авторитет автора, а навпаки. Крім того, технічна мова відштовхує аудиторію від подальшого читання. Тому переконайтеся, що інформація передається чітко, підкріплена прикладами та поясненнями.
  • Уникайте блоків тексту – абзаци та маркери є простими способами впустити “повітря” в контент. Не забувайте виділяти важливі розділи та висновки жирним шрифтом.

Дотримання наведених вище рекомендацій є надзвичайно важливим для досягнення оптимальних результатів.

Написання текстів для SEO складається не тільки з технічних питань SEO, але й з привабливого, зрозумілого контенту.

Оптимізація SEO

Після того, як контент готовий, нам потрібно адаптувати його до місця публікації. На практиці це зводиться до кількох процедур, які покращують користувацький досвід:

Внутрішня перелінковка

Внутрішня перелінковка передбачає додавання посилань на інший контент всередині сайту.

Ця процедура полегшує навігацію по сайту та перехід на іншу цікаву інформацію. Внутрішня перелінковка корисна як для користувачів, так і для пошукових ботів.

Фотографії

Додавання зображень до статті підвищує її привабливість, а також дозволяє позиціонуватися в сегменті Google Graphics.

Обов’язково формулюйте альтернативний текст (тобто вміст, який з’являється, коли зображення не завантажується), використовуючи ключову фразу.

Метатексти

Метазаголовок і метаопис – це вміст, який з’являється в результатах пошуку. Це перші тексти, які побачить потенційний читач, тому вони повинні бути написані привабливо.

Іноді Google ігнорує мета-тег і сам вибирає найбільш релевантний контент. Не хвилюйтеся, це звичайна процедура.

SEO-копірайтинг - питання та відповіді

Нижче наведені найпоширеніші запитання про SEO-копірайтинг.

Як Google читає текст?

Google продовжує вдосконалювати свої алгоритми для відображення корисної інформації для користувачів. З цієї причини надмірне використання ключових фраз втратило свою ефективність. Сьогодні все навпаки.

На те, чи вважають роботи Google текст цінним, впливають сотні факторів, деякі з яких невідомі. Однак ми знаємо, що для оцінки якості використовуються такі параметри, як тематичний авторитет (тобто тематичний авторитет сторінки, який визначає ступінь достовірності опублікованої інформації), ключові слова LSI (фрази, які за змістом схожі з ключовим словом).

Наприклад, стаття про те, як полагодити кран, матиме вищий рейтинг, якщо міститиме такі слова, як “вентиль”, “кран” тощо) та Content Hub (тобто спосіб побудови структури контенту, що передбачає надання основної інформації з посиланнями на детальні джерела). Комплексний посібник, який концентрує кілька тематичних повідомлень, матиме кращий рейтинг, ніж окремий текст).

Яка довжина SEO-тексту?

Кількість символів залежить від описуваної теми, тому не існує єдиного золотого правила. При написанні тексту для SEO не варто встановлювати конкретну довжину, а зосередитися на тому, щоб зробити контент вичерпним і цікавим для читачів.

Наприклад, ТОП 3 результатів за фразою “як відремонтувати кран” містить 7545, 3118 і 2757 знаків з пробілами відповідно. На противагу цьому, стаття на п’ятнадцятій позиції містить 5968 знаків з пробілами, що більше, ніж друге і третє місця разом узяті! Довжина SEO-тексту – це лише показник ступеня розробленості теми. Слід також подбати про інші аспекти, які свідчать про якість контенту.

Чи завжди написання текстів для SEO ефективне?

Як ми вже згадували, конкуренція суттєво впливає на отримані результати. Це пов’язано з тим, що на першій сторінці Google відображаються 10 позицій (так званий ТОП10), тоді як решта результатів значно втрачають видимість.

Тож якщо десятки статей описують задане ключове слово, не кожен SEO-текст буде успішним. Переваги отримує контент, який кращий за конкурентів, тому варто найняти професійного копірайтера, який виконає це завдання з максимальною ретельністю.

Підсумок

  • Контент для SEO – це контент, створений відповідно до рекомендацій пошукових систем.
  • Його мета – підвищити позиціювання і таким чином генерувати трафік на сайт.
  • Написання SEO-текстів – це багатоетапний процес, який передбачає створення цікавого контенту з чіткою структурою та високою змістовною цінністю.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу