Як відбувається написання текстів штучним інтелектом?

Зміст

Створення контенту штучним інтелектом (AI) викликає інтерес останнім часом, а точніше з червня 2020 року, коли з’явилося спеціальне програмне забезпечення, що дозволяє AI писати тексти. Що це таке і як воно працює? Ви можете дізнатися в цій статті.

Як штучний інтелект пише тексти?

Pisanie tekstów przez sztuczną inteligencję jest możliwe m.in dzięki oprogramowaniu GTP wydanemu przez firmę OpenAI. Wszystkie narzędzia, które oferują AI copywriting, wykorzystują właśnie to rozwiązanie.

GPT – це авторегресійна мовна модель, заснована на глибокому машинному навчанні, яка створює тексти, схожі на людські. Наразі GTP4 є найбільш розвиненою, але стара версія (GTP3) вже містила 175 мільярдів штучних нейронних мереж. Для порівняння, людський мозок може мати до 100 трильйонів нейронних зв’язків.

Навчальна база GTP складається з інтернет-ресурсів – у випадку GTP3 це були переважно архіви Common Crawl і WebText2, але Вікіпедія також була включена до списку. Для цієї версії вартість “навчання”, за оцінками, склала 10-20 мільйонів доларів і за цей час було проаналізовано 511 мільярдів одиниць даних. Завдяки задовільним результатам Microsoft інвестувала в OpenAI шалену суму в один мільярд доларів.

Додамо, що прогрес у сфері штучного інтелекту прискорюється запаморочливими темпами. Наприклад, GTP-3, що відповідає своїй назві і є третім поколінням програмного забезпечення, мав у 100 разів більшу потужність, ніж GTP-2.

Якість текстів, які пише штучний інтелект

На перший погляд, тексти створені штучним інтелектом практично не відрізняються від людських і однаково добре справляється з творчими завданнями.

Крім того, АІ може створювати контент швидко і масово. На створення кількох схожих описів знадобиться лише кілька секунд.

Однак справжня проблема полягає в іншому. Штучний інтелект не має власної думки, тому він не створить текст, який би враховував будь-які підказки, практичні поради, особисті переконання чи погляди. Без цього важко говорити про корисний, цікавий контент.

Контент буде сухим і ґрунтуватиметься виключно на фактичних даних, які Ви самі повинні надати. Оскільки штучний інтелект не має життєвого досвіду і на цей час це здається непереборною проблемою, копірайтери можуть зітхнути спокійно — їхню роботу нічим не замінити. АІ зводиться до створення типового, а не експертного контенту.

Ціна написання тексту зі штучним інтелектом

Поточна версія GTP 3.5 є безкоштовною і доступна будь-кому. Ціни OpenAI для розробників, які хочуть використовувати API, передбачають оплату за 1000 токенів або близько 750 слів. Наприклад, модель GTP4 (8K context) наразі коштує $0,06 за тисячу токенів. Отже, написання тексту довжиною зі статтю в блозі потребуватиме бюджету розміром $0,1.

За $20 на місяць Ви також можете підписатися на ChatGPT plus, який пропонує доступ до GPT4 (обмежений 25 запитами на кожні 3 години).

Звичайно, Ви повинні рахуватися з тим, що не кожен згенерований текст буде вдалим, оскільки GPT видає кращі і гірші приклади. Іноді доводиться повторювати процес кілька разів. З усім тим, ціна написання тексту за допомогою АІ дуже низька.

Написання текстів штучним інтелектом – чи варто?

Створення контенту за допомогою штучного інтелекту, безсумнівно, є захоплюючою можливістю, яка породжує надії на швидкий розвиток контенту. На жаль, попри ці надії, на цей момент важко вказати на конкретні комерційні застосування текстів, написаних штучним інтелектом.

ШІ не розробить індивідуальну стратегію для Вашого бізнесу і не створить текст, який дійсно переконає Ваших клієнтів прийняти пропозицію. Хоча він може полегшити створення контенту в деяких конкретних ситуаціях, важко говорити про це з точки зору реальної підтримки бізнесу.

Сфери застосування

Існують сфери написання контенту, де штучний інтелект може стати в пригоді. Як приклад можна навести створення метазаголовка та метаопису, які є короткими формами контенту. Коли Вам потрібно заповнити їх на кількох сторінках, Ви можете звернутися за допомогою до штучного інтелекту, який створить десяток різних описів. Це заощадить Ваш час та енергію.

Аналогічно, коли Вам потрібно багато ідентичного контенту, але в різних формах, AI може допомогти Вам. Тому потенційні застосування включають короткі описи продуктів і категорій, які схожі між собою (наприклад, гвинти діаметром 3 мм, 4 мм, 5 мм і т. д.). Використовуючи штучний інтелект, Ви швидко додасте різноманітний контент.

Поточні несправності

На жаль, є набагато більше сфер, де штучний інтелект повністю провалюється. Одразу спадають на думку довгі форми контенту, які вимагають зайняти певну позицію, аргументувати та наводити дані. Створити зв’язний тест, який містить осмислені тези від вступу до висновку, поки що залишається мрією.

Щобільше, навіть короткі форми контенту можуть бути проблематичними. ШІ придумає назву компанії, але не визначить, чи є вільний домен .co.uk і чи не є зареєстрованим. Тому штучний інтелект не буде добре працювати для завдань, які вимагають комплексного підходу. Однак будь-які бізнес-кроки набагато краще обговорювати з людиною.

Підсумок

  • Написання тексту зі штучним інтелектом відбувається за допомогою спеціального програмного забезпечення, яке використовує глибоке машинне навчання. Сьогодні на ринку найпопулярнішим рішенням є ChatGTP від OpenAI.
  • АІ створює контент, схожий на людський. Сьогодні доступ до версії GTP-3.5 є безкоштовним.
  • Незважаючи на всі ці переваги, АІ все ще має обмежену сферу застосування. Він добре працює лише для неспеціалізованих типів контенту.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.09.2024 Маркетинг
19.09.2024 Право і фінанси
17.09.2024 E-commerce
13.09.2024 Поради
11.09.2024 Поради
09.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Поради
03.09.2024 E-commerce
30.08.2024 E-commerce

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу