Remarketing – що це таке і що варто знати?

Зміст

Більшість потенційних клієнтів, які відвідують інтернет-магазин, залишають його, так і не зробивши покупку. Ремаркетинг може стати відповіддю на цю проблему. Використовуючи його, Ви можете розумно повернути потенційного клієнта на шлях до покупки.

Ремаркетинг – що це таке?

Remarketing – це серія маркетингових заходів, спрямованих на користувачів, які вже відвідували сайт, але не здійснили покупку. Ремаркетингова реклама перенаправляє одержувача на інші вебсайти або у Facebook.

Мета такої рекламної кампанії – переконати інтернет-користувача повернутися на сайт і скористатися послугами компанії.

Ця форма реклами особливо добре працює для інтернет-магазинів, але насправді практично будь-який бізнес може отримати вигоду від ремаркетингу.

Приклад

Напевно, у Вас бували випадки, коли Ви відвідували певний інтернет-магазин і нічого там не купували, а впродовж наступних кількох місяців Вас засипали рекламою цієї компанії. Це і є ремаркетинг! Ці дії покликані повернути потенційного клієнта на шлях до покупки.

Як працює ремаркетинг?

Вже кілька років більшість сайтів вимагають від Вас дати згоду на обробку персональних даних і дозволити розміщення файлів cookie (так званих “cookies”) у Вашому браузері. Ці файли cookie відстежують поведінку та уподобання користувача і дозволяють показувати персоналізовану рекламу.

Списки ремаркетингу в Google Ads створюються на основі файлів cookie і без них ремаркетинг не існував би. Також необхідні відповідні теги, тобто фрагменти html-коду – залежно від обраного рекламного каналу вони виглядають наступним чином:

  • Google Ads – Вам потрібно буде встановити глобальний тег сайту на кожній сторінці сайту і, за бажанням, фрагмент коду події, який буде використовуватися для динамічного ремаркетингу,
  • Facebook Ads – потрібен так званий Facebook Pixel, який Ви можете впровадити на сайті самостійно або скористатися партнерською платформою, наприклад, Google Tag Manager або WooCommerce.

Глобальний тег сайту в Google Ads і Facebook Pixel дозволяють створювати релевантні списки аудиторії, яка вже відвідувала сайт, і показувати їм персоналізовану рекламу.

Ви можете довільно створювати списки ремаркетингу, залежно від Ваших потреб. Вони можуть включати користувачів:

  • всі, хто відвідав сайт,
  • відвідали певну підсторінку,
  • покинув кошик,
  • здійснив покупку,
  • провели на сайті певну кількість хвилин.

Ви також можете створювати списки відповідно до тривалості перебування одержувачів у списку. Максимальний період членства становить 180 днів для Facebook Ads і до 540 днів для Google Ads.

Наступним кроком є створення текстових або графічних креативів, налаштування відповідних рекламних кампаній та їх оптимізація.

Як виглядає ремаркетинг на практиці?

  1. Користувач шукає в Інтернеті інформацію про товари чи послуги і вводить відповідні пошукові терміни в пошукову систему.
  2. Він переходить на певний вебсайт і його браузер зберігає файли.
  3. Інтернет-користувач залишає відповідний вебсайт (з покупкою або без неї) і підписується на відповідний список.
  4. Ремаркетингова реклама показується користувачеві на інших вебсайтах або у Facebook (залежно від обраної системи – Google Ads або Facebook Ads).
  5. Заохочений рекламою, одержувач повертається на відповідний вебсайт і стає потенційним клієнтом.

Найпоширеніші помилки в ремаркетингових кампаніях

Ефективність ремаркетингових кампаній неодноразово доведена на практиці, тому Вам варто використовувати їхній потенціал у своєму бізнесі. Однак остерігайтеся наступних помилок – вони можуть відштовхнути Ваших потенційних клієнтів.

Кількість показів реклами не обмежена

Під час налаштування кампанії у нас є можливість встановити максимальну частоту показів оголошень на одного користувача (так зване обмеження). На жаль, це все ще поширена помилка, яка створює велику проблему.

Приклад

Користувач, якого “засипають” повторюваною рекламою, швидше за все, розчарується і більше ніколи не відвідає нав’язливий сайт. І ми отримуємо ефект, протилежний запланованому.

Недолугі рекламні банери

Погано розроблені банери можуть стати перешкодою для досягнення цілей ремаркетингової кампанії. Неякісна графіка, невідповідні кольори або нудні рекламні слогани можуть бути причиною відсутності конверсій.

Занадто широкі списки цільової аудиторії

Поширена помилка – не виключати з рекламної кампанії тих користувачів, які вже здійснили конверсію. В результаті реклама взуття Nike показується людині, яка купила взуття і зараз його носить.

Передові практики

Правильно створені та оптимізовані ремаркетингові кампанії є потужним маркетинговим інструментом як у Facebook, так і в Google. На що варто звернути увагу при створенні ефективних кампаній?

Влучний CTA

Call to Action (або заклик до дії) повинен бути лаконічним і конкретним. Цей невеликий елемент може зробити багато для ефективності Вашого рекламного повідомлення. До найпоширеніших і найефективніших закликів до дії відносяться:

  • перевірте,
  • подивись,
  • заповніть форму,
  • обирайте,
  • зареєструватися,
  • купити зараз,
  • замовити.

Достатній період членства отримувачів у списках

Період членства визначає, скільки днів реклама буде показуватися конкретному користувачеві. Бажано встановлювати його в залежності від типу Вашого бізнесу. Наприклад, рішення про покупку ноутбука, безумовно, займе більше часу, ніж вибір гарного чохла для телефону.

Адекватний бюджет кампанії

Якщо бюджет занадто малий, кошти швидко закінчаться і реклама не досягне достатньої аудиторії. Це також унеможливить аналіз кампанії через недостатню кількість даних.

Підсумок

  1. Ремаркетинг – це серія маркетингових заходів, спрямованих на користувачів, які вже відвідували сайт.
  2. Для створення списків аудиторії потрібен глобальний тег сайту (Google Ads) або піксель (Facebook Ads).
  3. Найпоширенішими помилками в ремаркетингових кампаніях є: необмеження кількості показів оголошень, непривабливі банерні оголошення та надто широкі списки аудиторії.
  4. На противагу цьому, хороші практики в кампаніях включають влучний заклик до дії (CTA), адекватний період членства аудиторії в списках і відповідний бюджет кампанії.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу