Що таке конверсія і як її вимірювати?

Зміст

Підприємці по всьому світу постійно вдосконалюють свої сайти інвестують в SEO та витрачають цілі статки на платні рекламні кампанії. Навіщо вони це роблять? Мета цієї діяльності очевидна – висока конверсія, адже саме вона приносить компанії прибуток. У сьогоднішній статті ми розглянемо це детальніше!

Конверсія – що це насправді означає?

Конверсія – це термін, який широко використовується в різних галузях, включаючи маркетинг, хімію, психологію, релігію або математику і загалом означає – згідно зі словником PWN – перетворення форми чогось.

Термін дуже широкий і насправді означає щось зовсім інше для кожної галузі.

У контексті інтернет-маркетингу під конверсією розуміють виконання одержувачем певної дії, зазвичай у відповідь на спеціальний контент і влучний заклик до дії (CTA).

Приклади цілей конверсії

Встановлення цільових показників конверсії є важливою частиною маркетингової стратегії, оскільки допомагає визначити дорожню карту та чітко сформулювати пріоритети, до яких прагне компанія.

Цілі можуть бути різними – залежно від бізнес-профілю компанії, про яку йдеться. Найпоширенішими припущеннями є:

  • здійснення покупки,
  • заповнення форми,
  • залишення своїх контактних даних,
  • дзвінок до фірми,
  • підписка на розсилку новин,
  • створення облікового запису клієнта,
  • завантаження файлу або електронної книги,
  • проведення певної кількості часу на сайті,
  • відправлення електронного листа,
  • натискання на певну кнопку на сайті (наприклад, де купити?) або спливаюче вікно,
  • перегляд відео,
  • перегляд ключової підсторінки.
Приклад

Уявімо, що пан Іван володіє інтернет-магазином одягу і його головна мета – щоб користувач здійснив покупку. У цьому випадку підписка на розсилку також буде не менш важливою, оскільки вона може допомогти перетворити одноразового покупця на постійного клієнта.

Визначення конкретних цілей має важливе значення для вимірювання та моніторингу конверсій. Це дозволяє контролювати ефективність проведених маркетингових заходів. Без цього знання неможлива оцінка сайту, позиціонування або рекламних кампаній.

Інструменти для вимірювання конверсії

Найвідомішими та найчастіше використовуваними інструментами для вимірювання конверсій є:

  • Google Analytics,
  • Google Ads,
  • Facebook Pixel.

Відстеження конверсій в Google Ads і Facebook Ads дозволяє порівнювати статистику і дивитися на неї під іншим кутом, але основою для аналізу різноманітних даних є Google Analytics. Для того, щоб мати можливість почати користуватися нею, необхідно створити обліковий запис і впровадити відповідний код на сайті.

Як вимірювати конверсії в Google Analytics?

Після того, як обліковий запис створено, а тег впроваджено на сайті, Вам потрібно налаштувати цілі відповідним чином. Для цього перейдіть на вкладку “Адміністрування” і виберіть “Цілі” на рівні перегляду даних.

У Google Analytics ми маємо можливість створювати 5 типів цілей:

  • призначення – ми встановимо цей тип, вставивши частину URL-адреси,
  • тривалість – тут ми можемо вказати конкретний час, який користувач провів на сторінці, наприклад, вказавши 30 секунд, ціль буде зарахована, якщо користувач залишиться на сторінці принаймні 30 секунд,
  • сторінки/сайти за сесію – за допомогою цієї цілі ми вказуємо, скільки підсторінок повинен відвідати користувач, щоб конверсія була зарахована,
  • подія – цей тип буде корисним, якщо Ви хочете відстежити, наприклад, відправлення контактної форми. Однак не завжди вдасться встановити цю ціль в Google Analytics – іноді потрібно використовувати Google Tag Manager,
  • розумна ціль – цей метод відстеження призначений для рекламодавців Google Ads.

Де перевірити кількість конверсій?

Після встановлення відповідних цілей в GA ми можемо відстежувати конверсії у звіті “Залучення” -> “Весь трафік” -> “Канали”.

Коефіцієнт конверсії

Важливим показником в Google Analytics є коефіцієнт конверсії, який визначає, який відсоток відвідувачів сайту досягає поставленої мети.

Ми можемо розрахувати його за допомогою наступного рівняння:

Коефіцієнт конверсії = (кількість конверсій / кількість відвідувань) х 100%.

Приклад

Якщо користувачі здійснили 10 конверсій, а кількість відвідувань сайту становить 200, то коефіцієнт конверсії буде 5%.

Який коефіцієнт конверсії є хорошим?

Неможливо дати однозначну відповідь на цю тему, оскільки коефіцієнт конверсії значною мірою залежить від галузі, типу цільової аудиторії, якості сайту, сезонності та багатьох інших змінних.

Сайт юридичної фірми, безумовно, матиме значно нижчу цільову аудиторію порівняно з інтернет-аптекою. Однак це не означає, що прибутковість юридичної фірми гірша – залучення клієнта в цьому випадку, швидше за все, зробить фірму більш прибутковою.

Який висновок? Конверсія не дорівнює конверсії, тому варто звертати увагу на співвідношення цілей власної компанії, а не орієнтуватись чужими прикладами.

Як покращити цей показник?

Будь-яка дія на сторінці, спрямована на підвищення цільового показника, називається оптимізацією конверсії. Дії, які ми можемо класифікувати як CRO (оптимізація коефіцієнта конверсії) – це:

  • оптимізація сайту – слід подбати про його дизайн, функціональність, швидкість, чуйність,
  • досконалий процес покупки – тут особливе значення має безпека використання (SSL-сертифікат) і відсутність помилок, що призводять до скасування покупки,
  • зміцнення довіри – варто подбати про те, щоб клієнт мав можливість залишити відгук після покупки. Хороші рейтинги позитивно впливають на процес покупки для користувачів, які вагаються,
  • детальні описи товарів та чіткі фотографії в інтернет-магазинах,
  • позиціонування – високі позиції сайту в пошуковій видачі впливають на кількість відвідувань сайту, а отже, на збільшення продажів,
  • хороша комунікація – швидкі та вичерпні відповіді на запитання позитивно впливають на сприйняття бренду клієнтом,
  • чіткі заклики до дії – тобто кнопки, що спонукають користувача виконати певну дію.

Підсумок

  • Під конверсією в маркетингу розуміють виконання одержувачем певної дії, зазвичай у відповідь на влучний заклик до дії (CTA).
  • Цілі конверсії можуть бути різними і залежать від специфіки бізнесу. Це може бути: здійснення покупки, підписка на розсилку, надсилання електронного листа компанії або завантаження електронної книги.
  • Найпоширенішим інструментом для вимірювання конверсії є Google Analytics.
  • Коефіцієнт конверсії визначає, який відсоток користувачів, що відвідали сайт, досягають поставленої мети.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради
01.07.2024 Коректура і редагування
27.06.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу