Історія копірайтингу – дізнайтеся, як розвивалася ця професія!

Зміст

Копірайтинг набув великої популярності в останні роки, що є природним наслідком розвитку цифрового маркетингу. Хоча бум почався нещодавно, потенціал вже зростав багато років тому. Тому в цій статті ми розповімо, як розгорталася історія копірайтингу.

Історія копірайтингу – початки

Щоб обговорювати таке високе питання, як історія, нам потрібно точно визначити, що таке копірайтинг.

Копірайтинг – це професія, яка надає широкий спектр послуг зі створення професійного контенту, що реалізує маркетингову діяльність клієнта.

Інакше кажучи, це інвестиція, яка приносить дивіденди в певній перспективі. З огляду на це, слід визнати, що історія копірайтингу не така вже й далека, не кажучи вже про суто інтернет-копірайтинг.

Проте ми спробуємо зробити огляд історії, яка призвела до відокремлення цієї професії.

Розвиток писемності – 5000 років тому

Для того, щоб з’явився копірайтинг, спочатку повинні існувати ресурси для виконання цієї роботи. Звичайно, основним інструментом є писемність, яка ймовірно найшвидше розвинулася у шумерів близько 3500-3000 років до нашої ери.

Це була перша розвинена цивілізація, яка почала використовувати спеціальні символи для позначення інвентарю або передачі прав власності. Цей народ жив у південній Месопотамії, особливо сприятливому регіоні з точки зору умов життя. Тому ніщо не заважало їм розпочати довгу історію копірайтингу, яка завершиться статтею, яку Ви зараз читаєте в Інтернеті.

Jedno zdjęcie obrazujące historię copywritingu - przedstawia glinianą tabliczkę opartą na piśmie klinowym.

Найдавніша глиняна табличка у світі, що містить клинопис. Інформація була частково відновлена і її інтерпретація є досить точною. Напис свідчить: 34 813 літрів ячменю було доставлено протягом 37 місяців чиновнику Кушимі, відповідальному за виробництво пива в храмі Іштар в Уруку.

Експансія в Індії – 3800 років тому

Хоча наступним ключовим кроком є поширення писемності в Європі, варто згадати Індію, яка не боялася створювати об’ємний контент для релігійних цілей.

Веди, основа ведизму того часу, є чудовим прикладом. І хоча сьогодні ми переважно асоціюємо товсту книгу з Біблією, Веди перевершують її за обсягом у шість разів.

Наведена вище інформація, безумовно, викликає велике здивування, проте Східна Азія диктувала темп і в багатьох інших релігійних книгах, особливо в брахманський період. Ми маємо на увазі канонічні упанішади (як допоміжні тексти для медитаційних технік) або Панкатаранту (велику збірку байок).

Історія копірайтингу – розвиток

Як бачимо, неможливо оминути увагою стародавню Азію, багату на надзвичайно об’ємний зміст. Але революція, яка різко підвищила доступність писемності, була ще попереду.

Винахід книгодрукування – 500 років тому

Ми вже в 15 столітті – незважаючи на “темні” століття в Європі, з’являється все більше винятків з неписьменності, і в світ вже виходять такі великі твори, як відома всім “Божественна комедія” Данте або “Пісня про Роланда”.

Першою друкованою книгою є Біблія Гутенберга, яка побачила світ у 1455 році. Однак слід пам’ятати, що популяризація книгодрукування відбувалася повільно. Протягом наступних півстоліття інкунабули виходили спорадично і сьогодні вони є пам’ятками надзвичайно високої історичної цінності.

Проте найскладніші етапи позаду – відтепер майже всі твори постали перед світом у друкованому вигляді. Тепер це лише питання часу, коли комерційний контент досягне більшої аудиторії.

Zdjęcie przedstawia Johannesa Gutenberga.

Йоганн Гутенберг, творець першого у світі способу друку.

Розвиток Інтернету та поширення контенту – зараз

Хоча ми лаконічно обговорили 5 000 років розвитку писемності, реальна історія копірайтингу розгортається на наших очах як невід’ємна частина розвитку людства.

Звучить піднесено? Так і було задумано. Люди тисячоліттями боролися з нестачею інформації – не було ні Вікіпедії, ні Google, ні доступних книг. Однак, починаючи з 1990-х років, різке поширення копірайтингу в Інтернеті призвело до того, що сучасні алгоритми пошукових систем намагаються впоратися з надлишком непотрібного контенту. Копірайтинг проходить дуже щільний якісний фільтр, завдяки чому аудиторії стають доступними лише надійні, якісні тексти.

Таким чином, ми досягли етапу, коли на кожен запит користувача ми отримуємо обширний і цікавий контент. Якщо раніше Google звертав увагу на ключові слова в тексті, то сьогодні він враховує сотні факторів. Тому специфіка копірайтингу за останні роки зазнала значних змін і ці зміни відбуваються й досі – і дедалі швидше.

Підсумок

  1. Історія копірайтингу сягає тисячоліть, хоча раптовий бум стався нещодавно, створивши нову професію, якою ми її знаємо сьогодні.
  2. Колись книга була ознакою багатства, але сьогодні ми виконуємо стратегічну і складну роботу, щоб показати контент якомога більшій кількості користувачів.
  3. Останні роки показали, що копірайтинг – це професія, яка дуже сприйнятлива до змін, тому передбачити майбутнє неможливо.
  4. Тому ми підозрюємо, що цей опис історії копірайтингу схожий на статтю про розвиток мобільних телефонів… за винятком того, що вона була опублікована в 1990-х роках! Світ мчить вперед і попереду багато невідомого.

Нам, копірайтерам, залишається уважно стежити за будь-якими інтернет-тенденціями та адаптуватися до ринку, щоб наш контент приносив найбільшу користь нашим клієнтам.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу