Drip marketing – що це таке?

Зміст

Ефективний маркетинг – це побудова довгострокових відносин з аудиторією. Ось чому важливо знати, як використовувати дані про Ваших клієнтів в автоматизований, непомітний, довгостроковий і, перш за все, ефективний спосіб. Читайте статтю, в якій ми обговорюємо питання крапельного маркетингу.

Що таке drip marketing?

Drip marketing також іноді називають крапельною кампанією. Він передбачає автоматизацію надсилання повідомлень одержувачам за розкладом.

Яке саме повідомлення з’явиться перед покупцем, залежить від його поведінки на сайті. Відповідні повідомлення чекають на нього після того, як він, наприклад, не завершив транзакцію, не додав товар до кошика, не створив обліковий запис або не підписався на розсилку. Все робиться ненав’язливо і ненав’язливо, а крапельний маркетинг дозволяє автоматизувати маркетингові активності, ідеально адаптовані до конкретних аудиторій.

Як планувати крапельну кампанію?

Крапельний маркетинг – це довготривалий процес, але підготовка до нього – це лише кілька кроків, про які ми розповімо нижче.

  1. Визначте свою цільову аудиторію – сегментуйте свою аудиторію на групи за демографічними показниками, частотою відвідувань, ймовірністю кліків, інтересами тощо.
  2. Підготуйте контент – коли Ви знаєте, до кого звертаєтесь, Ви можете підготувати зміст Ваших повідомлень для Вашої аудиторії. Намагайтеся, щоб вони були адаптовані до Вашої цільової аудиторії, але узгоджувалися з Вашим корпоративним іміджем та один з одним.
  3. Сплануйте кампанію – сплануйте кампанію, яка відповідає Вашій аудиторії. Оцініть, в якому порядку і з якою частотою слід надсилати повідомлення. Коротше кажучи, створіть автоматизований сценарій контакту з клієнтами. Уникайте перенасичення одержувача повідомленнями – це може бути контрпродуктивним.
  4. Почніть діяти – тепер Ви можете втілити свої плани в життя та автоматизувати тригерну розсилку.
  5. Відстежуйте результати кампанії – може статися так, що Ви неправильно визначите свою цільову аудиторію або створите непривабливий контент. Це нормально, і Вам не потрібно про це турбуватися. Однак варто відстежувати результати тригерної розсилки і на основі своїх спостережень розвивати ефективні елементи та вилучати або покращувати неефективні.

Типи кампаній крапельного маркетингу

Який контент Ви створюєте і як плануєте його надсилати, залежить від мети, яку Ви хочете досягти. Відповідно, існує кілька типів тригерних розсилок:

  • Привітальні – вітайте людей, які приєдналися до Вашої розсилки, створили обліковий запис або розпочали безкоштовний пробний період. Створіть дружню атмосферу та залиште гарне враження.
  • Залучайте людей, які вже давно нічого не робили на Вашому сайті, щоб вони повернулися. Прикладом такої кампанії може бути лист із заголовком “Давно не бачились”.
  • Запрошення до поновлення – запропонуйте людям, які відмовилися від Ваших послуг, поновити їх. Дайте їм причину для прийняття рішення повернутися.
  • Заохочення до реєстрації – заохочуйте людей реєструватися, приєднуватися до Вашої розсилки або підписуватися на неї. Завжди демонструйте переваги тривалої співпраці з Вашим брендом.
  • Нагадування – багато онлайн-покупців залишають кошик до завершення транзакції. Нагадуйте їм про товари, які вони не купили.
  • Навчальні матеріали – підтримуйте своїх клієнтів і пропонуйте їм свій досвід за допомогою навчальних посібників та інструкцій.

Чи варто інвестувати в drip marketing?

Безумовно, крапельний маркетинг – це те, на що варто звернути увагу. Він допомагає підтримувати довготривалі відносини з клієнтами і дає відвідувачам Вашого сайту відчуття, що з ними хтось є, навіть незважаючи на те, що повідомлення надсилаються в автоматичному режимі. Тригерна розсилка – це спосіб підтримати своїх клієнтів 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Підсумок

  • Drip marketing – також відомий як крапельна кампанія – це автоматизовані повідомлення, що надсилаються клієнтам.
  • Повідомлення підлаштовуються під поведінку клієнта. Плануючи кампанію, Ви створюєте сценарій розмови.
  • Перш ніж розпочати тригерний маркетинг, сплануйте активність крок за кроком. Почніть з визначення мети та цільової групи.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу