Стаціонарний чи нестаціонарний копірайтер? Кого обрати?

Зміст

Найкраще місце для роботи копірайтера – питання, яке спантеличує як роботодавців, так і самих авторів. У творчій професії варто працювати віддалено чи на місці? У цій статті ми розглянемо переваги стаціонарного та нестаціонарного копірайтера. Відповімо на питання, кого вигідніше наймати, а також де краще працювати.

Стаціонарний копірайтер

Копірайтер – це той, хто створює контент на місці.

Зазвичай він працює у великій компанії з повноцінною маркетинговою командою. З цієї точки зору, робота в офісі значно полегшує міжособистісне спілкування у великих, скоординованих проектах.

Стаціонарний копірайтер – переваги

Для працівника:

  • постійна робота та стабільна заробітна плата,
  • готове інструктаж до того, як будуть прийняті замовлення,
  • робота над великими проектами,
  • можливе навчання та підвищення кваліфікації,
  • навчання роботи в команді.

Для роботодавця:

  • загалом нижчі витрати на одного штатного копірайтера,
  • можливість швидкого виконання замовлень,
  • ефективні консультації щодо змін та доповнень до тексту.

Ми вважаємо, що немає сенсу розповідати про недоліки, оскільки це було б просто протилежністю віддаленої роботи. З цієї причини перейдемо одразу до подальшого аналізу.

Нестаціонарний копірайтер

Копірайтер-фрілансер – це людина, яка створює професійний контент для сайтів, не виходячи з дому. Робота фрілансером стає дедалі популярнішою, тож перевірмо, чи дійсно варто працювати віддалено.

Нестаціонарний копірайтер – переваги

Для працівника:

  • відсутність необхідності їздити на роботу,
  • більша зосередженість,
  • можливість додаткового розвитку, працюючи на кілька компаній,
  • зручність та конфіденційність.

Для роботодавця:

  • наявність вільних приміщень в офісі,
  • можливість контакту в неробочий час.

Варто також зазначити, що віддалена робота, як правило, не має повного робочого дня, тому роботодавець виставляє рахунок за кожну роботу, що може бути вигідним для невеликих компаній.

Стаціонарний чи нестаціонарний копірайтер – кого обрати?

Важливо пам’ятати, що перераховані вище переваги – це лише загальні правила, а для прийняття правильного рішення потрібно проаналізувати низку інших факторів. Може здатися, що штатний копірайтер – кращий варіант для великих компаній, які мають великі проекти і потребують більшої кількості символів.

Однак ми також можемо зустріти віддалених копірайтерів, які працюють повний робочий день, створюючи великі обсяги професійного контенту. Так само не бракує і стаціонарних копірайтерів, які працюють на тимчасовій основі або на стажуванні.

 

Для роботодавців оптимальний вибір залежить від попиту на контент, специфіки завдань, а також від розташування приміщення та ширшої бізнес-політики.

Для копірайтерів вибір місця роботи – завдання не з легких. Створювати тексти вдома приємно, але завдання можуть бути нерегулярними, що наражає авторів на значні коливання заробітку. Крім того, зростаюча конкуренція ускладнює пошук клієнтів. Таким чином, можна сказати, що віддалена робота більше підходить людям, які мають фінансовий бекграунд за плечима і можуть випробувати себе в цій справі.

Підсумок

  1. Вибір місця роботи має свої плюси і мінуси.
  2. Віддалений копірайтинг зручний і близький, хоча має відносно невелику стабільність і велику конкуренцію.
  3. Копірайтер, який працює на повну ставку, приречений на поїздки на роботу і часто більш інтенсивну роботу, але отримує стабільну зарплату, а також вчиться працювати над великими проектами.
  4. Для роботодавців повна зайнятість і аутсорсинг – це рішення, які слід аналізувати окремо і робити оптимальний вибір щодо співпраці залежно від ситуації та бізнес-політики компанії.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу