Контент у маркетингу в реальному часі (RTM) – будьте в темі!

Зміст

Ефективність продажу контенту залежить від безлічі факторів. Ефекти пов’язані між собою тісною ниткою залежностей, але в деяких ситуаціях найбільшу користь приносить такий простий параметр, як… час! У цій статті ми поговоримо про створення контенту в маркетингу в режимі реального часу, щоб Ви могли краще використовувати майбутні можливості.

Що таке real time marketing?

Це один з тих типів визначень, коли сама назва в основному пояснює суть речі.

Маркетинг у реальному часі (RTM) – це маркетинг, орієнтований на актуальні теми з високою популярністю (як правило, у вузькому часовому проміжку).

Оскільки тема “на слуху”, пов’язаний з нею контент має більше охоплення та активність, що призводить до кращих маркетингових результатів.

Передумовою, звичайно, є правильне використання часового параметра, тобто використання моменту, коли тема свіжа, гаряча, але ще не вичерпана конкуренцією – чим більш чутлива до RTM тема, тим швидше вона “вичерпується”. Тому запізніла реакція різко зводить нанівець позитивні ефекти, вже не викликаючи такого ж інтересу в аудиторії.

Контент i маркетинг в реальному часі

Може здатися, що в RTM важливий час, а не контент, але пам’ятайте, що результати в копірайтингу не є однофакторними – навіть у цій ситуації.

Нудний, сірий пост у блозі не принесе хороших результатів незалежно від часу. Щоб реалізувати весь потенціал маркетингу в реальному часі, контент повинен бути витриманий до останньої кнопки.

Тому пам’ятайте про наступні поради:

  • Грайте на емоціях аудиторії – враження викликають сильну реакцію, а разом з нею і популярність, саме тому топові теми, як правило, популістські, прості для читання, а читацька аудиторія надзвичайно різноманітна і хаотична. Використовуйте основні принципи копірайтингу B2C, оскільки природа контенту повинна бути подібною до них.
  • Привертайте увагу характерним вступом – початок публікації має чітко співвідноситися з темою, яка використовується в RTM. Банерна сліпота серед аудиторії прогресує, проте сатиричний слоган або суперечливий заголовок все ще ефективно привертають увагу.
  • Використовуйте свій творчий потенціал – на жаль, актуальні теми, якими живуть багато аудиторій, не піддаються академічним дискусіям, щоб досягти маркетингового охоплення. Тому нестандартний підхід до проблеми – безумовно, так!

Підсумок

  • Маркетинг у реальному часі – це стратегія, про яку Ви просто зобов’язані знати.
  • Хоча в ній багато спонтанності, варто робити ставку на активності, які надають природний “бонус” у вигляді багаторазового збільшення обсягу залучення.
  • Ви вже знаєте, що є основою привабливого контенту, тож залишається стежити за трендами та новинами!

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу