Контент у маркетингу в реальному часі (RTM) – будьте в темі!
Ефективність продажу контенту залежить від безлічі факторів. Ефекти пов’язані між собою тісною ниткою залежностей, але в деяких ситуаціях найбільшу користь приносить такий простий параметр, як… час! У цій статті ми поговоримо про створення контенту в маркетингу в режимі реального часу, щоб Ви могли краще використовувати майбутні можливості.
Що таке real time marketing?
Це один з тих типів визначень, коли сама назва в основному пояснює суть речі.
Маркетинг у реальному часі (RTM) – це маркетинг, орієнтований на актуальні теми з високою популярністю (як правило, у вузькому часовому проміжку).
Оскільки тема “на слуху”, пов’язаний з нею контент має більше охоплення та активність, що призводить до кращих маркетингових результатів.
Передумовою, звичайно, є правильне використання часового параметра, тобто використання моменту, коли тема свіжа, гаряча, але ще не вичерпана конкуренцією – чим більш чутлива до RTM тема, тим швидше вона “вичерпується”. Тому запізніла реакція різко зводить нанівець позитивні ефекти, вже не викликаючи такого ж інтересу в аудиторії.
Контент i маркетинг в реальному часі
Може здатися, що в RTM важливий час, а не контент, але пам’ятайте, що результати в копірайтингу не є однофакторними – навіть у цій ситуації.
Нудний, сірий пост у блозі не принесе хороших результатів незалежно від часу. Щоб реалізувати весь потенціал маркетингу в реальному часі, контент повинен бути витриманий до останньої кнопки.
Тому пам’ятайте про наступні поради:
- Грайте на емоціях аудиторії – враження викликають сильну реакцію, а разом з нею і популярність, саме тому топові теми, як правило, популістські, прості для читання, а читацька аудиторія надзвичайно різноманітна і хаотична. Використовуйте основні принципи копірайтингу B2C, оскільки природа контенту повинна бути подібною до них.
- Привертайте увагу характерним вступом – початок публікації має чітко співвідноситися з темою, яка використовується в RTM. Банерна сліпота серед аудиторії прогресує, проте сатиричний слоган або суперечливий заголовок все ще ефективно привертають увагу.
- Використовуйте свій творчий потенціал – на жаль, актуальні теми, якими живуть багато аудиторій, не піддаються академічним дискусіям, щоб досягти маркетингового охоплення. Тому нестандартний підхід до проблеми – безумовно, так!
Підсумок
- Маркетинг у реальному часі – це стратегія, про яку Ви просто зобов’язані знати.
- Хоча в ній багато спонтанності, варто робити ставку на активності, які надають природний “бонус” у вигляді багаторазового збільшення обсягу залучення.
- Ви вже знаєте, що є основою привабливого контенту, тож залишається стежити за трендами та новинами!
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь