Як написати рекламу? Написання ефективних рекламних текстів

Зміст

Написання рекламних текстів – це створення простої форми і надзвичайно складної суті. Робота здається простою, але рідко буває ефективною. Від чого це залежить? Як написати рекламу, щоб вона дійсно підвищила продажі Вашої компанії? Про це Ви дізнаєтесь з інструкції нижче!

Як написати рекламу, яка конвертує?

Аналіз потреб споживачів і розвиток маркетингових технологій – одна з найдинамічніших сфер 20-го століття. Щороку відбуваються нові зміни – як у маркетингових рішеннях, так і в уподобаннях споживачів.

Ми знаємо все більше і більше про те, як писати рекламу. Ми можемо успішно перераховувати науково доведені характеристики, які приваблюють клієнтів.

 

Для початку потрібно відповісти на основне питання: яка маркетингова мета реклами?

Його призначення переважно визначатиме специфіку контенту, тож розгляньмо, чого ми можемо досягти за допомогою окремих елементів.

Побудова впізнаваності бренду

Це одна з головних цілей кампанії у Facebook (поряд з “Охопленням”), оскільки вона дозволяє охопити велику аудиторію за низьку ціну. Цей етап реклами характеризується низькою конверсією продажів, але це не є її основною метою – основне завдання полягає в тому, щоб “залізти в голови аудиторії”, щоб потім показувати більш точні креативи. Користувачі, які асоціюють Вашу компанію, з більшою ймовірністю перетворяться на клієнтів (особливо в секторі B2B).

Рекламний текст повинен бути лаконічним, креативним і таким, що привертає увагу. Чим більша аудиторія, тим простіше будувати повідомлення.

  • Не варто викладати всю свою пропозицію та історію компанії.
  • Прагніть до лаконічного повідомлення, яке запам’ятається Вашій аудиторії.

Хорошим рішенням може стати короткий рекламний слоган, який точно описує Вашу компанію, але при цьому привертає увагу і є нестандартним.

Конверсія

Перейдемо до іншого кінця – до активностей, які просто покликані збільшити продажі. У Вас вже є аудиторія, яка асоціюється з Вашою компанією. Тому настав час переконати її скористатися Вашою пропозицією!

Дуже важливим елементом на цьому етапі є демонстрація переваг покупки. Користувачам потрібно просто і зрозуміло пояснити, чому варто витратити гроші на Вашу послугу або продукт.

  • Не зосереджуйтесь на тому, що Ви маєте.
  • Зосередьтеся на тому, що Ви можете дати.

Інформація про переваги має найбільший вплив на рішення про покупку. Не зачаровуйте свою аудиторію перебільшеними вигадками і не вихваляйтеся тим, чому Ваша компанія краща за конкурентів. Просто проілюструйте зміни, які відчують клієнти після транзакції.

Розглянемо практичну рекламу, орієнтовану на конверсію.

Приклад

Ви керуєте бізнесом, який займається автомобільною косметикою. Ви знайшли групу зацікавлених людей і хочете показати їм рекламний креатив.

Як написати оголошення, щоб воно було ефективним? Пам’ятайте, що у Вас обмежена кількість місця, а Вам потрібно передати переконливе повідомлення. Обирайте між двома варіантами:

  • Напишіть про сучасне обладнання, нові щітки та тканини, низькі ціни та швидке виконання замовлення.
  • Повідомте про свіжий, океанський запах, який матиме автомобіль після миття. Все, що Вам потрібно зробити – це поставити машину на кілька хвилин, і все готово!

Ви не єдині на ринку – потенційного клієнта постійно завалюють рекламою. Серед них інформація про новий пилосос компанії не справить на нього враження. Але, сформулювавши повідомлення по-другому, Ви впливаєте на його уяву, в якій йдеться про ЙОГО товар, а не про ВАШ. Приємний запах в машині викличе у нього більшу потребу в покупці, ніж знижки і новітні технології у Вашій майстерні.

Підсумок

  • Створити ефективну рекламу непросто. Ви не знайдете готового рішення на глиняній табличці – попит динамічний і саме потреби споживачів визначають кінцеву ефективність креативу. Тому є сенс впливати на них саме через комунікацію переваг і змін, які відбудуться, коли вони скористаються Вашою пропозицією.
  • Те, як написати рекламне оголошення, залежить не лише від маркетингової мети, але й від специфіки Вашого бізнесу та його клієнтів.
  • Необхідно враховувати багато факторів і застосовувати до них науково обґрунтовані методи.
  • Це дозволяє уникати второваних шляхів і йти в напрямку розумної імпровізації, яка враховує динамічні потреби споживачів і реагує на зміни.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу