Контент-модератор – які його/її обов’язки?

Зміст

Управління контентом – складне завдання. Робота динамічна і базується на унікальних кейсах, для яких необхідно застосовувати суворі правила – і все це на службі інтернет-замовленню. Дізнайтеся, хто такий контент-модератор, яку кваліфікацію повинен мати такий фахівець і як виглядає ця професія!

Контент-модератор – визначення

Соціальні мережі характеризуються активними дискусійними групами, популярними форумами і сайтами, які не скаржаться на відсутність коментарів. Висока доступність і легкість спілкування сприяє обміну думками та точками зору. Однак іноді трапляються вульгарні дискусії, суперечки, спам або так званий “тролінг”. Напевно, кожна людина, яка користується Інтернетом, знайома з такими ситуаціями.

Модератор контенту – це людина, яка керує контентом на веб-сайті з метою дотримання принципів і правил користувачами.

Контент-модератор редагує або видаляє записи, накладає санкції на “легковажних” учасників дискусії, застосовує цензуру, а також дбає про дотримання мовних правил. Його кінцеву мету можна загалом визначити як “вирівнювання дискусії”.

Що входить до обов’язків контент-модератора?

Модератори контенту – це, як правило, волонтери, які керують групами у Facebook безкоштовно. Це також можуть бути активні учасники форуму, які завдяки своєму досвіду та залученості отримали додаткові права. Однак ми також виділяємо професійних співробітників, які для потреб популярних сайтів дбають про етикет дискусії. Такі люди зазвичай виконують додаткову роль, наприклад, є копірайтерами, гострайтерами чи авторами контенту, і модерація є лише одним з їхніх обов’язків.

Конкретна організація роботи залежить від компанії і в першу чергу пов’язана з обговоренням на сайті. Разом з тим, необхідні компетенції відрізняються, головним чином тому, що професійні модератори контенту зазвичай мають добре розвинене письменницьке мистецтво і є випускниками філологічних факультетів. Хоча потрібно пам’ятати, що в такій галузі, яка динамічно розвивається, не існує жорстких правил. З іншого боку, волонтери-контент-модератори не обов’язково повинні відповідати якимось формальним вимогам.

Як бачите, робота модератора контенту є досить широким поняттям, оскільки включає в себе як модерацію локальної pro bono діяльності на веб-сайті, так і опіку над популярними веб-сайтами, що мають міжнародне охоплення.

Ознайомтеся з іншими професіями, такими як

 

Чи буде професія контент-модератора набувати все більшого значення?

Однозначно так. Інтернет все частіше обирається каналом для дискусій, а потреба в належному іміджі зростає серед компаній, що знаходить своє відображення в процвітаючому написанні контенту.

Отже, якщо ви розглядаєте роботу професійного модератора контенту, почніть свою мовну підготовку вже сьогодні, оскільки вакансії з’являтимуться регулярно з розвитком нових порталів та підприємств. Вже кілька років поспіль – як людство – ми прагнемо зробити Інтернет впорядкованим місцем культури та етикету.

Михайло Кулаков

Михайло Кулаков експерт з контент маркетингу який працює з такими тематиками як ІТ, діджитал маркетинг, та нерухомість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу