Як ефективно позиціонувати свій блог? Посібник для початківців

Зміст

Блогінг існує вже давно, хоча за останні кілька років його профіль встиг значно змінитися – якщо раніше це було заняттям для любителів, то зараз він може стати повноцінним джерелом доходу. Для цього, однак, потрібно знати кілька хитрощів, про які ми розповімо в цьому тексті.

Що таке позиціонування блогу?

Позиціонування – це термін, який використовується для опису загального SEO або пошукової оптимізації (“оптимізація для пошукової системи”). Це низка заходів, які якщо їх виконати – або виконувати регулярно – дозволять нашому блогу з’являтися вище в результатах пошукової видачі.

Мало хто заходить далі першої-другої сторінки результатів пошуку – тому так важливо бути саме там.

Заходи, про які ми згадували, передбачають адаптацію контенту (тобто вмісту) нашого сайту до пошукових вимог Google. На жаль, тут є заковика – мало того, що їх (скоріш за все) кілька сотень, так ще й більшість з них тримаються в секреті. Це пов’язано з тим, що вони тісно пов’язані з самою структурою найпопулярнішої у світі пошукової системи, яка, зрештою, не зробить свій код загальнодоступним. З цієї причини оптимізація нагадує гру в кораблики без зворотного зв’язку з іншим гравцем, який повідомляє, чи влучили ми в ціль чи ні.

Ви також повинні бути готові до того, що цей процес потребує часу – неможливо побудувати свою “пошукову” репутацію за тиждень або місяць. Оптимізація – це довготривалий процес, але в цьому слові міститься і його найбільша перевага – окрім того, що це тривалий процес, він ще й стійкий. Якщо ми закладемо під нього міцний фундамент, то отримаємо стабільні результати.

З чого почати позиціонування?

Незалежно від того, чи маєте Ви вже блог на якійсь платформі, чи тільки плануєте його створити, варто звернути увагу на CMS-платформи. Щоб пояснити, що це таке, не вдаючись до ІТ-деталей, скористаємося такою метафорою: це інструменти, які надають користувачам елементи (скажімо, “будівельні блоки”), з яких кожен може побудувати власний сайт за однією з доступних схем (деякі з них навіть дозволяють їх персоналізувати). Такі схеми мають кілька переваг:

  • дозволяють швидко і безкоштовно створити будь-який сайт,
  • мають ряд інструментів, які полегшать подальші процеси, описані в цьому тексті,
  • мають високу репутацію серед алгоритмів перевірки Google, для яких рівень довіри до сайту є одним з ключових факторів оптимізації.

Тому, незалежно від того, чи Ви вже маєте блог, чи тільки хочете його завести, варто “переїхати” або почати з будь-якої з основних CMS-платформ.

Найважливіше, що потрібно пам’ятати

У цьому тексті ми не будемо торкатися суто написання текстів (ми вже писали про створення хорошого блогу), але так сталося, що найважливіший елемент оптимізації безпосередньо пов’язаний з ним – а саме, зі стилістичним та змістовним аспектом нашого контенту.

А саме, наші тексти повинні бути оригінальними, повними, вичерпними, лінгвістично правильними і змістовними. Ми повинні сказати рішуче “ні” занудствам і коротким текстам, що не містять жодної цінної інформації.

Google має дуже складні алгоритми обробки природної мови і може дуже ефективно оцінити, чи даний текст (або, ширше, сторінка як така) представляє читачам той контент, який відповідатиме їхнім запитам (або, як визначає сам Google, пошуковому наміру). Якщо Ви висвітлюєте якусь тему, переконайтеся, що висвітлюєте її всебічно. Google цінує сторінки, які дають відповіді на більшість пов’язаних питань в одному тексті, тому така стаття має більше шансів на високий рейтинг.

Подбайте про стабільний приплив контенту

Звичайно, не менш важливо регулярно публікувати матеріали. Активність на сайті – важливий елемент, на який звертає увагу пошукова система. Адже якщо сайт постійно розширюється, то власники дбають про його розвиток – простий і вірний висновок.

Природно, все, що ми публікуємо, повинно відповідати вимогам, зазначеним у першому пункті. Якщо щодня заливати на сайт 1500 сторінок, навряд чи Ви досягнете вражаючих результатів.

Варто з самого початку скласти план публікацій, оскільки це значно полегшить роботу в майбутньому. Це полегшить роботу в майбутньому, особливо якщо контенту багато і ми не впевнені, чи висвітлювали ми цю тему раніше.

Що стосується частоти додавання статей, то тут немає фіксованих і жорстких часових рамок. Підготовка змістовного контенту – це не те, що можна зробити за годину, тому визначальним для нас має бути насамперед якість. Однак, щоб навести приклад для початку, бажано публікувати 3-6 постів на місяць. Це дасть нам достатньо часу, щоб сумлінно ставитися до кожного з них, але при цьому бути регулярними.

Збагачуйте тексти елементами SEO

Може здатися дивним, що про це питання, яке, напевно, багато хто розуміє як синонім оптимізації, почали говорити лише зараз. Однак стаття в блозі – це не цільова сторінка; її аудиторія – це насамперед реальні читачі, а не роботи Google. Елементи SEO повинні бути, але ми згадуємо про них лише зараз, щоб привернути увагу до двох попередніх пунктів, які відіграють не менш важливу роль.

Наші тексти повинні відповідати вищезгаданому пошуковому наміру – з цієї причини важливо встановити, якою є тематична спрямованість нашого сайту і на які питання ми можемо дати вичерпні відповіді. Зібравши цю інформацію, ми можемо взяти на себе роль потенційного користувача і подумати про те, що він або вона вводить у пошуковій системі, щоб знайти нас – або за якими пошуковими термінами він або вона хотіли б, щоб нас знайшли.

Для цього було розроблено низку інструментів, зокрема Google Keyword Planner, Answer The Public, Mangools, Ahrefs тощо. Найбільші з них – і ті, що пропонують найповніші послуги – платні, але можна знайти і безкоштовні, яких буде достатньо (наприклад, перший з вищезгаданих).

Переконайтеся, що вміст сайту добре структурований

Цей момент стане важливим, коли у нас вже є багато тексту (або коли у нас вже є процвітаючий блог, який ми намагаємося трохи “просунути” в пошуковій системі). Google аналізує вміст сторінки, щоб зрозуміти, яка її основна тема. В результаті він знає, коли і кому її показувати. Ми можемо полегшити цю подорож через лабіринти наших статей, використовуючи певну схему перелінковки. Це робиться відповідно до концепції “наріжного каменю контенту” і ми рекомендуємо Вам ознайомитися з нею не тільки тоді, коли Ви почнете губитися у власному контенті, але і на ранній стадії, щоб внести ясність і порядок у Ваш блог.

Чи позиціонування блогу закінчується на цьому?

Звісно, ні. Наведені вище поради, як і передбачалося на початку тексту, мають бути корисними для початківців. У SEO задіяно набагато більше факторів, ніж ті, що згадані вище.

Як вже було сказано, результатів не слід очікувати за одну ніч. Завоювання довіри до сайту – це довгий і важкий процес. На щастя, його наслідки – коли ми їх побачимо – будуть довготривалими і дозволять нам постійно підвищувати популярність сайту.

Підсумок

  • Позиціонування блогу – це дії, спрямовані на те, щоб він займав вищі позиції в пошуковій системі за певною фразою – і на довгострокову перспективу;
  • Ключ до отримання високих позицій – змістовний та оригінальний контент;
  • Статті слід писати на теми, пов’язані з відповідним ключовим словом;
  • Контент слід публікувати на регулярній основі, але стежити за тим, щоб він щоразу був належної якості.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу