Як створити ідеальну сторінку товару?

Зміст

Сторінка товару – найважливіший елемент будь-якого інтернет-магазину. Якісно розроблена сторінка не лише заохотить потенційного покупця до покупки, але й матиме значний вплив на видимість Вашого магазину в пошукових системах. Як створити ідеальну картку товару? Яку інформацію вона повинна містити, щоб дійсно продавати? Ми підготували для Вас кілька корисних порад.

Чому сторінка продукту так важлива?

Добре розроблений паспорт продукту – це ключ до успіху. Він є важливим елементом комунікації, надає потенційним клієнтам інформацію про продукт і допомагає їм прийняти швидке і правильне рішення. Це збільшує продажі та позитивно впливає на імідж Вашої компанії.

Правильно розроблений продуктовий лист також має величезний вплив на результати пошуку в Google. Якісний контент і наявність ключових слів оцінюються алгоритмами, тому позиції магазину підвищуються і на сайт потрапляє більше потенційних клієнтів.

Що має бути на сторінці продукту?

Клієнти люблять мати вибір і… знання. Вони можуть витратити до декількох годин на пошук інформації, думок і найкращої пропозиції, перш ніж вирішать купити той чи інший товар. Ось чому Ви повинні зробити все можливе, щоб переконатися, що вони отримають якомога більше деталей саме з Вашого сайту. Що ж обов’язково має бути в картці товару?

Назва продукту

Почнемо з базового – назви товару. І хоча вона не є вирішальним елементом для процесу покупки, вона впливає на позиціонування в пошукових системах і полегшує навігацію в магазині.

Назва товару має бути зрозумілою, повною, чіткою та правильною. Вона повинна включати назву категорії, бренд, модель і, якщо можливо, колір і призначення товару. І вона має бути ідентичною товару, зображеному на картці.

Ціна продукту

Ціна товару – один з найбільш затребуваних елементів на картці товару. І саме вона має найбільше значення у всьому процесі покупки. Тому вона повинна бути правильно відображена і добре помітна. Ціна також повинна адаптуватися до нових акцій, розпродажів, дисконтних кодів і знижок.

Ніхто з нас не любить сюрпризів або прихованих витрат, тому переконайтеся, що ціна, яку Ви вказуєте на картці товару, є актуальною і остаточною. Завжди повідомляйте своїм клієнтам про додаткові витрати на упаковку або доставку, і не забувайте вказувати, чи це брутто, чи нетто.

Фотографії

Якісні, чіткі та привабливі зображення є важливим елементом будь-якої картки товару. Вони привертають увагу і часто є вирішальними у прийнятті рішення про покупку. Фотографії повинні зосереджуватися на найважливіших характеристиках і деталях продукту.

Переконайтеся, що фотографії показують продукт з різних ракурсів і кутів – збоку, ззаду, зверху або знизу.

Також подумайте про те, що потенційний клієнт хотів би побачити в продукті – можливо, він хотів би зазирнути всередину – і спробуйте показати це.

Переконайтеся, що у вас є правильне розташування. Якщо Ви продаєте зелений диван, покажіть, як він буде виглядати у просторій вітальні, а якщо мереживну сукню – обов’язково продемонструйте її на моделі. Також зверніть увагу на те, чи всі фотографії, представлені на сайті, узгоджуються між собою і витримані в одному стилі. Ніщо так не псує імідж магазину, як непродумані фотографії на випадковому фоні.

Опис продукту

Ще одним ключовим питанням є опис продукту. І саме на ньому варто зосередитися найбільше. Переконайтеся, що кожен опис є унікальним, цікавим та вичерпним. Використовуйте мову вигоди, визначте проблеми користувача і покажіть, як Ваш продукт може допомогти йому їх вирішити. Подумайте, яка інформація є найбільш важливою з точки зору вашої аудиторії, чим вона може бути зацікавлена і про що вона може запитати.

Ніколи не копіюйте описи з сайтів конкурентів. Це не тільки погіршить Ваші позиції в пошукових системах, але й втратить Вас в очах потенційних клієнтів. Зосередьтеся на технічних параметрах і пам’ятайте, що не у всіх є час (або бажання) детально читати весь опис. Більшість користувачів лише побіжно переглядають текст і вловлюють найважливішу інформацію візуально. Тому:

  • виділяйте ключові слова жирним шрифтом,
  • розбивайте опис на абзаци,
  • використовуйте заголовки та підзаголовки,
  • використовуйте маркери,
  • використовуйте таблиці, графіку та іконки.

І не бійтеся робити опис товару занадто довгим. Краще написати на кілька слів більше, ніж боятися, що клієнт не знайде потрібної інформації і піде шукати її на сайт конкурента.

Call To Action

Основним елементом кожної картки товару є чітка, приваблива кнопка заклику до дії “Купити зараз” або “Додати в кошик”. Саме за допомогою неї користувач може здійснити покупку і завершити всю транзакцію. Кнопка заклику до дії повинна знаходитися на видному місці, бажано з правого боку, обов’язково над лінією прокрутки. Її колір повинен чітко виділятися на тлі всієї сторінки продукту.

Ви також можете розмістити на картці товару інші кнопки, які заохочують до певної дії, наприклад, додати в обране, додати відгук, вибрати аксесуар, додати в комплект і т.д. Однак їх кількість повинна бути мінімальною, оскільки це єдиний спосіб гарантувати, що товар буде продано. Однак дотримуйтесь поміркованості, оскільки занадто велика кількість кнопок може перевантажити і відштовхнути потенційного покупця.

Інша інформація

Кожен клієнт повинен мати доступ до всієї інформації, яка стосується його замовлення. Тому в картці товару також має бути вказано: умови та час доставки, способи оплати, інформація про гарантію та повернення, а також доступні варіанти. Якщо Ваші товари можна придбати на виплат або забрати особисто в магазині, включіть цю інформацію в картку товару. Це може допомогти людям прийняти рішення про покупку саме у Вас.

Якщо Ви займаєтеся виробництвом одягу, обов’язково додайте до картки товару таблицю розмірів. Ніхто не хоче вгадувати, чи збігається ваш розмір “M” з розміром “M” в популярному мережевому магазині. Опублікувавши точні розміри взуття та одягу, Ви не тільки заощадите час, але й гроші. Клієнт отримає кращу посадку і не буде змушений обмінювати або повертати розмір, а це, як відомо, коштує грошей.

Що ще можна знайти на сторінці продукту?

Ви також можете включити в картку товару додаткові елементи, які допоможуть швидше прийняти рішення про покупку. Все, що Вам потрібно зробити, це скористатися кількома психологічними прийомами:

Застосуйте правило недоступності

Загальновідомо, що люди більше цінують і бажають товари, яких немає в наявності. Тому, якщо у Вас на складі залишилося лише кілька одиниць певного товару, дуже важливо поширити цю інформацію. Бачення відсутності товару змусить потенційного клієнта відчути тиск, бути більш схильним до покупки і швидше прийняти рішення. Ви також можете посилити цей ефект, додавши інформацію про те, що кілька інших людей зараз переглядають той самий товар або що акція на нього закінчиться за кілька хвилин.

Покажіть соціальний доказ

Соціальний доказ – один з основних принципів, що регулює людську поведінку. Згідно з ним, ми з більшою ймовірністю купуємо те, що раніше обирали інші люди. Адже якщо товар такий популярний, то він має бути хорошим. Хочете використовувати це правило у своєму бізнесі? Покажіть, скільки клієнтів вже купили Ваш продукт.

Скористайтеся досвідом інших

До 95% користувачів читають відгуки клієнтів в Інтернеті і більше половини з них керуються ними під час першої покупки. Ця статистика показує, наскільки сильно відгуки інших інтернет-користувачів впливають на рішення про покупку. Тому додайте рейтинги та відгуки на картку товару і заохочуйте клієнтів ділитися своїм досвідом покупок. Публікуйте відгуки, огляди в пресі, в Інтернеті та на телебаченні. Пишайтеся і будуйте довіру та авторитет в очах ваших клієнтів.

Підсумок

  • Зовнішній вигляд Вашого товарного листка та інформація, яка має бути на ньому розміщена, значною мірою залежить від того, які товари Ви продаєте і в якій галузі працюєте.
  • Якщо Ви керуєте магазином модного одягу, Вам слід зосередитися насамперед на зображеннях, а якщо Ви продаєте побутову електроніку – на описі та технічних характеристиках товарів. Тому подумайте, які елементи будуть ключовими з точки зору вашого магазину, і зосередьтеся на них.
  • Ви також можете використовувати деякі психологічні прийоми, які допоможуть швидше прийняти рішення про покупку. Експериментуйте і стежте за поведінкою клієнтів. І не бійтеся вносити зміни, адже іноді, здавалося б, незначна зміна (наприклад, колір кнопки заклику до дії) може збільшити продажі до 50%!

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу