Як створити блог для SEO, щоб зробити його видимим в Інтернеті?

Зміст

Позиціонування – одне з найважливіших питань у маркетингу. Прості зміни, які збільшують безкоштовний трафік, звучать заманливо, але реальність інша. У цій статті ми проаналізуємо, що характеризує блог з точки зору SEO та як зробити його популярним.

Блог для цілей SEO – основи

Алгоритми пошукових систем постійно переглядаються, враховуючи все більшу кількість факторів ранжування.

Це означає, що ніхто не знає рецепту гарантованого успіху. Однак ми знаємо, якого контенту хочуть пошукові системи – перш за все, зрозумілого і корисного контенту. Це підводить нас до того, що є основою блогу для SEO.

Цінні статті

Без статей не буває блогу – це зрозуміло. Щоб сторінка була видимою, вона повинна щось відображати. Google віддає перевагу якомусь контенту більше, а якомусь менше. Тому ми повинні, так би мовити, “вписати” себе в його вимоги. Це надзвичайно просто і водночас дуже складно.

Просто, тому що ми знаємо, чого від нас очікують алгоритми.

Контент повинен мати велику кількість реальних фактів, щоб бути корисним для користувачів.

Крім того, вони повинні бути зрозумілими і привабливими, щоб аудиторія взагалі виявила бажання читати. Таким чином, вся SEO діяльність обертається навколо максими “якість захищає себе”.

З іншого боку, писати статті для SEO дуже складно, оскільки це вимагає багато часу та досліджень. Крім того, конкуренція постійно бореться за публікацію ще кращого контенту. Все зводиться до “битви за контент”, в якій перемагає той, хто створить більше і якісніше статей для блогу. Однак, як виявляється, сам по собі контент – це ще не все.

Структура блогу

Google просуває сторінки, які швидко завантажуються. Це важливий фактор, який значною мірою визначає потенційне позиціонування.

Другим важливим фактором є час перебування на сторінці, який є прямим показником зацікавленості користувачів. Цікаві блоги просуваються більше, тому знову ж таки ми зациклюємося на якості текстів. Добре продумані категорії та теги також вносять свої корективи, хоча це є особливою перевагою для великих сайтів.

Підсумовуючи, структура для SEO повинна бути чіткою, інтуїтивно зрозумілою і мати конкретні ключові слова. Ми можемо зустріти обґрунтовані вимоги щодо наявності вступу до кожної статті на головній сторінці блогу. Така практика збільшує обсяг контенту і не забуваймо, що початок статті зазвичай містить найбільше ключових фраз. З іншого боку, будь-яке “розширення тексту” зводиться нанівець через відсутність індексації алгоритмами.

Підсумок

  1. Блог для SEO – це, перш за все, кластер чудових статей, а також продуманий і зручний дизайн.
  2. Однак важливо пам’ятати, що SEO містить сотні факторів, тому потрібно дивитися на проблему з різних боків.
  3. Що стосується блогу, то рекомендація самого Google здається правильною – створюйте професійний контент і пошукова система неодмінно винагородить Вас за це. На жаль, тут немає швидких шляхів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу