Що таке аутбаунд маркетинг? Чи варто його використовувати?

Зміст

Промоційна діяльність охоплює все нові й нові рішення. Однак навіть у бізнесі є постійні, незмінні інструменти, які можуть приносити успіх. Сьогодні ми розглянемо традиційну форму реклами – аутбаунд маркетинг.

Що таке аутбаунд маркетинг?

Хоча назва може здатися незнайомою, вона відноситься до чогось дуже поширеного.

Аутбаунд маркетинг – це метод показу рекламних матеріалів одержувачам.

На відміну від інбаунд маркетингу, реклама показується всупереч бажанню користувачів. Це означає купівлю місць, де розміщується рекламний матеріал. Це і є визначення аутбаунд маркетингу в двох словах.

Однак таке рішення стає все менш популярним через зниження ефективності. Маркетингові методи зосереджуються на інбаунд маркетингу, який приводить поінформованих і зацікавлених клієнтів. Таким чином, зміни відбуваються скоріше якісні, ніж кількісні.

Однак це не означає, що аутбаунд маркетинг приречений на провал. Існує ще багато ситуацій, коли така стратегія приносить численні переваги.

Де варто використовувати аутбаунд маркетинг?

Як це зазвичай буває в бізнесі, питання є загальним, а ситуації – різноманітними. Безумовно, аутбаунд маркетинг вже не має такого маркетингового потенціалу, як кілька років тому. Конкуренція зростає і, як наслідок, реклама стає дорожчою, що ускладнює охоплення великої аудиторії. Однак це лише перешкода, яку все ще можна обійти за допомогою розумної рекламної діяльності.

SEM

Перш за все, метод аутбаунд маркетингу працює миттєво, тому він особливо корисний на ранніх етапах життя компанії, коли контент-ресурси не настільки розвинені. Будь-яка значуща видимість у пошукових системах з’являється лише через кілька місяців після того, як бренд був представлений в Інтернеті. До цього часу варто робити ставку на платні покази, щоб рекламні активності мали високе охоплення.

Соціальні мережі

Схожа ситуація і в соціальних мережах. Вихідний маркетинг необхідний для швидкого охоплення зацікавлених людей. Публікація контенту на фан-сторінці, що тільки-но зароджується, потребує часу, і без платного просування ви не забезпечите собі читачів для своєї компанії. Орієнтація лише на органічні активності суттєво обмежує потенціал продажів копірайтингу в соціальних мережах.

Outbound marketing має негайний ефект, тому він особливо корисний на ранніх стадіях розвитку бізнесу.

Локальне просування

Проаналізувавши соціальні мережі та SEO, перейдемо до третьої ситуації, яка зовсім не обов’язково пов’язана з Інтернетом. Так, вихідний маркетинг має вирішальне значення для місцевого бізнесу, який хоче достукатися до людей, що живуть поруч. Звісно, для цього можна використовувати сайт і фан-сторінку у Facebook, але в деяких випадках місцева реклама чи листівки все ще є вигідним рішенням.

Підсумок

  • Хоча аутбаунд маркетинг зустрічається з повсюдним негативом, не варто уявляти собі промо-активності в чорно-білих тонах. Існує щонайменше десяток методів презентації пропозиції і ефективність окремих заходів залежить від конкретної ситуації.
  • Тому не варто обмежувати доступні рішення, а використовувати найбільш прибуткові варіанти.
  • Outbound marketing все ще може бути ефективним методом просування з високою віддачею від вкладених коштів.

Сподіваємося, що після прочитання цієї статті Ви знаєте, що таке аутбаунд маркетинг, і зробите правильний вибір щодо застосування цього методу у Вашому бізнесі.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу