Де шукати копірайтера для замовлення текстів?

Зміст

Вам потрібні тексти, але не знаєте, де шукати копірайтера, щоб отримати професійні послуги? Не хвилюйтеся, є кілька рішень. Про них ми розповімо в тексті нижче.

Навіщо шукати копірайтера?

Контент зараз є важливим маркетинговим інструментом. Він дозволяє гнучко пристосовувати діяльність до потреб компанії, а спектр його переваг є широким:

  • краще позиціонування – Google показує сторінки, багаті експертною інформацією, корисною для користувачів,
  • збільшення конверсій – клієнти з більшою ймовірністю скористаються пропозицією, якщо їх спочатку зацікавить привабливий контент,
  • створення іміджу – експертні тексти формують довіру та впізнаваність в очах аудиторії, що призводить до збільшення кількості запитів на пропозиції.

Перша властивість генерує трафік (рух) на сайт, друга – використовує його, а третя – дозволяє підвищувати ціни. Ця бізнес-синергія достатньою мірою демонструє наскільки важливим є правильний контент. Тож давайте перейдемо до обговорення того, де знайти ефективного копірайтера.

Де знайти копірайтера?

Є три варіанти: вебсайт, групи на Facebook та інформаційні портали. Кожне рішення має певні переваги та недоліки.

Вебсайт

Це, безумовно, найкращий вибір, якщо Ви хочете отримати якісний контент. Копірайтери, які мають власні вебсайт, зазвичай добре зарекомендували себе в індустрії, мають досвід і точно знають, як продавати за допомогою слів.

Крім того, Ви можете розраховувати на те, що доставка контенту буде добре організована. Постійний контакт або ефективне доопрацювання є безцінними елементами роботи з копірайтером.

Недоліком є ціна: якість — це те, за що Ви платите, тому професійні автори не завжди є оптимальним рішенням для компаній з невеликим бюджетом.

Групи на Facebook

Тут процес формування співпраці виглядає зовсім навпаки. Ми маємо справу не з обраним копірайтером, а з десятками авторів, які виходять на зв’язок після розміщення оголошення.

Велика кількість людей дозволяє легко замовляти тексти на конкретних фінансових умовах, тоді як якість виконання викликає сумніви. Групи на Фейсбуці наповнені як висококласними копірайтерами, так і студентами, які прагнуть заробити на життя. Тому вибір правильного виконавця завжди буде пов’язаний з ризиком, хоча можна знайти хороший варіант.

Інформаційні портали

OLX – це ще одне місце для пошуку копірайтера. Можна розглядати як проміжний етап між вищезгаданими рішеннями.

Пропозиція зазвичай добре прописана, підкріплена прикладами текстів і переліком сильних сторін. З іншого боку, хороша презентація не говорить нам багато про компетентність автора – він або вона все ще може не мати досвіду, щоб гарантувати успішну співпрацю.

Конкуренція на порталах висока, тому вибір все ще визначається випадковим фактором. Знову ж таки, ми можемо натрапити як на повних аматорів, так і на професійних копірайтерів за доступною ціною.

Якого копірайтера вибрати?

Хоча Ви вже знаєте, де шукати копірайтера, все ще залишається питання правильного вибору. Коротка відповідь: це залежить від ситуації.

Якщо у Вас є логічний бюджет і Ви хочете, щоб Ваша компанія виділялася якісними текстами, шукайте копірайтерів у Google.

Такі люди мають продуману схему дій, ведуть змістовний блог і тестують SEO-дії на власному сайті. Крім того, вони дбають про власний імідж і з ними співпрацюють великі компанії.

Однак, якщо Ви хочете скоротити витрати та не шкодуєте часу на підбір персоналу, розмістіть оголошення на Facebook або пошукайте на популярних порталах.

Після цього Ви отримаєте низку пропозицій, які зможете пристосувати до своїх фінансових можливостей.

Підсумок

  • Обґрунтованість будь-якого рішення має інтерпретуватися з точки зору його потреб. Контент відіграє велику іміджеву роль і хороша стаття принесе більше користі ніж десять слабких. Це говорить про те, що на тексти не варто шкодувати грошей.
  • Однак важливо пам’ятати, що для стартапів правильно обмежувати витрати до тих пір, поки бізнес-модель не доведе, що її можна розширювати.
  • Тож відповідь на питання, де краще шукати копірайтера, залежить виключно від Ваших потреб і можливостей.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу