Копірайтинг на замовлення – на що звернути увагу?

Написання текстів на замовлення вимагає пристосування до потреб компанії. Тому в цій статті ми проаналізуємо, на що слід звертати увагу при виконанні текстів після того, як Ви отримали замовлення.
Написання тексту на замовлення
Простіше кажучи, компаніям потрібен контент, який досягає їхніх маркетингових цілей. Найчастіше копірайтери стикаються з такими завданнями:
- тексти для SEO – призначені для підвищення видимості сайту;
- продажний контент – який заохочує до використання пропозиції.
Однак виконання самої послуги – це ще не все. Клієнт хоче отримати прибуток від замовлених текстів, тому копірайтер повинен звернути увагу на два аспекти:
- чи несе завдання реальні шанси на прибуток для клієнта (невеликий вебсайт або висока конкуренція – фактори, які значно знижують ефект від копірайтингу),
- чи дасть замовлення оптимальний результат (копірайтер найкраще знає, який тип текстів і яка кількість знаків буде працювати найкраще).
Тому, щоб компанія була задоволена результатами, копірайтингу на замовлення має передувати ретельний аналіз для оптимізації роботи копірайтера.
Продумана стратегія важливіша за закупівлі
Невеликий інтернет-магазин замовляє описи категорій, щоб підвищити позиціонування за кількома загальними ключовими фразами. Деякі люди беруться за цю роботу без зайвих роздумів, адже клієнт платить, клієнт вимагає. Однак факти такі, що компанія не отримає вигоди від такого замовлення, якщо описи мають конкурувати з великими платформами електронної комерції.
Хороший копірайтер запропонує рішення, що відповідає можливостям магазину. Він проведе співбесіду, що складається з подібних запитань:
- Яка мета контенту? (збільшення SEO, продажів, впізнаваності бренду)
- Які ресурси має компанія? (Чи проводиться інша робота з контентом? Чи залучає компанія аутсорсинг для отримання зовнішніх посилань?)
Потім він структурує текст належним чином для SEO, зробить добірку ключових фраз, визначить кількість необхідного контенту і лише завершить проект.
Підсумок
- Ефективні тексти може створити лише копірайтер, який бере на себе роль радника перед тим, як взятися за виконання завдання.
- Існує багато факторів, які впливають на вплив контенту, тому копірайтингу на замовлення має передувати об’єктивний аналіз і судження.
- Здійснюючи таку інвестицію, важливо переконатися, що копірайтер точно знає, що потрібно компанії та які її цілі. Взаємна комунікація та розуміння є основою успішної співпраці.
Агентство Content Writer пропонує створення контенту на замовлення для компаній. Ми – команда досвідчених копірайтерів, коректорів і перекладачів – замовляйте контент у нас і покращуйте результати свого бізнесу.
Залишити відповідь