Чи окупається абонемент при роботі з копірайтером?

Зміст

Передплата – це просте, зручне і зрозуміле рішення, якщо Ви плануєте інвестувати в копірайтинг. З іншого боку, фіксована плата може змусити Вас платити за контент навіть тоді, коли він Вам не потрібен. Однак чи трапляються такі ситуації? Що краще – передплата чи оплата за знаки? Про це ми поговоримо у статті нижче!

Навіщо розраховуватися за передплатою?

Компанії постійно інвестують у розробку контенту, щоб підвищити SEO та отримати трафік органічним шляхом (через пошукові системи). Не дивно, що вони шукають способи зібрати якомога більше контенту з мінімальними витратами.

Копірайтери пропонують два рішення для виставлення рахунків:

  • Оплата за штуку – за кількість написаних знаків/слів/сторінок формату А4,
  • Щомісячна винагорода – фіксована абонентська плата за ведення блогу, соціальні мережі або створення певної кількості текстів.

Перший спосіб здається найочевиднішим – Ви просто платите за те, що Вам потрібно. Навіщо піддавати себе зайвим витратам, які можуть виникнути через підписку? Ну, з двох причин.

Чим більше контенту, тим краще

Кількість контенту є основою для оптимізації SEO. Якщо його багато, Ваш бізнес природно відображатиметься за багатьма ключовими фразами, збираючи цінний трафік від Google. Звичайно, якість важлива, але без “кількості” Ви не можете розраховувати на задовільні результати.

Багато підприємців роблять цю помилку на початку свого шляху – вони створюють кілька цікавих статей, які коштують багато праці, але через деякий час опускають руки через низьку генерацію хітів. На жаль, Ви повинні бути помічені пошуковими системами, а для цього потрібно зайняти щедрий шматок Інтернету зі своєю галуззю.

Робота над SEO – це не лише творчий артистизм, але й трудомістка майстерність, спрямована на створення якомога більшої кількості ключових фраз, щоб принаймні деякі з них побачили світ. Не варто очікувати багато трафіку від кількох статей.

Великий обсяг – низька ціна

Якщо Ви вже знаєте, що Вашій компанії завжди буде потрібен контент (адже ключових фраз ніколи не буває достатньо), варто подумати про те, як замовити “якомога більше за якомога меншу ціну”.

Виставляти рахунок за кількість написаного тексту звучить розумно і безпечно, однак, якщо Ви плануєте розвивати свій бізнес у довгостроковій перспективі, чому б не розглянути можливість постійної співпраці на кілька місяців в обмін на привабливі знижки? Така ситуація автоматично переросте в модель оплати за підпискою, коли копірайтер писатиме за нижчою ціною в обмін на Вашу довгострокову співпрацю.

Постійна співпраця з копірайтером – для кого?

Для всіх компаній, які планують функціонувати та заробляти гроші впродовж багатьох років. Переважна більшість з них потребує контенту для ефективного онлайн-маркетингу.

Білінг за підпискою робить Вас:

  • Ви платите менше за отримані тексти,
  • Зобов’язання не наражає Вас на додаткові витрати, оскільки будь-яка кількість тексту корисна для Вашого бізнесу,
  • Контент буде якіснішим – копірайтер, який знайомий з Вашою компанією, точно знає, що вона пропонує, її характер і потреби.

Якщо Ви належите до тих небагатьох людей, які розуміють, що в онлайн-просування потрібно вкладати чимало коштів, щоб воно працювало – абонемент на копірайтинг є ідеальним рішенням для Вас, оскільки в довгостроковій перспективі він заощадить Ваші гроші. Ви отримуєте знижку саме через усвідомлення того, що довгострокова розробка контенту необхідна, а разом з нею і постійні відносини з копірайтером.

Коли Вам не підходить передплата на копірайтинг? Якщо:

  • Ваш бізнес є збитковим і не можете декларувати довгострокові інвестиції в маркетингову діяльність,
  • Ви працюєте в галузі, де розробка контенту є недоцільною або неможливою (похоронні бюро, місцева пекарня тощо).

 

Постійне партнерство з написання текстів є універсальним і вигідним для більшості компаній, що розвиваються.

Це забезпечує вищу якість, а також економить гроші – особливо у випадку копірайтингу для великих компаній, де численні замовлення генерують великі знижки.

Де знайти абонемент в копірайтингу?

Звертайтеся! Наше агентство копірайтингу – це команда досвідчених авторів, коректорів і перекладачів. Ми пропонуємо комплексні рішення для компаній, і для цього ми розробили абонентську систему оплати, яку Ви знайдете в нашому каталозі цін на копірайтинг.

Якщо Ви бажаєте налагодити постійну та довготривалу співпрацю в обмін на фінансові переваги, обов’язково протестуйте калькулятор, що знаходиться там, і подивіться, скільки Ви зможете заощадити за допомогою довготривалої декларації.

Ми пропонуємо широкий спектр копірайтингових послуг – ми створимо будь-який тип контенту будь-якою мовою, тому пристосуємося до створення контенту, який Вам найбільше потрібен! Ми з нетерпінням чекаємо на Ваш дзвінок, щоб розпочати постійну, плідну співпрацю!

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу