Що таке microcopy і коли варто використовувати?
Копірайтери продовжують розширювати свої послуги, щоб професійний контент потрапляв туди, куди йому потрібно. Сьогоднішня тема – одне з таких зусиль, тож давайте обговоримо, що таке мікрокопіювання і де воно застосовується.
Що таке мікрокопіювання?
Мікроконтент – це коротка інформація, яка з’являється на сторінці, щоб допомогти користувачам виконати певні дії. Таким чином, цей контент включає будь-які анотації, паролі, інструкції та коментарі.
Досі тексти формулювали безпосередньо програмісти. На жаль, технічний жаргон не завжди сприяє глибшому розумінню суті справи. Для великих компаній, яким важлива кожна деталь, свою допомогу запропонували копірайтери.
Завдання мікрокопірайтингу полягає у формулюванні зрозумілих повідомлень з думкою про користувачів. Це частина написання UX і відіграє особливу роль у великих проектах, які принесуть користь великій аудиторії.
Коли використовувати мікрокопію?
Створення чітких повідомлень насправді вигідне для будь-якої компанії. Якщо користувач має багато автономії на сайті і повинен виконати кілька дій, зазвичай потрібно опрацювати багато контенту, щоб користувач не загубився в плутанині інформації.
Замовлення послуги онлайн може вимагати від користувачів виконання низки кроків. Створення профілю, вхід в систему або заповнення форми – все це кроки, які можуть викликати невпевненість або труднощі. Щоб уникнути зайвих проблем, доцільно використовувати мікрокопіювання, додаючи корисні повідомлення, які пояснюють, що потрібно ввести в те чи інше поле.
Таким чином, мікрокопірайтинг особливо вигідний для великих платформ і систем продажів, не кажучи вже про державні проекти. Однак неважко здогадатися, що для великих порталів додавання таких підказок дуже трудомістке, що є додатковим аргументом на користь найму мікрокопірайтера.
Не варто обмежувати себе – професійні підказки, повідомлення та слогани – це рішення для будь-якої компанії, яка дбає про якість та репутацію. Копірайтер – це людина, яка підготовлена до такого типу завдань, тому варто розглянути можливість співпраці з написання UX текстів. Це сприятиме як користувацькому досвіду, так і репутації компанії.
Microcopy – переваги
Коли справа доходить до веб-дизайну, приказка “зробити все один раз і правильно” є правильною. Одноразова інвестиція, яка охоплює всі деталі, позбавить від проблем у майбутньому. Мікрокопіювання позитивно впливає на імідж компанії, а також усуває незрозумілі для аудиторії помилки.
Професійні підказки, повідомлення та слогани – це рішення для будь-якої компанії, яка дбає про якість та репутацію.
Якщо повідомлення не визначені, вони часто з’являються автоматично англійською мовою або мовою програмування, або, що ще гірше, з’являється загальне повідомлення ERROR без жодної вказівки на причину проблеми. Не важко здогадатися, що в такій ситуації потенційні клієнти скоріше покинуть магазин, ніж спробують виправити помилку. Мікрокопіювання може вплинути на загальний обсяг продажів, усунувши будь-які недоліки системи – а вони завжди знайдуться.
Підсумок
- Мікрокопірайтинг – це створення лаконічного контенту, який полегшує користувачам дії на сайті. Повідомлення лаконічні, зрозумілі та адаптовані до характеру компанії.
- Це обов’язкова умова для великих магазинів і порталів, але увага до деталей корисна для будь-якого сайту.
- Зосередженість на якості в кінцевому підсумку призводить до більш легкого досягнення маркетингових цілей компанії.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь