Пости у Facebook – як створювати ефективні пости у FB?

Зміст

Правильні пости у Facebook можуть залучити клієнтів і збільшити продажі. Однак, щоб досягти маркетингових цілей за допомогою соціальних мереж, потрібно знати, який контент публікувати. Тому в цій статті ми пояснимо, як створювати ефективні пости у Facebook, які дійсно конвертують.

Пости у Facebook – від чого вони залежать?

Не існує конкретних, готових характеристик ефективних постів у Фейсбуці. Це пов’язано з унікальністю кожної компанії, а конкретніше – з низкою змінних, які необхідно враховувати при створенні контенту. Найосновніші з них:

  • цільова група,
  • імідж компанії,
  • пропозиція.

Цільова група

Компанія спрямовує повідомлення на конкретні цільові групи з характеристиками, які вказують на найбільший купівельний потенціал.

Приклад

Пропозиція маркетингових послуг є більш актуальною для вікової групи 25-30 років, ніж для 13-17-річних. Це пов’язано з тим, що перша вікова група характеризується вищим рівнем професійної активності, що призводить до зростання попиту на маркетингові послуги.

Визначення та звуження цільової групи дозволить Вам охопити потенційно зацікавлених людей, що на практиці означає менші витрати на рекламу, вищу конверсію та – що важливо в нашому випадку – формулювання більш точних постів у Фейсбуці.

Імідж компанії

Визначена модель спілкування з клієнтами є надзвичайно важливою для підтримання послідовності бренду. Таким чином, вона визначає характер контенту, відповідно до якого слід створювати пости у Facebook.

Приклад

У випадку з юридичною фірмою, ефективні пости у Фейсбуці будуть характеризуватися офіційним тоном, що вказує на офіційну позицію щодо поточних справ. Порушення цієї конвенції за допомогою безтурботного посту може зашкодити іміджу фірми.

Отже, висновок полягає в тому, щоб встановити і підтримувати специфічний характер повідомлень у соціальних мережах. Для кожної компанії ця модель виглядатиме по-різному, що зумовлено різноманітністю вже описаної цільової групи, а також індивідуальними особливостями компанії (під впливом прийнятої стратегії, людських ресурсів тощо).

Пропозиція

Сучасний ринок задовольняє найрізноманітніші людські потреби. Причиною цього є вузький спектр діяльності окремих компаній, або інакше кажучи, диференційовані пропозиції, притаманні кожній компанії. Функціонуюча компанія має власний козир, щоб змагатися на конкурентному ринку. Це не залишається непоміченим і при створенні контенту.

Пости на Facebook повинні коливатися навколо пропозиції, щоб досягти маркетингових цілей.

Однак їм не обов’язково описувати її в настирливій і прямій манері, тобто в суто “продажному” ключі – альтернативою є надання об’єктивної інформації, з якої логічно випливає її привабливість.

Насамкінець, індивідуальна пропозиція – це ще один фактор, який надає публікаціям у Facebook їхньої унікальної форми. Їх остаточна форма визначається багатьма додатковими аспектами, такими як підхід до маркетингу, специфіка галузі або дії конкурентів.

Однак ми закликаємо Вас визначити оптимальний ступінь нативності і змішувати прямі повідомлення про продаж (підкреслюючи переваги пропонованих послуг/продуктів, сильні сторони компанії) з достовірним контентом, який об’єктивно вказує на переваги пропозиції за допомогою змістовного контенту.

Як писати ефективні пости у ФБ?

Ми вже бачимо багато змінних, які впливають на кінцевий результат контенту. Можна зробити висновок, що створювати пости у Facebook дуже складно, оскільки не існує певних шаблонів і порад для підвищення результативності.

І дійсно, кожен пост повинен бути унікальним, що виключає використання жорстких форм, тим не менш, у нашому розпорядженні є готові маркетингові прийоми, які можна впевнено використовувати і адаптувати під власні потреби. Найважливіші з них – мова переваг і заклик до дії.

Використовуйте мову переваг

Це простий, але дуже ефективний інструмент, який використовується в копірайтингу.

Мова вигоди – це спосіб формулювання тверджень таким чином, щоб чітко донести до аудиторії переваги прийняття пропозиції.

Тому він асоціюється з практичністю, лаконічністю та швидким реагуванням на потреби клієнтів.

У нашому блозі ми неодноразово наводили приклад автомийки. У цьому бізнесі все залежить від інструментів, правильного приміщення, якості, досвіду і так далі, але з точки зору клієнта важлива лише одна умова – чистий автомобіль. І саме навколо пахучого авто, а не надефективного пилососа з Німеччини, повинні коливатися рекламні повідомлення. Тож ефективний пост у Facebook має вказувати не на те, як швидко працює такий пилосос, а на те, з якою швидкістю буде пропилосошений автомобіль (що передбачає швидший візит, коротше сидіння в кімнаті очікування тощо). Зміст точно такий самий, але спосіб розповіді повністю перекладається на клієнта.

Підсумовуючи, саме в такому дусі ми пропонуємо створювати пости у Facebook. Адже саме клієнт є цільовою аудиторією повідомлення, тому контент має бути адаптований суто під його потреби.

Розмістіть заклик до дії

Коли ми підготували унікальний контент, варто збагатити його так званим “закликом до дії”.

Заклик до дії (Call-to-Action чи скорочено CTA) – це фрагмент, який спонукає користувача виконати певну дію.

У випадку постів у Facebook він здебільшого з’являється в кінці і його мета – заохотити аудиторію до конверсії.

Приклад

Коли ми описуємо привабливість пропозиції, ми повинні повідомити потенційному клієнту, як він може нею скористатися – зателефонувавши за певним номером, зайшовши на сайт або написавши електронного листа.

Така додаткова робота не займе багато часу і може суттєво вплинути на отримані маркетингові переваги.

Підсумок

  • Ефективні пости у FB будуть відрізнятися залежно від цільової аудиторії, прийнятої комунікаційної стратегії та пропозиції, що просувається. Це робить вкрай важливим, щоб контент відповідав поставленим маркетинговим цілям.
  • Щоб підвищити ефективність постів у Facebook, варто використовувати мову вигоди, а також заклики до дії. Решта прийомів копірайтингу не мають такої універсальності, тому їх використання залежить від індивідуальної стратегії компанії.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу