Скільки статей на місяць варто публікувати в блозі?

Зміст

cБудь-яка компанія, яка займається контент-маркетингом, не хоче витрачати час і зусилля даремно. Важливим є результат, а для цього робота повинна проводитися з розумом і планомірно. Одним з елементів стратегії є, звичайно ж, частота публікацій статей у блозі компанії. Однак на практиці – як часто слід розміщувати тексти в блозі, щоб зафіксувати оптимальні переваги? Про це ми поговоримо в цій статті.

Частота публікацій в блозі

Сьогодні загальновизнано, що праця, вкладена в тексти, є лише складовою, яка сама по собі не гарантує успіху в бізнесі. Підприємці вдаються до різних ідей та стратегій копірайтингу, щоб максимізувати масштаб ефекту, який можуть мати тексти. Мета, звичайно, полягає в тому, щоб залучити органічний трафік, тим самим привабити потенційних клієнтів і збільшити продажі.

Не дивно, що частота розміщення статей у блозі вважається одним із факторів, що впливає на користь від копірайтингу. Зрештою, одна стаття в день проти двох статей на місяць має значення, чи не так?

Як часто Ви публікуєте статті в блозі?

Однак виявляється, що однозначної відповіді на це питання немає. Набагато важливішим є правильне планування ключових фраз, щоб створювати цільовий контент, який охоплює аудиторію зацікавлених читачів. Інакше кажучи, щоб генерувати трафік, необхідно продумувати теми, а кількість контенту має підпорядковане значення.

Однак це не означає, що частота публікації статей не має значення. По-перше, ми не можемо точно передбачити, які статті за популярними ключовими фразами будуть успішними і займуть високі позиції в пошуковій видачі. Тому “контенту ніколи не буває занадто багато”, і чим більше, тим краще. По-друге, в більшості випадків трафік генерується з різних сторінок і статей, а довгі ключові фрази можуть залучати найцінніших користувачів.

Таким чином, принцип “кількість впливає на ефект” працює і в цьому випадку, особливо в поєднанні з релевантними ключовими словами і змістовним контентом статті.

Як часто публікувати статті на практиці?

Давайте нарешті переведемо наведені вище міркування в цифри – оптимально означає скільки?

Більшість компаній публікують статті в блогах чотири рази на місяць, близько 5000 знаків з пробілами на тиждень. Цього недостатньо, щоб домінувати в конкуренції з ресурсами контент-маркетингу.

Кількість статей у блозі компанії зазвичай варіюється від кількох до кількох десятків штук, тому новій компанії знадобиться не більше кількох місяців, щоб надолужити це відставання. Якщо у Ваших конкурентів 20 статей у блозі, а Ви плануєте публікувати по два тексти на тиждень, то вже після першого триместру Ваш запас контенту буде більшим!

Не існує фіксованої кількості статей, яка миттєво принесе маркетингову вигоду. Кожен окремий текст генерує трафік, а їхня сума просто забезпечує арсенал для боротьби з конкурентами. Одна стаття не зробить багато, як і двадцять непродуманих.

Рекомендації щодо частоти публікації статей у блозі

Хоча відповідь залежить від кількох факторів, пам’ятайте наступні правила:

  • Google цінує регулярність – хоча остаточна позиція сторінки складається з багатьох поки що нерозпізнаних факторів, постійна активність на сайті, ймовірно, є одним з них. Добре вставляти пости через рівні проміжки часу і не нехтувати блогом компанії.
  • На результати впливає не тільки кількість статей, але й дії Ваших конкурентів – якщо інші компанії у Вашій галузі мають сильний посилальний профіль і публікують багато контенту, то для досягнення результатів знадобиться набагато більше часу і роботи. Але не хвилюйтеся – насправді багато підприємців нехтують копірайтингом, тому при старанній роботі Ви можете підвищити свої позиції за короткий час. Вивчіть ринок і власні ресурси, продумайте свої можливості та дії.
  • Намагайтеся перевершити себе не тільки за обсягом, але і за якістю – плануйте кількість статей на місяць так, щоб перевершити конкурентів. Як я вже згадував, більше практично завжди означає краще, тому це основна мета, яку слід ставити з самого початку. Однак, окрім цього, пам’ятайте про якість – переконайтеся, що Ваш контент описує Вашу галузь більш професійно та всебічно, ніж інші компанії, щоб у подальшому створити експертний імідж Вашої компанії та отримати визнання в очах потенційних клієнтів.

Тож як часто Ви повинні публікувати статті у своєму блозі? Відповідь залежить від Вашої галузі та того, що роблять Ваші конкуренти. Зважте і плануйте ключові слова, які часто вводяться в пошуковій системі. І найголовніше: будьте послідовними – статті накопичуються місяцями і роками, а не одноразовим зусиллям.

Якщо Ви хочете довірити свій блог копірайтеру, напишіть нам і ми візьмемо на себе всю стратегію і, найголовніше, розробку ефективних текстів для Вашої індустрії! 

Зв'яжіться з нами

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу