Як слід розробляти контент для сайту?

Зміст

Правильний контент може творити маркетингові дива, але… спочатку його потрібно отримати. Для цього можна зробити кілька кроків, але які з них виявляться правильними? Як агентство, ми як і раніше радимо ретельно продумувати свою стратегію і планувати публікацію контенту, щоб отримати максимальний результат від Ваших галузевих текстів. Якщо Ви не хочете помилитися – прочитайте цю статтю і дізнайтеся, як розробити контент для сайту Вашої компанії. Ми з нетерпінням чекаємо на її прочитання!

Розробка контенту – одна мета, багато шляхів

Контент – це будь-який вміст, який можна побачити на вебсайті компанії.

У чому його маркетинговий потенціал? Звичайно, журнал – це лише набір знаків, але його характер і місце видання створюють справжній маркетинговий інструмент, який залучає клієнтів, підвищує позиціонування та формує імідж компанії.

Деякі з найпопулярніших способів розробки контенту включають

  • Вміст вебсайту (включаючи домашню сторінку зі сторінками пропозицій)
  • Статті в блозі
  • Описи продуктів
  • Описи категорій

Ми обговоримо кожну з них і дамо рекомендації щодо того, коли найкраще інвестувати в певний тип тексту.

Тексти для сайту – основа онлайн-активності

Це найпростіший тип контенту, який відповідає багатьом бізнес-цілям. Тому варто приділити йому особливу увагу.

Вебсайт компанії є надзвичайно інформативною візитною карткою – він не лише представляє пропозицію, але й описує компанію та її команду. Крім того, клієнти можуть використовувати його, щоб знайти контактну інформацію та замовити товар або послугу. Про це знають усі, хоча ми часто забуваємо, наскільки важливим є добре підтримуваний вебсайт.

Більше того, він генерує трафік з пошукових систем, залучаючи потенційних клієнтів. Добре представлена пропозиція збільшує конверсію, тому поєднання UX&SEO – це самовідновлюване коло продажів.

Само собою зрозуміло, що тексти для сайту є незамінним елементом маркетингової діяльності і складають основу з самого початку бізнес-пригоди.

Статті в блозі – регулярна підтримка

Широкий спектр тем і, разом з цим, використання довгих ключових фраз дають можливість використовувати тексти блогу з перших днів існування компанії. Регулярна публікація нарощує трафік, а також підвищує впізнаваність в очах клієнтів – адже фактична інформація з галузі є гарним свідченням компетентності компанії.

Статті для блогу – ідеальне рішення для будь-якого бізнесу, який покладається на розробку контенту.

Єдиним стримуючим фактором є бюджет, який обмежує кількість публікацій. Потрібно знайти золоту середину, створюючи продумані статті, які реально генерують трафік і приносять більше доходів, ніж витрат.

Статті не є обов’язковими і вебсайт може функціонувати без них, проте регулярне наповнення бажане на кожному етапі бізнесу.

Описи продуктів – заохочуйте та продавайте

Контент цього класу також не обов’язково повинен з’являтися на сайті відразу, хоча не будемо себе обманювати – сучасні онлайн-продажі вимагають уваги до кожної деталі.

Описи товарів формують позиціонування, створюють довіру користувачів і заохочують до покупок.

Це важливе поєднання у світі електронної комерції і навіть якщо Ваш магазин не має перспективи зайняти найвищі позиції в пошукових системах, описовий контент все одно сприятиме високій конверсії.

Отже, як бачите, це справжня необхідність, але якщо у Вас недостатньо бюджету для розробки всього асортименту, почніть з найпопулярніших товарів, які Ви вважаєте пріоритетними для продажу.

Описи категорій – важка артилерія позиціонування

Це справжні лідери інтернет-магазинів – хоча їхній вплив на рішення про покупку незначний, великий обсяг тексту впливає на SEO, генеруючи трафік за релевантними ключовими словами. На жаль, через високий рівень конкуренції в електронній комерції важливо порівнювати свої сили з намірами, тому описи категорій повинні бути пізнішим етапом розвитку Вашого магазину.

Звичайно, правильний вибір залежить від багатьох факторів, тому питання про те, що вибрати в першу чергу: описи товарів чи описи категорій, вимагає індивідуального аналізу. Однак у більшості випадків закономірність така: якщо контент на головній сторінці є привабливим, а товари привабливо описані, Ви можете розвивати контент на сайті, насичуючи магазин змістовним контентом у розділах категорій.

Підсумок

Вище ми надали лише загальні поради, оскільки неможливо однозначно визначити правильні рішення – оптимальна стратегія залежить від Вашого бюджету, специфіки Вашої галузі та дій Ваших конкурентів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

28.05.2024 Маркетинг
24.05.2024 Копірайтинг
22.05.2024 Копірайтинг
20.05.2024 Копірайтинг
16.05.2024 Маркетинг
14.05.2024 Поради
10.05.2024 Поради
08.05.2024 Копірайтинг
06.05.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу