Що таке рекламний слоган та як його створити?

Зміст

Рекламний слоган є ефективним маркетинговим інструментом, якщо він добре продуманий та унікальний. Він значно полегшує побудову впізнаваності бренду, тому варто подбати про професійний слоган. У цій статті Ви дізнаєтеся, що таке рекламний слоган і яких правил слід дотримуватися при його створенні.

Що таке рекламний слоган?

Рекламний слоган – це короткий слоган, що асоціюється з брендом, з метою закріплення ідентифікації компанії серед споживачів.

Він характеризується лаконічною структурою та виразним змістом, який має одне головне завдання – назавжди закарбуватися в пам’яті реципієнтів. Рекламні слогани створюються завдяки тому, що люди дуже добре запам’ятовують певні фразові патерни, ефективно асоціюючи повідомлення з відправником.

Отже, одержувачі асоціюють бренд, а це вже великий крок до того, що вони віддадуть перевагу саме йому з-поміж численних конкурентів. Однак, щоб досягти бажаного ефекту, слоган повинен бути відповідним, тому давайте розглянемо, як створити рекламний слоган.

Слоган має одне головне завдання – назавжди закарбуватися в пам’яті аудиторії.

Створення рекламного слогану – принципи

Як ми вже згадували, слоган повинен бути лаконічним і оригінальним, щоб запам’ятатися аудиторії. Зміст повинен передавати характер бренду та першочергово інформувати про діяльність компанії.

Цікаво, що рекламний слоган за останні роки змінив свою специфіку. Все частіше створюються слогани для SEO, які включають ключове слово, за яким позиціонується сайт. Тим не менш, ми можемо створити слоган трьома способами.

Інформативний слоган

Наразі це найпопулярніший тип через свою практичність, що відповідає принципам SEO. Крім того, він не вимагає багато креативу, оскільки ми не маємо великого поля для вибору.

Приклад

Інформативні слогани – це: “Cleaning24 – професійне миття вікон” або “HairStyle – перукарня зі Львова до Ваших послуг”.

Такі слогани будуть добре працювати для малого місцевого бізнесу, але не підходять для компаній, які мають намір провести широку кампанію з метою здобуття національного визнання.

Винахідливий слоган

Цей тип слоганів – чудовий спосіб проникнути в голови споживачів. Хоча він не несе багато інформації про компанію, він змушує аудиторію мислити, створюючи розуміння та стійку асоціацію з брендом. Як і у випадку з інформативними слоганами, вони не обов’язково повинні бути оригінальними, але іноді трапляються справжні перлини.

Приклад

Оригінальні слогани: “HealthThings – Твоє життя, Твій вибір” або трохи оригінальніший “FitMed – дієта, яка смакує і тіло шліфує!”.

Останній приклад показує, що ніщо не заважає Вам поєднувати творчий слоган з інформативним характером. Такий синергетичний мікс створює найефективніші слогани для більшості компаній.

Ритмічний слоган

Дуже рідкісний тип слогану, який вимагає багато креативу та вокальної підготовки. Його використовують лише великі компанії, які отримують вигоду від просування на телебаченні чи радіо. Хоча потрібно виконати кілька умов, ефект від нього надзвичайно ефективний.

Щоразу, коли ми стикаємося з подібними слоганами, ми програємо їх знову і знову в ритмі, нав’язаному рекламою. Музика – найкращий засіб для запам’ятовування змісту і цей факт цілком пояснює, чому молоді люди не можуть вивчити текст для контрольної роботи, але чудово знають слова популярних пісень.

Слід пам’ятати, що готового рецепту рекламного слогану не існує. Креативний слоган – це завжди новий шлях, тому копіювання попередніх рішень – не вихід. Звичайно, бажано ознайомитися з різними слоганами для додаткового натхнення, але в кінцевому підсумку контент повинен бути індивідуально адаптований до характеру компанії.

Підсумок

  • Що таке рекламний слоган – ми всі вже знаємо. Але як створити ефективний слоган на практиці – це вже питання творчості та мозкового штурму, який обирає з багатьох оригінальних кандидатів.
  • Рекламні слогани характеризуються лаконічною та привабливою формою, яка має на меті підвищити впізнаваність бренду серед аудиторії.
  • Хоча деякі слогани є більш практичними, а інші – більш креативними, ідеальний слоган тісно пов’язаний з характером компанії, каналом просування та інвестиційним потенціалом.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу