Як структурується текст для SEO?

Зміст

Правильна структура тексту має значний вплив на результати SEO. Хоча вона не вимагає багато роботи, від неї залежить остаточна видимість контенту в пошукових системах. Застосуйте прості зміни, які принесуть надзвичайну користь!

Структура тексту для SEO – що це таке?

Основна мета пошукової системи Google – представити користувачам цінний контент. Чіткі та зрозумілі SEO-тексти будуть краще ранжуватися алгоритмами, а отже, отримають більшу видимість.

Структурування тексту для SEO передбачає адаптацію контенту до вимог пошукової системи з метою підвищення позицій і збільшення органічного трафіку.

Разом з цим відбуваються зміни й для аудиторії – контент стає зрозумілішим, більш читабельним і впорядкованим. Це підвищує зацікавленість користувачів, що збільшує середній час перебування на сайті та може додатково підтримати процес позиціонування.

Структурування для SEO – це проміжний крок у реалізації контенту:

  1. Ідея статті
  2. Аналіз ключових слів
  3. Планування структури тексту
  4. Написання тексту
  5. Оптимізація контенту для позиціонування

Після початкової концепції та відбору ключових фраз, ми починаємо створювати план, де визначаємо ієрархію заголовків, зміст, використання цитат, виділення тощо. Його мета – “впустити повітря” і уникнути довгих блоків тексту, надавши змісту чіткої форми.

Звичайно, нам не потрібно вчити цю теорію напам’ять. Вона лише дає нам зрозуміти, що ми дбаємо про правильну SEO-структуру вже під час планування та написання тексту, щоб потім легше було вносити подальші зміни. Таким чином, ми не збільшуємо час, витрачений на роботу над текстом; навпаки, ми розробляємо методологію, яка дозволяє нам безперешкодно створювати ідеально оптимізований контент.

Правильна структура контенту для позиціонування

Готових правил для копірайтингу під SEO небагато. Ми конкуруємо насамперед за якісний контент, а не просто за хитромудрі трюки. Тому ми усвідомлюємо, що цікава, зрозуміла і корисна стаття – це цільовий результат наших зусиль, а наступні поради – це… просто поради.

  1. З самого початку визначте, які теми є актуальними і потребують розвитку. Виходячи з цього, створіть ієрархію рубрик, яка організовує структуру і полегшує користувачам пошук інформації.
  2. Вступ, розвиток і висновок актуальні не лише для школи. Кожна з цих частин характеризується певним змістом. Початок зазвичай має загальний характер і торкається суті проблеми (чому Ви пишете цю статтю? Яку користь принесе прочитання тексту?), у розвитку подається детальний фактичний матеріал, а висновок підсумовує подану інформацію.
  3. Пам’ятайте, що люди люблять виділення. Вже під час написання не забувайте відокремлювати важливі частини від решти тексту. Пізніше буде легше виконувати форматування за допомогою виділення, наприклад, жирним шрифтом важливої інформації або взяттям її в так звані “лапки”.
  4. Додайте зображення і розробіть альтернативний текст (який буде показаний, коли зображення не відображається), щоб включити ключову фразу та описати графіку. Це підвищить видимість матеріалу в Google Graphics.
  5. Додайте привабливі мета-описи, які заохочують користувачів заходити на сайт з пошукової системи. Вищий CTR сприяє кращому SEO.
  6. Робіть внутрішні посилання на інші сторінки та статті. Це полегшить навігацію по сайту для користувачів і роботів.
  7. Ключові фрази повинні займати 0,5-3% тексту в природних формах. Не вставляйте їх силоміць, але також переконайтеся, що вони знаходяться в потрібних місцях і в потрібній кількості. Заголовок і заголовки H2 є ідеальними місцями, але час від часу розміщуйте їх і в звичайних абзацах.

На що ще слід звернути увагу при структуруванні SEO?

Вище ми перерахували основні етапи структурування для SEO. Ми неодноразово підкреслюємо, що готових правил успіху в копірайтингу не існує, а наведені поради лише розширюють Ваш письменницький кругозір – чим більше речей Ви маєте на увазі, тим легше доопрацьовувати контент. Пам’ятайте, що структура тексту для SEO не повинна бути незмінною.

Варто спостерігати за результатами і регулярно вносити зміни, щоб адаптувати статті до вимог користувачів.

Після завершення роботи над текстом рекомендується надіслати його друзям, щоб оцінити читабельність і зрозумілість змісту.

І наостанок процитуємо важливу максиму – практика удосконалює майстерність. Кожна стаття збагачує Вашу авторську майстерню і показує, на що потрібно звернути увагу, щоб творити легше, якісніше та ефективніше. Без регулярного написання текстів жодна теорія не допоможе, особливо в такій динамічній роботі, як SEO-копірайтинг.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу