Як продати товар в інтернет-магазині?

Зміст

Основна мета будь-якого бізнесу – заробляти гроші. І хоча готового рецепту, як цього досягти, не існує, ми представимо три стовпи успішних продажів. Вони допоможуть Вам заохотити потенційних клієнтів скористатися перевагами Вашої пропозиції. Тож дізнайтеся, як ефективно продавати свою продукцію, а потім застосовуйте ці знання на практиці!

Як продавати продукт – 3 стовпи

Успішний продаж продукту – це складний процес. Зосередитися на тому, щоб переконати клієнтів купити, важливо, але недостатньо. Не менш важливо, скільки людей побачать пропозицію і повернуться до Вашого магазину знову.

Таким чином, ми можемо розбити процес продажу на три елементарні етапи:

  1. Підвищена видимість магазину
  2. Приваблива презентація пропозиції
  3. Ефективне обслуговування клієнтів

Усі беруть участь у покращенні бізнес-показників Вашої компанії, тому ми не можемо говорити про те, як добре продавати продукт, оминаючи увагою жодного з них.

Покращення видимості

Формула обсягу продажів проста: кількість клієнтів х відсоток конверсії. Тут є дві змінні: кількість потенційних клієнтів та ефективність пропозиції.

На першу з них впливає видимість Вашого магазину. Чим легше знайти сайт, тим більше людей побачать ваші товари. Висока відвідуваність магазину – основа успішних продажів, тому варто гарантувати належну видимість. Загалом, Ви можете зробити це двома способами:

  • Платна реклама – як тільки витратите певну суму, Google, Facebook або інші сайти почнуть показувати Ваш магазин.
  • Позиціонування – використовуючи правильні методи, Ви можете підвищити позицію Вашого сайту в пошукових системах.

Перший характеризується миттєвими результатами, які, на жаль, закінчуються з припиненням кампанії. Другий метод трудомісткий і тривалий, але дає стабільні результати у вигляді органічного трафіку.

Вибір правильного методу залежить, серед іншого, від Вашої маркетингової стратегії, часового горизонту, діяльності Ваших конкурентів або бюджету. Жоден вибір не є правильним сам по собі, а завжди залежить від контексту. Ви повинні приймати рішення, виходячи з ситуації на ринку і власних можливостей.

Презентація пропозиції

Якщо Ви заохотили свою аудиторію зайти на сайт, настав час переходити до другого етапу – презентації продукції. Привабливість Вашої пропозиції залежить від ряду факторів, таких як:

  • Приваблива графіка – асортимент товарів привертатиме увагу ефективніше, якщо супроводжуватиметься якісними зображеннями. Поширеною практикою є додаткове розміщення в магазині банерної реклами, яка інформує про знижки.
  • Описи товарів – креативний та фактичний контент є основою для переконання покупця зробити покупку. Мова переваг, заклики до дії та інші маркетингові прийоми відіграють тут важливу роль, тому варто звернутися за допомогою до досвідченого копірайтера.
  • Зрозумілий сайт – правильна інформаційна архітектура є ключем до інтуїтивної навігації сайтом. Слід подбати про приємні візуальні ефекти та швидке завантаження сторінок. Не варто залишати поза увагою і технічні питання, які впливають на безпеку користувачів, наприклад, встановлення SSL-сертифікату.

Обслуговування клієнтів

Якщо Ви подбаєте про вищезазначені кроки, почнете генерувати транзакції у своєму магазині. Ви можете запитати себе: чому обслуговування клієнта має значення, якщо я вже продав йому свій товар?

Відповідь проста: якщо контрагент задоволений, він з більшою ймовірністю повернеться до Вашого магазину і зробить покупку знову. Більше того, він може порекомендувати сайт друзям і залишити позитивний відгук, що також відіграє важливу роль у продажах та створенні іміджу.

Тож пам’ятайте, що ваші клієнти – це не лише нові відвідувачі, а й постійні. Варто подбати про них, щоб максимізувати продажі у Вашому магазині. Ви можете зробити це різними способами: надсилати листи з подякою за покупку товару, впроваджувати автовідповідачі та онлайн-чати, а також пропонувати бали та знижки постійним клієнтам.

Підсумок

  • Коли нас запитують, як добре продати продукт, ми відповідаємо: зробіть свою пропозицію помітною, заохочуйте аудиторію скористатися нею і зробіть її щасливою. Це загальна порада, але закон ринку полягає в тому, що до простих цілей ведуть багато звивистих доріг.
  • Збільште видимість Вашого магазину за допомогою SEO та інвестування в платну рекламу (наприклад, Facebook та Google Ads).
  • Ефективність Вашої пропозиції підвищать приваблива графіка, привабливі описи товарів і зрозумілий, зручний сайт.
  • Задоволеність клієнтів є передумовою для повторних покупок. Тому переконайтеся, що Ви пропонуєте переваги постійним клієнтам і забезпечуєте ефективне обслуговування клієнтів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу