Які матеріали публікувати на своєму сайті?

Зміст

Як відомо, одним з найважливіших чинників для того, щоб сайт високо оцінювався алгоритмами Google, є унікальний, привабливий і цікавий контент. Машини дійсно можуть це оцінити – прості хитрощі типу базової оптимізації SEO чи хороший технічний стан вже не є достатніми. Вебсайти існують для того, щоб надавати інформацію, і саме якість цієї інформації очолює ієрархію браузерів.

Який тип контенту Ви можете публікувати на своєму сайті?

Перш за все, вона унікальна – хоча це очевидно. На жаль, Ви також повинні знати, як висловити це словами або який тип презентації зробити, щоб це виглядало добре. Це залежить від ряду факторів, включаючи його тип, тематику або профіль нашого сайту. Існує кілька способів представлення контенту – ми розглянемо їх нижче.

Блог

Дуже популярний елемент, присутній на багатьох сайтах, таких як наш. Він підходить практично для всіх типів сайтів – незалежно від того, чи Ви керуєте бізнесом (магазином, рестораном, пунктом надання послуг тощо), чи маєте особистий сайт. Ви можете зосередитися на елементах своєї професії або розширити свою перспективу, включивши суміжні галузі. Пам’ятайте, що оригінальний контент цінується вище, ніж інформація, безпосередньо взята з іншого сайту, тому визначте суть Вашої роботи або бізнесу (або предметну область, в якій Ви відчуваєте себе найбільш впевнено) і покладайтеся на власні висновки, аналіз і думки. Якісний контент є більш цінним, ніж переповнення Вашої аудиторії інформацією, яку вони також можуть знайти деінде. Швидше за все, це з часом розширить Вашу лояльну аудиторію, до того ж Ви розвинете свій власний індивідуальний стиль.

Сторінки товарів

Це само собою зрозуміло і важливо для кожного магазину чи пункту обслуговування. Чітке та привабливе представлення Вашої пропозиції принесе Вам не лише фінансову вигоду, але й імідж високого професіоналізму. Тому подбайте про те, щоб кожна сторінка такого типу була всіляко відшліфована і містила формулювання вигоди та заклики до дії (CTA). Крім того, сторінки цього типу також можуть виконувати роль ефективних цільових сторінок.

Рецензії та відгуки

Це Ваш перший крок до того, щоб стати інфлюенсером – людиною, чия професія, можна сказати, пов’язана з висловлюванням думок. Сьогодні їхніми послугами користуються всі великі компанії в маркетингових цілях, але для того, щоб вийти на цей рівень, Ви повинні спочатку створити аудиторію, якій довіряють. Якщо Вам вдасться здобути репутацію та визнання, світ маркетингу впливу може бути відкритий для Вас.

Це дуже спокуслива перспектива. Однак Вам потрібно з чогось починати. На щастя, є десятки речей, які Ви можете оглядати – фільми, книги, музичні альбоми, спортивний інвентар, популярні місця у Вашому місті, найкращі піцерії у Вашому районі, предмети декору, матеріали для вивчення мов, технологічні новинки, інтернет-портали, меблі… Вам потрібно лише визначитись із власними інтересами і Ви можете починати писати.

Важливо зосередитися на досить вузькій і конкретній сфері – не варто охоплювати занадто багато тем і типів речей, тому що ви станете незв’язними. Крім того, корисно створити власні критерії та дотримуватися їх незалежно від випадку, який ви описуєте. Це додасть вам чіткості та достовірності.

Якісний контент цінніший, ніж переповнення аудиторії інформацією, яку вона може знайти деінде.

Посібники

Цей тип тексту добре підходить для блогу, але також добре підійде і для самостійного контенту. Якщо у Вас є знання (підкріплені досвідом) з якогось питання, чому б не поділитися ними зі світом? Якщо Ви володієте якоюсь нестандартною навичкою, можете зацікавити багатьох людей таким чином. Або у Вас є свій власний метод чи прийом для досягнення чогось? Поділіться ним! Можливо, Ваші поради допоможуть кільком людям, які потім порекомендують Ваш путівник ще кільком людям… і так створюється популярність.

Якщо Ви хочете описати використання якогось предмета (наприклад, в розважальних цілях або для роботи), Ви можете зв’язатися з його продавцем або дистриб’ютором, щоб вони розмістили (або дали посилання) Ваш матеріал на їхньому сайті – це чудова можливість розширити свою аудиторію.

Списки

Ще один супутній пункт, який подобається всім і який корисний у багатьох різних контекстах. Ви маєте широкі знання в певній галузі? Ви використовували кілька продуктів для однієї і тієї ж справи і можете сказати, який з них кращий? Ви випробували кілька методів і знаєте, які з них менш ефективні? Ви завжди можете оформити свої думки у вигляді списку, який може стати в нагоді будь-кому, хто шукає інформацію на певну тему.

Не забудьте точно описати, про що йдеться у списку, виділити найважливіші елементи та звернутися до своєї аудиторії з проханням про зворотній зв’язок у кінці – можливо, у них є цінні поради, коментарі чи відгуки? Будь-яка ознака взаємодії з Вашими читачами є цінною.

Підсумок

Сподіваємося, що цей матеріал допоможе кожному прийняти обґрунтоване та ефективне рішення щодо типу контенту на своєму сайті. Звичайно, існує більше типів, але варто розглядати вищеописані як відправну точку – серед них має бути щось для кожного.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

28.05.2024 Маркетинг
24.05.2024 Копірайтинг
22.05.2024 Копірайтинг
20.05.2024 Копірайтинг
16.05.2024 Маркетинг
14.05.2024 Поради
10.05.2024 Поради
08.05.2024 Копірайтинг
06.05.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу