Content Commerce – що це?

Зміст

Світ постійно змінюється. Ефективний маркетинг вимагає вже не роздачі привабливих листівок, а представлення експертних текстів. Як це можливо? У цій статті ми розповідаємо про поєднання контенту з продажами, тобто про контент-комерцію.

Комерція контенту – що це таке?

“Продаж за допомогою контенту вебсайту” – так ми могли б дати визначення контент-комерції у вільному перекладі.

Назва народилася з ринкової потреби, що дає зрозуміти, наскільки важливу роль відіграє змістовний контент у сучасному маркетинговому підході. Основні переваги включають:

  • Підтримка процесу позиціонування, тим самим підвищуючи впізнаваність компанії;
  • Генерування органічного трафіку на сайт;
  • Створення експертного іміджу та впізнаваності бренду;
  • Покращення конверсії, в тому числі ефективності продажів.

Спостерігаючи за ТОП10 видачі Google, неважко помітити, що ідея content commerce проникла майже в усі великі компанії. Але як зробити заходи, яких Ви вживаєте, ефективними?

Що впливає на успішну комерцію контенту?

На результат впливає низка факторів, з яких ми наведемо найголовніші.

Індивідуальний підхід

Кожна компанія має власну цільову групу зі специфічними характеристиками. Це впливає на формулювання торгових повідомлень – контент повинен бути адаптований під очікування і потреби аудиторії. Цей фактор означає, що хороший копірайтер ніколи не покладається на готові рішення.

Мова переваг

Представлення пропозиції в хорошому світлі є надзвичайно важливим елементом торгівлі контентом. Потенційний клієнт повинен бути чітко поінформований про додаткову цінність транзакції. Це звучить банально, але правильна презентація переваг зазвичай є відсутньою ланкою в рекламних матеріалах.

Тестування

Не кожен тип контенту дасть однакові результати. Навпаки, боротьба за продажі та позиціонування надзвичайно чутлива до дій конкурентів. Якщо компанія має мізерні маркетингові ресурси, чому б не зробити ставку на статті з використанням довгих ключових фраз? Якщо ж вона набирає популярність, можливо, краще інвестувати в підсторінки, що атакують більш загальні фрази? Існує багато стратегій розробки контенту, але кидатися стрімголов за сонцем не є однією з них – створення контенту займає багато часу і включає в себе кілька етапів, тому важливо точно співвідносити діяльність з наявними на даний момент ресурсами.

Підсумок

  • Все вказує на те, що content commerce пануватиме на ринку ще довгі роки.
  • І алгоритми Google, і споживачі цінують цінний контент, що приносить компаніям багато бізнес-переваг.
  • Це гарантує, що змістовні тексти ще довго залишатимуться вигідною інвестицією, яка не втратить своєї сили, але відповідатиме зростаючій конкуренції.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу