Content Commerce – що це?
Світ постійно змінюється. Ефективний маркетинг вимагає вже не роздачі привабливих листівок, а представлення експертних текстів. Як це можливо? У цій статті ми розповідаємо про поєднання контенту з продажами, тобто про контент-комерцію.
Комерція контенту – що це таке?
“Продаж за допомогою контенту вебсайту” – так ми могли б дати визначення контент-комерції у вільному перекладі.
Назва народилася з ринкової потреби, що дає зрозуміти, наскільки важливу роль відіграє змістовний контент у сучасному маркетинговому підході. Основні переваги включають:
- Підтримка процесу позиціонування, тим самим підвищуючи впізнаваність компанії;
- Генерування органічного трафіку на сайт;
- Створення експертного іміджу та впізнаваності бренду;
- Покращення конверсії, в тому числі ефективності продажів.
Спостерігаючи за ТОП10 видачі Google, неважко помітити, що ідея content commerce проникла майже в усі великі компанії. Але як зробити заходи, яких Ви вживаєте, ефективними?
Що впливає на успішну комерцію контенту?
На результат впливає низка факторів, з яких ми наведемо найголовніші.
Індивідуальний підхід
Кожна компанія має власну цільову групу зі специфічними характеристиками. Це впливає на формулювання торгових повідомлень – контент повинен бути адаптований під очікування і потреби аудиторії. Цей фактор означає, що хороший копірайтер ніколи не покладається на готові рішення.
Мова переваг
Представлення пропозиції в хорошому світлі є надзвичайно важливим елементом торгівлі контентом. Потенційний клієнт повинен бути чітко поінформований про додаткову цінність транзакції. Це звучить банально, але правильна презентація переваг зазвичай є відсутньою ланкою в рекламних матеріалах.
Тестування
Не кожен тип контенту дасть однакові результати. Навпаки, боротьба за продажі та позиціонування надзвичайно чутлива до дій конкурентів. Якщо компанія має мізерні маркетингові ресурси, чому б не зробити ставку на статті з використанням довгих ключових фраз? Якщо ж вона набирає популярність, можливо, краще інвестувати в підсторінки, що атакують більш загальні фрази? Існує багато стратегій розробки контенту, але кидатися стрімголов за сонцем не є однією з них – створення контенту займає багато часу і включає в себе кілька етапів, тому важливо точно співвідносити діяльність з наявними на даний момент ресурсами.
Підсумок
- Все вказує на те, що content commerce пануватиме на ринку ще довгі роки.
- І алгоритми Google, і споживачі цінують цінний контент, що приносить компаніям багато бізнес-переваг.
- Це гарантує, що змістовні тексти ще довго залишатимуться вигідною інвестицією, яка не втратить своєї сили, але відповідатиме зростаючій конкуренції.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь