Створення електронних книг – про що слід пам’ятати?

Зміст

В епоху контент-маркетингу ніхто не сумнівається, що створення електронних книг – це вигідна ідея. У такий спосіб можна швидко створити професійний імідж бренду та заохотити аудиторію скористатися вашою пропозицією. Тож варто знати, як правильно писати електронні книги, щоб застосувати цю інформацію на практиці. Тож до роботи!

Планування електронної книги

Для початку варто визначитися з основною маркетинговою метою електронної книги. Це може бути просування певної послуги або продукту, збір адрес електронної пошти для розсилки або просто посилення брендингу, щоб аудиторія сприймала компанію як експерта. Кожна з цих цілей буде відрізнятися за характером контенту, обсягом і наданою інформацією.

Наприклад, отримання адрес для email-маркетингу вимагає розробки “читання”, яке буде цікавим для широкої аудиторії. З іншого боку, створення іміджу – це результат спеціалізованої, галузевої інформації, яка ніколи не користується великою популярністю. Їх цільовий ефект зовсім інший і полягає в тому, щоб створити у потенційних клієнтів внутрішнє переконання зробити покупку, а не піти до конкурента.

Варто уточнити, хто саме буде читати і чому.

Маючи цю інформацію, ми можемо перейти до практичного етапу створення електронної книги.

Написання електронних книг – поради

Час обговорити найважливіші особливості професійних електронних книг.

Використовуйте доступну мову

Це важливий елемент незалежно від маркетингової мети. Використання надто складної лексики не матиме позитивного впливу на зміст; навпаки, це може лише відштовхнути читачів від подальшого читання.

Автентичні рецензії на електронні книги можна просто навести як доказ. Позитивні відгуки майже завжди пов’язані з тим, що текст був цікавим, чітким, фактичним, логічним, зрозумілим. Чого ми не знайдемо, так це похвали за експертну термінологію, використану автором. Неважко помітити, що все з точністю до навпаки – більшість негативних оцінок трактують текст як “нудний і занадто складний”. Використання експертної номенклатури, без включення додаткових пояснень, безумовно, не сприяє задоволенню читачів.

Підтримуйте чітку структуру

Важливим є не лише зміст аргументу, але й його форма. Тут можна взяти просту аксіому: люди не люблять читати довгі блоки тексту. Вони сприймаються як втомливі та монотонні.

Яке сучасне застосування знаходить написання електронних книг?

  • Згадки
  • Цитати
  • Курсив
  • Кольори
  • Виділення жирним шрифтом
  • Марковані списки

…та інше можливе форматування. Такий підхід допоможе надати контенту привабливої форми, що принесе безліч переваг. Правильна структура полегшує запам’ятовування інформації, виділяє найважливіші повідомлення та підвищує виразність мови.

Про це слід пам’ятати вже під час написання електронної книги.

Приклад

Якщо необхідно перерахувати кілька етапів дії, бажано сформулювати текст таким чином, щоб він став нумерованим переліком.

Не забудьте вказати джерела

Електронна книга характеризується розгорнутою формою, що дозволяє робити численні висновки. Цитування конкретних даних створює вимогу до авторитетного автора вказувати джерела цієї інформації.

Минули часи Декарта, коли розповідь про авторські спостереження була єдино можливою формою викладу фактів. Сьогодні наукова спадщина на кілька порядків багатша і кожне досягнення є результатом попередніх досліджень. Про це варто пам’ятати, посилаючись на джерела при формулюванні власних висновків.

Насамкінець, наукові стандарти, які поширюються і на змістовні електронні книги, зобов’язують включати бібліографію. Це не може не впливати на імідж автора та довіру до створеного тексту.

 

Підсумок

  • Зрозуміле повідомлення, чітка інформаційна архітектура та багата бібліографія – універсальні характеристики професійних електронних книг. Варто втілити їх у контенті для оптимальних продажів та іміджевих ефектів.
  • Маркетингова ефективність контенту також залежить від того, чи відповідає повідомлення заявленій бізнес-цілі. Тому перед написанням електронної книги важливо з’ясувати аудиторію та очікувані результати.
  • Ми виклали найважливіші поради щодо написання електронної книги у статті вище, але створення хорошого тексту – це лише складова успіху. На додаток до цього слід подбати про привабливий макет, відповідну стратегію розповсюдження та детальний аналіз ринку для визначення потенційного попиту.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу