Приклади контент маркетингу – де його використовувати?

Зміст

Контент маркетинг – це інструмент з багатьма можливостями. Його мета – збільшити продажі, але до цієї мети можна йти різними шляхами. Тому в наступній статті ми наведемо приклад використання контент маркетингу.

Що таке контент маркетинг?

Контент – це будь-який вміст, розміщений на сайті. Контент маркетинг, з іншого боку – це діяльність, спрямована на підвищення бізнес-результатів за допомогою контенту.

Чому це так важливо? Тому що це має багато корисних ефектів:

  • підвищення позиціонування
  • покращення видимості сайту
  • збільшення кількості потенційних клієнтів
  • створення експертного іміджу бренду
  • збільшення продажів послуг/продуктів

Тож давайте обговоримо приклади, які допоможуть застосувати контент маркетинг у Вашому бізнесі.

Контент маркетинг – приклади

Для кожної компанії операції будуть виглядати по-різному. Це пов’язано з:

  • розміром компанії,
  • галуззю,
  • обраною індивідуальною стратегією,
  • цільовою групою та діяльністю конкурентів.

Отже, не існує єдиного методу, який принесе результати для всіх зацікавлених сторін. Ключ до успіху полягає у виборі правильних заходів відповідно до ситуації, тому ми представимо різні приклади контент маркетингу відповідно до перерахованих вище критеріїв.

Приклад 1 – місцеві водопровідні послуги

Іван працює сантехніком і хотів би почати просувати себе в Інтернеті. На жаль, побачивши, що ТОП10 в Google займають великі компанії, він засумнівався в сенсі електронного маркетингу. Однак він вирішив проконсультуватися з агентством контент маркетингу, яке запропонувало правильне рішення – статті в блозі з використанням довгих хвостових фраз.

Завдяки цій стратегії Іван не був приречений боротися за топові фрази типу “сантехнічні послуги”. Замість цього агентство почало позиціонуватися за довгими фразами, такими як “як відремонтувати кран, що протікає в домашніх умовах”. Хоча пошукових запитів було небагато, сайт швидко зайняв перші місця в Google, залучаючи зацікавлених клієнтів, які, швидше за все, мали проблеми з сантехнікою.

Висновок: не обов’язково бути “великим гравцем”, щоб отримати вигоду від контент маркетингу. Розумної, індивідуальної стратегії (у цьому прикладі – статті в блозі з довгими ключовими словами) достатньо, щоб вибрати активності, які принесуть компанії прибуток.

Приклад 2 – інтернет-магазин з антивірусними програмами

Компанія, про яку йде мова, продає антивірусне програмне забезпечення. Через зростаючу конкуренцію вони вирішили оновити контент на своєму сайті. На щастя, товарів було небагато, тому вони замовили професійні описи товарів за низькою ціною.

Результат виявився кращим, ніж очікувалося – магазин не лише почав генерувати більше трафіку на сайт, але й зафіксував вищу конверсію. Ефективність пропозиції підвищилася, оскільки привабливі описи були більш переконливими для аудиторії.

Висновок: магазин з невеликим асортиментом повинен приділяти особливу увагу якості своєї пропозиції. У цьому випадку професійний контент коштує небагато, а приносить відчутну вигоду для бізнесу. Це стосується і невеликих сайтів, які містять кілька сторінок з пропозиціями.

Приклад 3 – юридична фірма

Велика юридична фірма, яка є об’єктом третього прикладу контент маркетингу, вже користується популярністю і видимістю в Google. Як наслідок, вона хотіла б підвищити ціни на свої послуги, але побоюється, що клієнти підуть разом з нею.

Рішення, запропоноване агентством – експертні статті, створення професійного іміджу бренду. Альтернативним рішенням була тематична електронна книга, але власник відчував, що вона не матиме великої читацької аудиторії в цій галузі.

Розробивши стратегію, копірайтери приступили до створення змістовного контенту. Вже через кілька місяців кількість читачів юридичної фірми зросла, а клієнти були готові платити більше за користування послугами. Це було опосередковано пов’язано з тим, що статті створювали враження компетентної та корисної фірми.

Висновок: великі компанії не повинні покладатися виключно на позиціонування або створення привабливої пропозиції. Сприйняття бренду не менш важливе на цьому етапі, тому варто звернути увагу на контент маркетинг, який має високу іміджеву трансляцію.

Підсумок

  • Ми перерахували різні приклади того, як можна використовувати контент маркетинг.
  • Як бачите, він характеризується високим ступенем гнучкості, тому для кожної компанії буде виглядати по-різному.
  • Звідси випливає, що вибір оптимального рішення є суто індивідуальним.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу