Контент для інтернет-магазину – що варто знати, перш ніж замовляти тексти!
Ефективний контент для інтернет-магазину – це серйозна інвестиція для будь-якого підприємця. Символів повинно бути багато, але немає гарантії результату. У цій статті я детально розгляну, на що слід звернути увагу при замовленні контенту для інтернет-магазину, щоб реально підвищити SEO і збільшити продажі.
Контент для інтернет-магазину – на що звернути увагу?
Існує три типи текстів для онлайнової торгівлі, які відрізняються за характером продажів. Це:
Вони складають майже весь контентний ресурс інтернет-магазину. Вони відповідають за видимість магазину в пошукових системах, а також переконують аудиторію купувати. Однак кожен з цих трьох типів контенту має різні пріоритети, підвищуючи SEO або конверсію більшою мірою.
Замовлення контенту для інтернет-магазину – це індивідуальна справа, яка залежить від рівня розвитку та необхідних інвестицій.
Обговоримо лаконічно, на які тексти варто робити ставку залежно від ситуації.
Описи товарів
Правильно сформульовані описи продуктів – це двигун маркетингу. Хоча вони відіграють певну роль у позиціонуванні, їхня функція в першу чергу спрямована на прямі продажі.
Опис продукту є пріоритетом як для малих, так і для великих компаній. Незалежно від того, звідки ми отримуємо наших клієнтів, презентація пропозиції є найбільш відповідальною для завершення транзакції.
Щоб гарантувати оптимальну ефективність конверсії, описи товарів не повинні бути занадто довгими, щоб не втомлювати читача. Однак їхня переконлива природа робить їх ідеальною можливістю переконати користувачів зробити покупку.
Презентація пропозиції має фундаментальне значення, тому описи товарів, орієнтовані на продаж, є хорошим рішенням для будь-якого інтернет-магазину. Їх функція особливо вигідна для малого бізнесу, який залучає клієнтів через Google Ads. Щоб не чекати місяцями на органічний трафік, багато магазинів інвестують у платні перегляди сторінок. Для “клієнтів з реклами” описи категорій і статті в блогах відіграють підпорядковану роль, оскільки їхня увага зосереджена безпосередньо на пропонованих товарах.
Для великих платформ електронної комерції ситуація зрозуміла. Хоча описи товарів не є особливо великими інвестиціями, вони значною мірою відповідають за конверсію та продажі, тому є абсолютною основою великих інтернет-магазинів.
Описи категорій
Раніше ми коротко обговорили короля продажів, тому швидко перейдемо до королеви позиціонування.
Описи категорій – це смертельна зброя в боротьбі за видимість бізнесу. Вони чудово підходять для великої кількості символів, а ключові фрази точно відповідають пропозиції, тому органічний трафік приводить якісних клієнтів.
Однак великі вимоги до обсягу тексту роблять цю інвестицію не для кожної кишені. Відверто кажучи, виграють переважно великі компанії. Безліч категорій, підкріплених численним змістом, робить це замовлення дуже дорогим через великий обсяг роботи. Тим не менш, віддача від інвестицій цілком варта вкладених коштів, забезпечуючи постійний потік цінних клієнтів.
Звичайно, така діяльність не має нульового результату. Позиціонування – це довгострокова робота, і величину потенційного ефекту неможливо передбачити навіть за допомогою чарівних карток. Невеликі магазини також можуть конкурувати за допомогою описів категорій – зрештою, це діяльність, спрямована на розвиток бізнесу.
Однак ми вважаємо, що короткі ключові фрази (які здебільшого входять до категорій) – це сфера діяльності гігантів, тому в SEO краще керуватися максимою “інвестуйте, але тільки якщо Ви можете вкласти більше, ніж Ваші конкуренти”. Велика кількість клієнтів і низькі витрати на рекламу – привабливе бачення, якому можуть відповідати описи категорій, але тільки якщо магазин досить великий.
Статті в блозі
Більшість інтернет-магазинів мають блог, але якість та ефективність не є характерною рисою більшості з них.
Статті в блогах є чудовою ідеєю, щоб дешево підвищити видимість Вашого магазину, використовуючи довгі фрази ключових слів. Нішеві ключові фрази прориваються крізь пута конкуренції і досягають топових, але рідковідвідуваних позицій за низькою ціною.
На жаль, довгі ключові слова не належать до найефективніших, коли йдеться про продажі. Крім того, ефект накопичується лише з іншими статтями, тому результати стають помітними лише після того, як буде створено багато контенту. Тим не менш, великий блог – це хороша можливість залучити органічний трафік за низькою ціною. У поєднанні з описами товарів статті в блозі можуть стати джерелом стабільних продажів з органічних джерел.
Однак слід зазначити, що принцип тут такий самий, як і у випадку з описами категорій. Для того, щоб зафіксувати результати, статті повинні бути змістовними, цікавими і вдумливими. На жаль, багато магазинів вставляють п’ять постів і на цьому бізнес блогу закінчується. Вони очікують припливу клієнтів, адже, по ідеї, все зроблено – блог є, статті є, тож контент-маркетинг повинен працювати.
На жаль, все одно доводиться рахуватися з конкуренцією. На відміну від категорій, тексти в блозі можуть легше отримати видимість завдяки вузьким ключовим словам, але вони повинні бути підкріплені оптимізованою сторінкою, описами товарів та іншими статтями (які дозволяють робити внутрішню перелінковку).
Тому необхідно забезпечити високу якість контенту для інтернет-магазину. Звичайно, це вимагає багато часу і роботи, але це невід’ємна риса ефективного копірайтингу.
Контент для інтернет-магазину – у що інвестувати?
Різна природа текстів для електронної комерції означає, що не існує готового плану для досягнення успіху. Крім того, на ефект впливають такі фактори, як створення й оптимізація вебсайту та інші маркетингові заходи. Інвестиції в тексти для магазинів також залежать від особливостей компанії.
Тексти для нового інтернет-магазину
У випадку торгівлі, де на ринку пропонуються абсолютно нові товари, описи категорій дозволять прорватися вже невеликим компаніям. Також у цій ситуації більш доречними є статті в блогах, оскільки вони містять вузькі ключові фрази, але відповідають представленій пропозиції.
Контент для традиційного інтернет-магазину
Однак, якщо ми говоримо про популярний сьогодні дропшиппінг або звичайні магазини товарів широкого вжитку, привабливі описи товарів, підкріплені платною рекламою в Google, можуть мати більший ефект. Отже, пріоритетність інвестицій залежить від бюджету, галузі, конкуренції, поточної ситуації на ринку та бізнес-політики.
Особисто ми вважаємо, що не потрібно приймати рішення наосліп – звичайно, елемент ризику є, але інвестиціям у професійний контент повинен передувати індивідуальний аналіз ринкової ситуації. Варто вивчити конкуренцію в різних каналах охоплення і знайти прогалини на ринку, куди можна прорватися з текстами з меншими зусиллями (і, відповідно, меншими витратами).
І, перш за все, будьте реалістами. Ринок електронної комерції сьогодні дуже складний і продовжує олігополізуватися, тому Вам потрібно адаптувати свої очікування до Ваших можливостей. Лаконічні статті та настирливі описи – це просто марна трата часу і у них немає шансів прорватися до більшої аудиторії.
Підсумок
- Існує три основні типи контенту в інтернет-магазині: описи товарів, описи категорій та статті в блозі. Перший з них більше зосереджений на конверсії, а інші – на позиціонуванні.
- Замовленню контенту для інтернет-магазину має передувати дослідження конкуренції та визначення витрат, щоб інвестиції були успішними.
- Привабливі описи товарів є наріжним каменем будь-якого сайту електронної комерції, щоб переконати користувачів зробити покупку. Однак їх недостатньо для забезпечення безперебійної роботи магазину.
- З іншого боку, описи категорій і статті в блозі вимагають великої кількості контенту, щоб залучити органічний трафік до магазину. Однак, якщо вони почнуть приносити результати, то стануть основою продажів без витрат на рекламу.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь