Контент-аутсорсинг чи штатний копірайтер? Який варіант обрати?

Зміст

Зі зростанням популярності контент-маркетингу все більше компаній потребують професійного контенту. Однак виникає питання, яка форма співпраці буде найбільш вигідною. Чи краще найняти копірайтера, чи варто зробити ставку на контент-аутсорсинг? На це питання ми відповімо в наступній статті.

Аутсорсинг контенту

Аутсорсинг контенту передбачає залучення зовнішнього копірайтера для створення текстів від імені компанії.

У цьому випадку найпоширенішою формою розрахунків є рахунок з ПДВ, який виставляється або під конкретне замовлення, або на щомісячній основі.

Перевага такої форми співпраці полягає в тому, що ставка суворо пристосована до потреб компанії. Одним словом, Ви платите тільки за те, що Вам потрібно. Це відмінне рішення для невеликих компаній, де дві статті на тиждень вимагають невеликих фінансових витрат. Наймаючи копірайтера на постійній основі, Ви повинні розраховувати на те, що винагорода за його роботу буде для нього набагато вищою.

Тому аутсорсинг контенту дозволяє Вам плавно регулювати свій бюджет. Витрачаєте конкретну суму на статті? Чудово – обговоріть з обраним копірайтером, скільки контенту отримаєте в обмін на цю суму. Ваш бізнес переживає не найкращий місяць і Вам потрібно різко скоротити витрати? Без проблем, відмовтеся від послуг копірайтера на кілька тижнів.

Зі зрозумілих причин з штатним копірайтером справа не така проста. Ви повинні платити зарплату за кожен місяць, незалежно від того, чи у Вас виникли тимчасові фінансові проблеми, чи Вам просто не потрібен контент.

Копірайтер, що працює в штаті компанії

Якщо взяти під мікроскоп великі компанії, ситуація кардинально змінюється. Копірайтер на повну ставку – найкраще рішення для створення великої кількості контенту за невеликі гроші. Якщо Вашій компанії потрібен великий обсяг контенту для маркетингових цілей протягом тривалого періоду часу, штатний копірайтер – ідеальне рішення проблеми.

Крім того, якщо виходити за рамки фінансової перспективи, штатний працівник завжди має додаткові переваги.

 

Штатний копірайтер точно знає, який контент потрібен компанії, ефективно справляється з новими завданнями і виробляє з компанією стійкий стиль написання текстів.

Більше того, вона є невід’ємною частиною маркетингових комунікацій, що полегшує команді реалізацію запланованих стратегій продажів. Постійний контакт і швидке внесення коректив – ще одна перевага такої форми співпраці.

Підсумок

  1. Контент-аутсорсинг – це рішення з високим ступенем автономії, оскільки замовлення та витрати легко адаптувати до поточних потреб компанії. Тому це хороший вибір для невеликих компаній, де зростання вимагає динамічних дій і бізнес-рішень.
  2. З іншого боку, робота на умовах повної зайнятості дозволяє ефективно функціонувати всьому відділу маркетингу і виробляти великий контент за невеликі кошти. Це, безумовно, кращий варіант для усталеного, великого бізнесу.
  3. Варто зазначити, що це лише правила, наповнені багатьма винятками. Аутсорсинг контенту також дозволяє створювати численні тексти, а робота на повний робочий день не обов’язково означає хорошу міжособистісну комунікацію і низькі ставки.
    Зрештою, найкращий вибір копірайтера зводиться до індивідуальних домовленостей і практичної співпраці.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу