Автентичний копірайтинг при веденні блогу – чи варто?

Зміст

Зміст – як хода і мова – у кожної людини свій. На це питання немає відповіді, і, мабуть, ніколи не буде. Однак ми можемо легко помітити, що особисті блоги, які використовують автентичний копірайтинг, користуються надзвичайною популярністю. Тож давайте з’ясуємо, що на це впливає і чи варто писати “під себе”.

Що таке автентичний копірайтинг?

Поняття інтуїтивно зрозуміле:

Автентичний копірайтинг – це написання текстів відповідно до Вашого стилю.

Зазвичай контент характеризується невимушеним стилем, щирістю та використанням 1-ї особи однини, хоча це залежить від аудиторії.

В основі, однак, лежить те, що автор не створює тексти відповідно до характеру компанії, а використовує свій власний стиль, що видно з першого погляду в опублікованих статтях. Але чому так відбувається? Що робить автентичність такою бажаною?

Автентичний копірайтинг – переваги

Письмо у власному стилі має переваги як для читачів, так і для самого автора.

По-перше, люди схильні групуватися навколо своїх інтересів, читаючи певну групу текстів. Їм подобається те, що знайоме, і вони не обов’язково витрачають час на цілеспрямований пошук нових сайтів і блогів з іншими концепціями.

Автентичний копірайтинг чудово підходить для того, щоб утримувати увагу читачів довше. Деякі аудиторії починають звикати до певного стилю письма, частіше відвідуючи сайт. Таким чином, прихильність рухає сама себе, оскільки кожна автентична стаття приводить нових читачів і утримує старих.

По-друге, відсутність рамок і обмежень є великою перевагою для автора, оскільки він може зосередитися виключно на написанні. Це призводить до того, що тексти створюються швидше і відрізняються легкістю, достовірністю та великим семантичним розмаїттям.

Автентичний копірайтинг – недоліки

Як ми з’ясували за останні роки, цей тип написання текстів майже позбавлений недоліків! Його використання продовжує розширюватися, тому він є універсальною та ефективною стратегією копірайтингу навіть для великих компаній.

Раніше автентичний копірайтинг обмежувався блогами та сайтами фрілансерів. Вважалося, що великі компанії повинні підтримувати повний професіоналізм, жорстко дотримуючись бізнес-рамок. Однак сьогодні ми знаємо, що “автентичний” не означає “аматорський”.

Цей вид копірайтингу має високий рівень активності та зацікавленості серед користувачів, тому його все частіше використовують у контент маркетингу – і навіть серед юридичних фірм! З цієї причини варто розглянути такий підхід і внести автентичність до словника ключових слів у наступні роки.

Підсумок

  1. Автентичний копірайтинг – це створення цікавого контенту відповідно до Вашого власного неповторного стилю.
  2. Така процедура прискорює копірайтинг, а також підвищує залученість читачів. Крім того, регулярні публікації створюють постійну аудиторію, яка з більшою ймовірністю ідентифікує себе з висловлюваннями автора.
  3. Автентичність – це характеристика, яка не тільки покращує функціонування блогу, але й підтримує маркетингову діяльність. З цієї причини вона все частіше стає мішенню для різних компаній.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу