Контент маркетинг і SEO – ідеальне поєднання!

Зміст

Ефективне SEO – мета майже всіх компаній, а контент маркетинг – дієвий інструмент для її досягнення. Копірайтери все частіше переходять від контенту, що продає, до цінних статей. У цій статті ми поговоримо про те, як працює SEO та контент маркетинг і чому вони відіграють таку важливу роль у сучасній бізнес-стратегії.

SEO та контент маркетинг – як вони працюють?

Видимість компанії в пошукових системах має фундаментальне значення для залучення клієнтів. Тому не дивно, що підприємці вживають усіх заходів, щоб бути на перших позиціях.

Google, з іншого боку, приділяє особливу увагу відображенню корисного контенту для користувачів, який максимально відповідає їхнім потребам. Іншими словами, пошукова система – це місце, яке показує найбільш релевантні відповіді на запит. Стратегія контент маркетингу ідеально вписується в цю ідею, оскільки передбачає публікацію змістовних, вичерпних статей, які показуються зацікавленим користувачам. Така дія значно покращує SEO, збільшуючи органічний трафік на сайт.

Видимість компанії в пошукових системах має фундаментальне значення для завоювання клієнтів.

Чи завжди контент маркетинг покращує SEO?

На жаль, маркетинг – це не так просто і дотримання вищезгаданої стратегії не обов’язково призведе до збільшення прибутку. На кінцеві результати впливають багато факторів, які виходять за рамки спеціалізованих статей. Серед найважливіших можна виділити наступні:

  • Позиціонування off-site – тобто SEO-діяльність за межами контенту, що включає в себе отримання посилань, щоб зробити сайт авторитетним в очах пошукових систем. Навіть найкращий текст не зможе перемогти конкурентів, якщо сайт не отримає довіри від алгоритмів.
  • Вік домену – нові сайти не отримають приголомшливий трафік, оскільки, знову ж таки, ми маємо справу з індексацією і довірою, які заробляються з часом. Конкуренція, як правило, добре розвинена, тому потрібно запастися терпінням і регулярно публікувати цінні статті.
  • Структура сайту – невеликі “сайти-візитки” не демонструють оптимального SEO-потенціалу. Розширення сайту необхідне для того, щоб включити багато контенту і таким чином досягти задовільних результатів.

Результати SEO та контент маркетингу

Хоча шлях до успіху довгий і трудомісткий, результати варті витрачених зусиль. Добре продуманий і правильно виконаний SEO контент маркетинг дає такі результати:

  • Стабільний приплив зацікавлених клієнтів – видимість в пошукових системах за тематичними ключовими фразами приносить цінних підрядників. Щобільше, отримані позиції зазвичай досить стабільні, тому постійний безкоштовний органічний трафік звучить дуже спокусливо.
  • Збільшення продажів – чим більше людей прочитають Вашу пропозицію, тим більше шансів укласти угоду.
  • Зниження витрат на рекламу – видимість в пошукових системах безкоштовна (за винятком Google Ads), тому здобуття клієнтів не коштує нам нічого… окрім зусиль і роботи, вкладених у створення контенту, звичайно.
  • Побудова іміджу експерта – створюючи вичерпні статті, ми постійно будуємо добру репутацію бренду. Це, в свою чергу, може перетворитися на запити, незважаючи на більш високі ціни на пропоновані послуги або продукти.

Підсумок

  1. Контент маркетинг – це складна бізнес-стратегія, яка вимагає багато зусиль і продуманих дій. Однак переваги у вигляді покращення пошукової видачі цілком варті цих зусиль.
  2. Спеціалізовані статті – це, безумовно, один з найефективніших видів пошукового просування.
  3. Вони сприяють підвищенню видимості компанії, збільшенню органічного трафіку і, в кінцевому підсумку, збільшенню продажів.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу