Контент маркетинг і SEO – ідеальне поєднання!
Ефективне SEO – мета майже всіх компаній, а контент маркетинг – дієвий інструмент для її досягнення. Копірайтери все частіше переходять від контенту, що продає, до цінних статей. У цій статті ми поговоримо про те, як працює SEO та контент маркетинг і чому вони відіграють таку важливу роль у сучасній бізнес-стратегії.
SEO та контент маркетинг – як вони працюють?
Видимість компанії в пошукових системах має фундаментальне значення для залучення клієнтів. Тому не дивно, що підприємці вживають усіх заходів, щоб бути на перших позиціях.
Google, з іншого боку, приділяє особливу увагу відображенню корисного контенту для користувачів, який максимально відповідає їхнім потребам. Іншими словами, пошукова система – це місце, яке показує найбільш релевантні відповіді на запит. Стратегія контент маркетингу ідеально вписується в цю ідею, оскільки передбачає публікацію змістовних, вичерпних статей, які показуються зацікавленим користувачам. Така дія значно покращує SEO, збільшуючи органічний трафік на сайт.
Видимість компанії в пошукових системах має фундаментальне значення для завоювання клієнтів.
Чи завжди контент маркетинг покращує SEO?
На жаль, маркетинг – це не так просто і дотримання вищезгаданої стратегії не обов’язково призведе до збільшення прибутку. На кінцеві результати впливають багато факторів, які виходять за рамки спеціалізованих статей. Серед найважливіших можна виділити наступні:
- Позиціонування off-site – тобто SEO-діяльність за межами контенту, що включає в себе отримання посилань, щоб зробити сайт авторитетним в очах пошукових систем. Навіть найкращий текст не зможе перемогти конкурентів, якщо сайт не отримає довіри від алгоритмів.
- Вік домену – нові сайти не отримають приголомшливий трафік, оскільки, знову ж таки, ми маємо справу з індексацією і довірою, які заробляються з часом. Конкуренція, як правило, добре розвинена, тому потрібно запастися терпінням і регулярно публікувати цінні статті.
- Структура сайту – невеликі “сайти-візитки” не демонструють оптимального SEO-потенціалу. Розширення сайту необхідне для того, щоб включити багато контенту і таким чином досягти задовільних результатів.
Результати SEO та контент маркетингу
Хоча шлях до успіху довгий і трудомісткий, результати варті витрачених зусиль. Добре продуманий і правильно виконаний SEO контент маркетинг дає такі результати:
- Стабільний приплив зацікавлених клієнтів – видимість в пошукових системах за тематичними ключовими фразами приносить цінних підрядників. Щобільше, отримані позиції зазвичай досить стабільні, тому постійний безкоштовний органічний трафік звучить дуже спокусливо.
- Збільшення продажів – чим більше людей прочитають Вашу пропозицію, тим більше шансів укласти угоду.
- Зниження витрат на рекламу – видимість в пошукових системах безкоштовна (за винятком Google Ads), тому здобуття клієнтів не коштує нам нічого… окрім зусиль і роботи, вкладених у створення контенту, звичайно.
- Побудова іміджу експерта – створюючи вичерпні статті, ми постійно будуємо добру репутацію бренду. Це, в свою чергу, може перетворитися на запити, незважаючи на більш високі ціни на пропоновані послуги або продукти.
Підсумок
- Контент маркетинг – це складна бізнес-стратегія, яка вимагає багато зусиль і продуманих дій. Однак переваги у вигляді покращення пошукової видачі цілком варті цих зусиль.
- Спеціалізовані статті – це, безумовно, один з найефективніших видів пошукового просування.
- Вони сприяють підвищенню видимості компанії, збільшенню органічного трафіку і, в кінцевому підсумку, збільшенню продажів.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь