Topical authority – навіщо про це дбати?

Зміст

Google та інші пошукові системи роками вдосконалюють свої пошукові алгоритми, щоб надавати якнайкращу відповідь на поставлене запитання. Ми вже розглянули кілька аспектів цього питання, а сьогодні розглянемо ще один, так званий тематичний авторитет.

Що таке topical authority?

Topical authority буквально означає тематичний авторитет. Він надзвичайно важливий для процесу SEO, оскільки показує, наскільки спеціалізованим є вебсайт.

За підрахунками, щодня в Google здійснюється 3,5 мільярда пошукових запитів. Це, звичайно, не означає, що кожен з них веде на окрему сторінку. Відповіді на більшість запитань, пов’язаних з певною темою, швидше за все, можна знайти на кількох сайтах, що представляють всебічний зріз конкретної теми. Такі сайти якраз і характеризуються високим авторитетом у своїй тематиці.

Що створює тематичний авторитет?

Розглянемо тематичний авторитет на прикладі двох ситуацій.

Приклад

Припустимо, Ви шукаєте інформацію про автомобільні каталізатори. В Інтернеті є два сайти, де з’являється ця ключова фраза – один присвячений автозапчастинам, інший – оглядам всього, що починається на “К”. Навіть припустимо, що опис на другій сторінці є більш повним, ніж на першій – навіть у цьому випадку Google все одно з більшою ймовірністю видасть нам першу сторінку в якості результату пошуку за замовчуванням.

Чому так відбувається? Причина проста – сторінка про автозапчастини містить набагато більше інформації, пов’язаної з темою, до якої Ви можете звернутися для подальшого читання. Якщо після прочитання статті про каталізатори Ви захочете розширити свої знання або шукатимете роз’яснення того чи іншого визначення, є велика ймовірність, що Ви знайдете все це на тій же сторінці – безсумнівна зручність.

Ви здобудете авторитет у певній темі, якщо Ваш сайт буде повністю присвячений конкретній тематичній ніші.

Як Ви здобуваєте тематичний авторитет?

Написавши один текст, неважливо, наскільки наскрізний і глибокий, Ви мало чого доб’єтеся. За відповіддю на питання, пов’язане з каталізаторами, читачі скоріше підуть до механіка, ніж до людини, яка вивчила напам’ять усі статті з енциклопедії на літеру “К”. Чому? Тому що механік, як фахівець у своїй галузі, володіє загальними знаннями про предмет, а не лише його фрагментом.

Отже, якщо Ви хочете, щоб пошукова система сприймала Вас – продовжуючи наведену вище метафору – як механіка, а не як енциклопедичного самоучку, Ви маєте довести їй свої знання з предмету. Яким чином? Розробляючи контент сторінки відповідним чином.

Нижче ми представимо деякі кроки, які Ви можете зробити, щоб досягти бажаного ефекту.

Визначте свою нішу

Перш за все, оскільки Ви хочете створити сайт, повністю присвячений певній темі, Вам необхідно досконально її вивчити. Знайдіть найпопулярніші ключові слова та їхні довгі варіанти; спробуйте знайти поширені запитання та популярні пошукові запити, які тематично пов’язані з темою. Це дасть Вам репрезентативний зріз теми і наштовхне на ряд тем для майбутнього контенту.

Почніть створювати контент на схожі теми

Маючи солідну і значну колекцію ключових слів, Ви можете приступити до доведення того, що Ви є експертом у своїй темі. Кожна фраза заслуговує на окрему сторінку – звичайно, вони повинні бути підготовлені професійно, з дотриманням усіх стандартів якісної статті для SEO. Підсторінки з 1500 знаками з пробілами, заповнені ключовими словами, скоріше вважатимуться слабким контентом, ніж контентом, якому можна довіряти.

Не обов’язково обмежуватися лише одним типом контенту – Ви можете створювати списки, огляди, путівники тощо. Використовуючи формати, які застосовуються для створення вічнозеленого контенту, Ви можете додатково гарантувати, що Ваш контент отримає довготривалий, стабільний трафік від пошукових систем.

Крім того, насичуйте свій текст словами зі споріднених семантичних полів – це ще один спосіб допомогти пошуковим системам зрозуміти Ваш контент.

Подбайте про перелінковку

Під цим ми маємо на увазі як внутрішню, так і зовнішню перелінковку.

Перші є способом внутрішньої організації сайту – читач може легко отримати більше інформації, а алгоритми побачать, що Ви представляєте зріз тем.

Друге, з іншого боку, є важливим фактором для SEO. Знайдіть сайти з високим рейтингом за відповідними ключовими словами і спробуйте отримати від них посилання, які ведуть на Ваш сайт (наприклад, через спонсорський гостьовий текст). Багатий профіль посилань – це потужний аргумент на користь авторитетності сайту, тому йому, безумовно, варто приділити належну увагу.

Підсумок

  • Ми сподіваємося, що наведені вище поради дозволять Вам покращити контент Вашого сайту і, як наслідок, здобути тематичний авторитет у Вашій галузі.
  • Google невпинно вдосконалює свої алгоритми, тому контент-маркетологи не повинні зупинятися в роботі над покращенням своїх сторінок.
  • Тематична авторитетність неодмінно дозволить Вам отримати кращі результати пошукової видачі.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу