Написання статей для газет – як це робити ефективно?

Зміст

Написання статей для газет стає все більш рідкісним явищем у зв’язку з розвитком електронного маркетингу. Однак це не означає, що воно втратило свою ефективність. Тому в наступній статті ми розглянемо перевірені техніки створення ефективного контенту для преси.

Статті для газет – чи варто воно того?

Останніми роками маркетингові тексти, розміщені в Інтернеті, займають лідируючі позиції. Для цього є вагомі причини – підвищення позиціонування і, як наслідок, більша відвідуваність вебсайту, що дозволяє представити пропозицію широкому загалу.

З іншого боку, це також відволікає конкурентів від матеріалів у пресі, які все ще мають бізнес-потенціал. Газети – це гарне місце для швидкого охоплення великої кількості невизначених читачів, що особливо важливо в галузях B2C. Більше того, спонсорські статті – це ефективний спосіб підвищити обізнаність про продукт і навіть безпосередньо стимулювати продажі.

Однак потрібно знати, як це робити правильно, тож ось кілька порад.

Написання статей для газет – готові поради

Щоб текст виконував своє призначення, він повинен відповідати декільком умовам, серед яких:

Нативність

Найефективніші газетні статті – це ті, які взагалі не зосереджені на просуванні продукту.

Натомість вони об’єктивно описують питання, представляють проблему і лише наприкінці пропонують рішення. Такий спосіб реклами пропозиції є надзвичайно ефективним, оскільки

  • початок тексту викликає інтерес у читача,
  • середина створює захоплюючу історію,
  • кінець інформує про продукт.

Іншими словами, користувачі з більшою ймовірністю прочитають статтю, з більшою ймовірністю запам’ятають її і з більшою ймовірністю сприйматимуть пропозицію як таку, що заслуговує на довіру. Контент-маркетинг і нативна реклама – це хороша комбінація, тому не втрачайте цю можливість, використовуючи надто наполегливі методи просування.

Мова переваг

У вищезгаданому сегменті просування, якому має передувати цікава історія, важливо переконатися, що повідомлення є доречним. Це пов’язано з тим, що існує кілька способів донесення інформації про продукт, і найефективнішим з них є мова вигоди.

Вона полягає у стислому інформуванні читача про переваги покупки. Інші питання (обладнання, досвід, похвали) відходять на другий план – найважливіше повідомлення стосується того, що може отримати клієнт.

Іншими словами, на першому місці стоять практичні переваги пропозиції, а будь-які новини компанії доповнюють їх.

Приклад

Потенційних клієнтів автомийки не особливо цікавить, чи є у Вас 3 роки досвіду, пристрасть і новий турбопилосос XL. Їхня мета – просто чистий, пахучий автомобіль. Тому, якщо ваше обладнання дозволяє мити швидше, в першу чергу повідомте, що Ваш візит буде миттєвим (тобто, на око клієнта – менше часу в залі очікування).

Call to Action

Якщо зв’язну історію вже створено і сегмент просування було органічно інтегровано, слід включити коротке повідомлення про те, як скористатися пропозицією. З цієї причини CTA (заклик до дії) є кульмінацією написання газетної статті.

Про що йдеться? Після того, як клієнт прочитає весь текст, йому або їй слід надати конкретні інструкції щодо подальших дій – це може бути надсилання електронного листа або дзвінок на певний номер. Він повинен знати, що це швидко і просто!

Підсумок

  • Описати проблему, запропонувати готове рішення і закликати одержувача до дії – все це невід’ємні елементи написання ефективних текстів для газет.
  • Це замикає ланцюжок продажів, переконуючи клієнта від початку до кінця скористатися пропозицією, навіть якщо лише невелика її частина свідчить про реальне просування.
  • Написання статей для газет все ще має високий бізнес-потенціал, але для того, щоб він став реальністю, необхідно підготувати правильний контент.
  • Контент не повинен бути нав’язливим, а навпаки, він повинен об’єктивно викладати проблему, і лише в кінці слід вказати на продукт, що просувається, як на відповідь на потреби читача.
  • Завершувати статтю слід закликом до дії (CTA), тобто короткою інформацією про те, як скористатися пропозицією.
  • Дотримання вищезазначених рекомендацій при написанні статей для газет може значно підвищити маркетингові результати.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу