Чи варто віддавати ведення блогу копірайтеру?

Зміст

Звернення до копірайтера найчастіше закінчується підбором статей для вставки на блог. На практиці, чи є це оптимальним рішенням? Або ж копірайтер, розмістивши на сайті додатковий контент, принесе додаткову користь? У цій статті ми відповімо на питання, чи варто віддавати блог на аутсорсинг.

Як виглядає ведення блогу копірайтером?

Ведення блогу полягає в регулярному розміщенні повноцінного контенту з зображенням і мета-текстом на сторінці компанії в блозі.

Копірайтер може зробити це за допомогою CMS (системи управління контентом, наприклад, WordPress), яку має кожен блог. При цьому клієнту не потрібно отримувати і вставляти отриманий матеріал, а про це дбає сам копірайтер.

У цьому є свої переваги і недоліки.

Ведення блогу – чи варто воно того?

Правильне рішення залежить від ситуації кожної компанії. Довірити свій блог копірайтеру – це не тільки багато переваг, але й ризиків. Давайте обговоримо найважливіші з них.

Переваги

  • SEO оптимізація
  • Економія часу

Основна перевага блогу копірайтера – це додаткова оптимізація тексту для SEO, яку виконує копірайтер під час розміщення статті.

Копіювання тексту з Word недостатньо для підвищення позиціонування. Крім того, необхідно:

  • визначення заголовків,
  • додавання фотографій до статті,
  • розробка мета-описів.

Форматування, тобто виділення найважливіших фрагментів жирним шрифтом, також може бути корисним. Перераховані вище процедури роблять статті більш привабливими для читачів і більш помітними в Google. Копірайтер, який береться за ведення блогу, бере на себе цю роботу, що приносить компанії ще одну перевагу – економію часу.

Директори, які самі розміщують статті, знають, що це вимагає певних зусиль. Кожного разу потрібно копіювати контент і виконувати вищезгадані дії. Копірайтер може полегшити цей неприємний обов’язок, створюючи тексти від А до Я. Таким чином, клієнт просто платить і не турбується про функціонування свого блогу.

Недоліки

  • Додаткові витрати

Найважливішим недоліком ведення блогу є його вартість. Розміщення та оптимізація статті вимагає додаткового часу, що зазвичай призводить до підвищення ціни за 1000 символів.

Послуга ведення блогу стає ще однією статтею витрат, що може бути проблематичним для компаній з низькими доходами та високими витратами. Тож залишається питанням індивідуального підрахунку, чи варте таке рішення своєї ціни.

Однак, якщо ставитися до копірайтингу як до серйозної інвестиції, яка відповідає за імідж компанії, варто розглянути можливість комплексної роботи фахівця, який забезпечить оптимальну вигоду від блогу.

Скільки коштує ведення блогу?

Ведення блогу є додатковою платною послугою і зазвичай коштує 10-30 злотих нетто за розміщення однієї статті.

Альтернативою, яку використовують деякі копірайтери, є включення ціни в тариф за 1000 знаків з пробілами, збільшуючи її на 3-5 злотих нетто за 1000 знаків написаного контенту.

Остаточна ціна ведення блогу залежить від довжини текстів, а також від навичок копірайтера.

Підсумок

  • Копірайтинг – це діяльність з комплексного розміщення текстів на блозі.
  • Це дозволяє додатково оптимізувати статті для SEO, що збільшує їхній вплив на бізнес. Крім того, ведення блогу економить час і зусилля компанії.
  • Ведення блогу збільшує витрати на копірайтинг, тому оптимальне рішення є індивідуальним для кожної компанії.
  • Безумовно, варто обговорити таку послугу зі своїм копірайтером. Кожен спеціалізується у своїй сфері і наповнення блогу контентом – це діяльність, яка повністю входить до компетенції копірайтера.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу