Gated content – що таке і чи можна отримати від цього користь?

Зміст

Ви ведете корпоративний блог, регулярно публікуєте статті, але не бачите в цьому реальної користі? Читачі приходять, читають Ваш контент і йдуть, а продажі залишаються на тому ж рівні? У безкоштовному поширенні знань є свої плюси, але що робити, якщо Ви не зобов’язані віддавати їх повністю безкоштовно? Що зробити, щоб контент, який Ви публікуєте, був більш ефективним? Закритий контент може бути рішенням!

Що таке gated content?

Закритий контент – це закритий контент, доступ до якого глядач отримує після виконання якогось додаткового завдання – заповнення форми або підписки на розсилку.

Це різновид контенту, що продає, але в цьому випадку валютою є не гроші, а дані потенційних клієнтів.

Закритий контент – це широко використовувана маркетингова стратегія. Компанії регулярно публікують контент у своїх корпоративних блогах. Частина з нього відкрита і вільно доступна для всіх, а частина – лише для тих, хто вирішив заплатити за неї своїми даними.

Закритий контент може мати різні форми, найпоширенішими з яких є електронні книги, вебінари, подкасти, підручники, навчальні посібники, інструкції або безкоштовні зразки та демо-версії.

Gated content – переваги

Маркетологи роками сперечаються, чи є закритий контент дійсно хорошою стратегією. Прихильники стверджують, що це швидкий та ефективний спосіб залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі. Опоненти, з іншого боку, вважають, що закритий контент відлякує читачів, зменшує трафік на сайт і, як наслідок, знижує охоплення та впізнаваність бренду. Обидві сторони мають рацію – закритий контент має свої недоліки, але він також має багато переваг, про які ми поговоримо нижче.

Залучення нових потенційних клієнтів та збільшення продажів

Gated content – це, перш за все, хороший спосіб залучення нових потенційних клієнтів. За допомогою цінного контенту Ви можете привернути увагу потенційних клієнтів, викликати їхню довіру та зарекомендувати себе в їхніх очах як експерта у своїй галузі. Ви побудуєте з ними тривалі стосунки і, завдяки систематичній взаємодії, зможете переконати їх придбати Вашу продукцію.

Сегментація списків розсилки та профілювання аудиторії

Ще однією перевагою є також правильне профілювання потенційних клієнтів. Завдяки формам на сайті Ви можете не лише отримати адресу електронної пошти, але й витягти іншу важливу з Вашої точки зору інформацію, наприклад, як вони дізналися про Вашу пропозицію або які у них інтереси.

Перевірка вмісту сайту

Закритий контент – це можливість перевірити контент, який Ви публікуєте на своєму сайті. Кількість завантажень дозволить Вам чітко визначити, чи є контент, який Ви публікуєте, дійсно цінним і бажаним для Ваших клієнтів, чи, навпаки, він не має для них ніякої цінності. Таким чином, Ви зможете швидко протестувати ринок і з’ясувати, чи те, що Ви робите, має бажаний ефект, чи, можливо, варто щось змінити.

Який контент закрити?

Тепер, коли Ви знаєте, що закритий контент може принести багато переваг для Вашого бізнесу, Вам також потрібно знати, який контент закрити, щоб Ваші зусилля мали бажаний ефект. Отже, який контент закрити?

Все залежить від того, яких результатів Ви хочете досягти. Якщо Ви хочете збільшити базу аудиторії Вашої розсилки, Ви можете закрити загальний контент, який буде цікавий широкій аудиторії. Це має бути добре продуманий і візуально привабливий контент у формі звітів, презентацій, електронних книг або навчальних відео. Такий контент покращить Ваш імідж, забезпечить Вам велику кількість нових потенційних клієнтів, але, на жаль, не призведе до раптового зростання продажів.

Якщо Ваша мета – збільшити продажі, не закривайте контент, який може бути цікавим для тих, хто знаходиться на початку воронки продажів (тобто людей, які ще не знають, чи потрібні їм Ваші товари). Натомість обмежте доступ до контенту, який зачіпає якусь вузьку сферу. Підготуйте гайд по продукту, консультацію, демонстрацію – щось, що буде для них цінним і допоможе вирішити проблему. Таким чином, Ви отримаєте дані людей, які дійсно розглядають можливість придбання Вашого продукту, що в майбутньому може перетворитися на конкретний прибуток.

Особливості хорошого закритого контенту

Просто закрити релевантний контент недостатньо. Закритий контент має бути оригінальним, унікальним і привабливим для глядача, інакше його просто не “куплять”. Він має висвітлювати та пояснювати проблему так, як ніхто не робив цього раніше.

Хороший gated content повинен відповідати реальним потребам аудиторії та мати високу візуальну та редакційну цінність.

Тільки поєднання всіх цих елементів допоможе Вам налагодити довготривалі стосунки з аудиторією і змусити її повертатися до Вас не тільки за хорошим і корисним контентом, а й за Вашими продуктами.

Створення закритого контенту – аж ніяк не просте завдання. Вам потрібні знання, досвід і хороший план на майбутнє. Також варто звернути увагу на кілька речей:

  • форма не повинна бути занадто довгою – в ідеалі вона повинна містити 4 коротких запитання. Занадто довгі форми відштовхнуть одержувачів від завантаження матеріалу або змусять їх надати неправдиву інформацію,
  • адаптивність форм – більшість людей завантажують контент зі смартфонів, тому переконайтеся, що вони коректно відображаються на всіх пристроях,
  • складіть план на майбутнє – сплануйте свої наступні дії та спроектуйте майбутню взаємодію з аудиторією, вирішіть, чи буде це серія листів, чи прямий контакт, надсилайте цінний контент та будуйте з нею довготривалі стосунки,
  • не завалюйте своїх клієнтів рекламою – цінний контент не повинен містити рекламного спаму, оскільки це швидко відштовхне Вашу аудиторію,
  • переконайтеся, що у Вас є правильні інструменти аналізу даних, які допоможуть Вам виміряти ефективність Ваших дій.

Підсумок

  • Закритий контент – досить поширена практика продажу контенту в обмін на дані про аудиторію.
  • Це дозволяє швидко та ефективно залучати нових потенційних клієнтів, будувати довготривалі відносини з аудиторією та збільшувати продажі.
  • Закритий контент має і свої недоліки – він не генерує трафік на сайт, обмежує охоплення і впізнаваність бренду, а необхідність заповнювати форми може ефективно відлякувати аудиторію.
  • Для ефективної маркетингової стратегії найкраще публікувати як загальнодоступний контент на сторінці, так і закритий.
  • Обидва види діяльності є складовими маркетингу, вони мають різні цілі і, щоб добре працювати, повинні доповнювати один одного, а не виключати.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу