Brand marketing – як збудувати сильний бренд

Зміст

Давно відомо, що відомий бренд приваблює більше клієнтів. Саме тому підприємці докладають зусиль, щоб рекламувати не лише свої товари, а й свою компанію. Саме про це явище, або бренд-маркетинг, ми розповімо в наступній статті.

Що таке brand marketing?

Бренд-маркетинг – це методи, спрямовані на просування іміджу компанії.

Таким чином компанія будує довіру серед потенційних клієнтів. Це призводить до збільшення продажів, зниження витрат на рекламу та можливості пропонувати вищі ціни.

Тому, хоча метою маркетингу бренду не є прямі продажі, він суттєво покращує ефективність бізнесу.

Чому маркетинг бренду важливий?

Сьогоднішній ринок дуже складний. Зараз майже ніхто не продає банани на ринку, заохочуючи покупців гучними криками.

Що ми маємо натомість? Маркетингові стратегії, підвищення впізнаваності бренду і довгі воронки продажів, через які ви повинні провести своїх клієнтів, щоб вони нарешті купили ваш продукт. Недостатньо мати низьку ціну чи гарний логотип: бізнес-результати є результатом тисячі різних факторів. У цьому хаосі бренд-маркетинг відіграє важливу роль – він спрощує світ, створюючи бренд.

Бізнес ставиться до бренду як до потужного медіума. Вони комунікують певні цінності, структурують споживчий досвід, надають компанії стиль і характер – і все це інкапсулюють у вигляді певного штампу.

Від того, яке враження цей “штамп” створює у свідомості аудиторії, залежить кінцевий бізнес-результат. Коротше кажучи, маркетинг бренду відповідає за те, щоб ці враження були якомога кращими.

Як застосувати маркетинг бренду?

Існує багато способів покращити імідж компанії. У випадку онлайн-активності вони включають в себе наступні:

  • Контент маркетинг – створення фактологічного контенту для формування експертного іміджу бренду. Найчастіше інформацію розміщують у блозі та на спеціальних підсторінках. Це одночасно підвищує видимість сайту в пошукових системах.
  • Шепіт маркетинг – ведення розумних дискусій на галузевих форумах, підкидаючи в них рекламні ниточки для вашого бізнесу. При правильному підході реклама бренду виглядає досить достовірно.
  • Інфлюенсер маркетинг – просування бренду через відомих, впливових людей. Це ще один приклад реклами, що здійснюється природним, ненав’язливим способом.
  • Маркетинг у соціальних мережах – публікація цікавих постів у соціальних мережах для підвищення впізнаваності бренду та демонстрації експертизи компанії. Це майже обов’язковий канал комунікації, оскільки привабливий контент може розраховувати на високе охоплення.
  • Ремаркетинг – показ реклами людям, які вже відвідували сайт. Це цікавий спосіб повторно показати себе потенційним клієнтам за низьку ціну і закріпити впізнаваність бренду, але занадто часта демонстрація може викликати роздратування.

Звичайно, маркетинг бренду може здійснюватися і в “реальному” світі. Найпоширенішим способом є івент-маркетинг, коли імідж бренду просувається за допомогою спонсорства на спортивних змаганнях або благодійних заходах.

Який вид діяльності є найбільш ефективним з точки зору брендингу, залежить від галузі, цільової групи та можливостей компанії. Наприклад, як копірайтингова агенція, ми робимо великий акцент на контент-маркетинг, щоб представити нашу експертизу та створити імідж експерта. З іншого боку, роздрібний продавець місцевої пивоварні може подбати про те, щоб вивісити банер напередодні майбутнього футбольного матчу в його регіоні.

Як підвищити ефективність маркетингу бренду?

По суті, не існує єдиної відповіді на питання, як проводити маркетингові заходи з просування бренду. Існує багато архетипів брендів, тому існує безліч шляхів, якими можна піти при створенні корпоративного іміджу. Однак у всіх випадках важливо подбати про такі питання, як:

  • Public relations – як зовнішні, так і внутрішні. Діяльність повинна проводитися таким чином, щоб вона мала однозначно позитивний вплив на громадськість і співробітників. Прикладами хорошого піару є участь у благодійних заходах або надання безкоштовних інструментів на вашому сайті.
  • Узгодженість іміджу – брендинг є довгостроковим процесом, тому необхідна узгодженість у комунікації між компанією та її аудиторією. Використання занадто вільного стилю в бренді, який зазвичай має формальний характер, є прикладом порушення цього правила.
  • Регулярна активність – жодна компанія не виграє від кількох місяців мовчання. Для того, щоб сформувати високу впізнаваність бренду, необхідно забезпечити постійне охоплення та багаторазовий вплив реклами. На жаль, разових рекламних кампаній недостатньо для досягнення цієї мети.

Підсумок

  • Метою бренд-маркетингу є створення правильного іміджу бренду. Це має значний вплив на подальше зростання продажів.
  • Існує багато методів бренд-маркетингу, що охоплюють як діджитал, так і офлайн діяльність. Оптимальний вибір залежить від ситуації конкретної компанії.
  • Побудова сильного бренду – це довготривалий процес, який вимагає регулярної активності та послідовності іміджу.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу