Стратегія контент маркетингу – як її створити?

Зміст

Донести цінність до клієнтів, а потім продати – бізнес-максимум останніх років. І хоча це трудомістке завдання, воно є хорошою альтернативою традиційним рекламним зусиллям. Тому в цій статті ми поговоримо про те, як створити стратегію контент маркетингу так, щоб вона приносила реальний прибуток.

Контент маркетинг – стратегія

Маркетингова діяльність, яка передбачає створення цінного контенту, називається контент маркетингом.

Спеціалізовані тексти корисні для аудиторії, що підвищує видимість компанії в пошукових системах і створює експертний імідж бренду. Це призводить до збільшення кількості потенційних клієнтів і, як наслідок, продажів.

Однак тенденція контент маркетингу прийшла деякий час тому із західних країн і триває в Польщі вже кілька років. Компанії інтенсивно створюють контент, щоб боротися з конкурентами за увагу клієнтів. Це призводить до певних ускладнень, які полягають у тому, що високоякісних текстів недостатньо. Необхідна добре продумана стратегія контент маркетингу, яка перетворить докладені зусилля на конкретні вигоди. Тож давайте перейдемо до першого кроку, з якого варто почати будувати план.

Компанії активно створюють контент, щоб змагатися з конкурентами за увагу клієнтів.

Крок 1 – проаналізуйте свої ресурси та ситуацію на ринку

Насамперед, потрібно визначити, які заходи необхідні для досягнення будь-якої вигоди. Зростаюча сила конкуренції означає, що вимоги стають дедалі вищими, виключаючи “дрібних гравців”.

Найпоширеніша помилка в контент маркетингу якраз і полягає в тому, що Ви інвестуєте або докладаєте багато зусиль до контенту, який не принесе ніякого прибутку. Чому? Тому що конкуренція:

  • створює ще більше контенту,
  • має ширший вебсайт,
  • більше інвестує в позиціонування off-site (придбання лінків).

Все це не тільки підтримує зусилля Ваших конкурентів, але й зменшує вплив Вашої роботи, оскільки увага аудиторії спрямовується на компанії, які краще справляються з контент маркетингом. Інтенсивність є ключовим фактором, так само як і час – чому?

Приклад

Виходячи на ринок, не сподівайтеся швидко перевершити п’ятирічну компанію, яка за цей час створила 200 статей у блозі.

Ця ситуація ілюструє важливість регулярності – 40 текстів на рік не є вражаючим результатом, але врешті-решт було зібрано значну кількість контенту. Варто зазначити, що більший вік домену також працює на користь конкуренції.

Втім, ми не хочемо демотивувати, а хочемо змусити Вас тверезо поглянути на ситуацію на ринку. Якщо Ви хочете отримати значну вигоду від контент маркетингу, знайте, що це потребуватиме часу, роботи та часто грошей. Інноватори з новими продуктами та компанії без усталених конкурентів можуть розраховувати на швидкі результати, але якщо Ви відкриваєте черговий взуттєвий магазин – перевірте в пошуковій системі, з ким Вам доведеться зіткнутися.

Крок 2 – сплануйте графік публікацій

Стратегія контент маркетингу має сенс лише тоді, коли план розрахований на місяці, а не на дні.

Одна стаття не гарантує успіху, але публікація контенту згідно з наведеним вище прикладом створює поступову перевагу протягом певного періоду часу.

Звичайно, в такому випадку було б нерозумно припинити створення контенту, як тільки Ви “випередили” конкурентів. Інші компанії можуть відновити публікацію статей у будь-який момент, тому подбайте про те, щоб Ви отримали значну перевагу. Лише за один рік такої стратегії можна реалізувати 180 статей, що не так легко буде надолужити серед конкурентів. Щобільше, така кількість контенту вже створює солідний органічний трафік, а також впізнаваність бренду. Тільки тоді можна беззаперечно сказати, що компанія пожинає плоди від використання контент маркетингу.

Таким чином, горезвісна вставка “двох статей з перехресним постингом” – це зовсім не стратегія, а непродумана дія, яка забирає час або гроші, не даючи нічого натомість. Стратегія контент маркетингу завжди розрахована на довгострокову перспективу, щоб накопичити необхідний запас цінного контенту.

Підсумок

  • Стратегія контент маркетингу складається з 2 основних етапів: дослідження ситуації на ринку та публікація контенту в довгостроковій перспективі.
  • Перший елемент визначає реальні можливості, а другий просто їх реалізує.
  • Ефекти контент маркетингу в основному залежать від дій конкурентів і ресурсів компанії, тому зусилля в поєднанні з часом є важливими для отримання результатів. Пам’ятайте, що Ви будуєте стабільний фундамент, який у майбутньому стабільно приноситиме цінних клієнтів!
  • Добре продумана стратегія максимізує ймовірність успіху контент маркетингу.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу