SEO-копірайтинг на практиці – як виглядає робота з фахівцем з SEO?

Створення SEO-контенту зараз є стандартом для кожного копірайтера. Співпраця з SEO-копірайтером має ключове значення для досягнення бажаних результатів. У цій статті ми розповімо, як виглядає SEO-копірайтинг на практиці.
SEO-копірайтинг на практиці
Ми можемо розділити позиціонування за допомогою контенту на два етапи: початкові дії та регулярна публікація контенту.
Початкові дії
На самому початку позиціонер зазвичай визначає, який SEO-контент потрібен.
Для цього він тимчасово вставляє знаменитий “Lorem ipsum” або інші наповнювачі, а через деякий час публікує тексти, надіслані копірайтером. Другий варіант – копірайтер повністю розробляє стратегію і контент, а потім вставляє його на платформу CMS.
На практиці початковий етап повністю залежить від домовленостей, тому комунікація є ключем до ефективного виконання роботи. Те, як це працює, залежить від того, чи має копірайтер інструменти для копірайтингу, щоб наприклад самостійно підбирати ключові слова та рекомендації щодо контенту. Друга змінна – знання CMS, оскільки від цього залежить, чи буде копірайтер завантажувати тексти у файл, чи додаватиме їх безпосередньо на сайт.
Початкові заходи спрямовані на побудову структури під SEO, щоб максимізувати потенціал SEO.
У цьому випадку правильний контент для вебсайту є лише одним із ключових факторів. Не менш важливим є сам вебсайт з його дизайном, швидкістю завантаження тощо.
Регулярна публікація контенту
Якщо клієнт вирішує розширювати сторінки або вести блог, завдання копірайтера полягає в тому, щоб продовжувати створювати позиціонуючі тексти. Зазвичай на подальшому етапі SEO-копірайтинг обмежується вставкою статей і постійним розвитком сайту.
І тут спосіб співпраці залежить від розміру і характеру компанії, а також навичок копірайтера. Досвідчений автор може самостійно здійснювати ефективне SEO на сайті (додавання заголовків або внутрішню перелінковку), хоча у великих компаніях є SEO-спеціалісти, які керують стратегією. У таких ситуаціях взаємна комунікація ґрунтується на надсиланні вказівок про необхідність конкретних текстів і ключових фраз. Копірайтер виконує завдання, а потім надсилає контент для публікації.
SEO-копірайтер чи позиціонер?
Неважко здогадатися, що однозначної відповіді на це питання не має. Обидві професії виконують важливі обов’язки, які не можна порівнювати між собою.
Копірайтер створює змістовний контент, який відображається в пошуковій системі. З іншого боку, позиціонер здобуває посилання, які посилюють потенціал вебсайту, дозволяючи йому зайняти вищі позиції. Їх діяльність, безумовно, є синергетичною і в принципі необхідною для великих компаній.
Підсумок
- SEO-копірайтинг на практиці складається зі співпраці з позиціонером або самостійної роботи, залежно від домовленостей з компанією.
- Тут немає золотих правил, оскільки співпраця завжди динамічна та суто індивідуальна.
- Безсумнівно, копірайтинг – це професія, яка дозволяє отримати цінний контент, що є головним інструментом у боротьбі за позиції.
Якщо Ви хочете замовити тексти для SEO, звертайтеся до нас! Ми – команда копірайтерів, які створюють контент, адаптований для пошукових систем, щоб ефективно підвищити Ваші позиції в Інтернеті.
Залишити відповідь